Arhitecturi sinergice de sisteme de navigatie cu componente inertiale Strap-Down
PRP: 52,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 47,25 lei
Diferență: 5,25 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Lucian Teodor Grigorie
Editura: SITECH
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Necesitatile de pozitionare a vehiculelor terestre, spatiale si maritime au condus in timp la imaginarea si realizarea a diferite sisteme de navigatie, care sa ofere solutii la aceste probleme cu o precizie mai mare sau mai mica. Initial privit ca un sistem informational suplimentar, navigatorul ambarcat a capatat la ora actuala valente care ii confera un rol determinant in buna desfasurare a misiunii vehiculului pe care-l monitorizeaza. Evident, aceasta schimbare de roluri a atras dupa sine o serie de cerinte impuse acestuia pe diferite categorii aplicatii, cerinte legate de clasa de precizie, de functionarea in diferite conditii si de asigurarea unui anumit grad de redundanta. Astfel, au fost dezvoltate si au existat o serie de tendinte de a dezvolta sisteme de navigatie independente sau in configuratii integrate, necesare in desfasurarea aplicatiilor de navigatie in diferite medii, inchise sau in aer liber. In prima faza, navigatorii dezvoltati au vizat cazurile de navigatie stand-alone, insa complexitatea noilor aplicatii a condus la cautarea unor solutii noi pentru monitorizarea in timp real a parametrilor cinematici ai diverselor tipuri de vehicule. Mai mult, aplicatiile de navigatie au inceput sa ocupe o arie din ce in ce mai mare, extinzandu-se de la domeniul maritim, in care au debutat, la domeniul aerospatial, la aplicatiile de pozitionare a autovehiculelor, la domeniul roboticii, dar si la aplicatiile care implica monitorizarea unui utilizator uman in diferite actiuni militare, de protectie civila (salvare in caz de catastrofe naturale si calamitati) sau cu scopuri medicale (persoane cu dizabilitati). Varful de lance al acestei tehnologii il reprezinta insa aplicatiile aerospatiale, la ora actuala sistemele de navigatie fiind extinse pana la nivelul sistemelor de control de trafic aerian sau terestru, cu monitorizarea la bord a pozitiilor si vitezelor vehiculelor aflate in trafic in imediata apropiere. Conceptual, navigatorii dezvoltati s-au bazat initial pe sisteme independente, arhitecturile curente fiind obtinute in urma fuziunii a doua sau mai multe sisteme de acest tip, cu principii de functionare in general diferite.
Nr. de pagini: 316
Anul aparitiei: 2013
Autori: Grigorie Lucian Teodor, Dragos George Sandu
Nr. de pagini: 316
Anul aparitiei: 2013
Autori: Grigorie Lucian Teodor, Dragos George Sandu
REVIEW-URI