B2B Brand Management
PRP: 57,80 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 49,13 lei
Diferență: 8,67 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Philip Kotler
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
B2B Brand Management - In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa le prefere ofertele.
Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza consumatorilor individuali.
A venit insa momentul ca si companiile industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat– existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.
Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.
Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei.
Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.
Recomandari:
„Brandurile reprezinta o parte importanta pentru toate culturile de pe aceasta planeta, ca, de altfel, si pentru lumea afacerilor.
Aceasta este prima carte cuprinzatoare despre managementul brandurilor B2B, care le va oferi chiar si celor mai experimentati manageri o noua perspectiva din care sa priveasca brandingul.“
– Tim Love, vicepresedinte Omnicom Group
„Globalizarea schimburilor economice dintre companii si transcenderea granitelor nationale sunt probleme cu care se confrunta majoritatea liderilor. in aceasta lume, aflata intr-o continua schimbare, brandurile puternice transmit incredere.
Lucrarea de fata iti va oferi cunostintele necesare de brand management, astfel incat sa iti diferentiezi compania de concurenta de la nivel global.“
– Axel C. Heitmann, CEO, Lanxess
„La Lenovo, suntem de parere ca brandingul in sectorul B2B este la fel de important ca in zona business-to-consumer. Lucrarea de fata combina o abordare metodica sustinuta de exemple din lumea reala, aratandu-ti cum sa-ti consolidezi avantajele competitive pe termen lung prin intermediul brandingului.“
– Bill Amelio, CEO, Lenovo
Numar pagini: 348
Anul aparitiei: 2011
Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza consumatorilor individuali.
A venit insa momentul ca si companiile industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat– existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.
Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.
Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei.
Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.
Recomandari:
„Brandurile reprezinta o parte importanta pentru toate culturile de pe aceasta planeta, ca, de altfel, si pentru lumea afacerilor.
Aceasta este prima carte cuprinzatoare despre managementul brandurilor B2B, care le va oferi chiar si celor mai experimentati manageri o noua perspectiva din care sa priveasca brandingul.“
– Tim Love, vicepresedinte Omnicom Group
„Globalizarea schimburilor economice dintre companii si transcenderea granitelor nationale sunt probleme cu care se confrunta majoritatea liderilor. in aceasta lume, aflata intr-o continua schimbare, brandurile puternice transmit incredere.
Lucrarea de fata iti va oferi cunostintele necesare de brand management, astfel incat sa iti diferentiezi compania de concurenta de la nivel global.“
– Axel C. Heitmann, CEO, Lanxess
„La Lenovo, suntem de parere ca brandingul in sectorul B2B este la fel de important ca in zona business-to-consumer. Lucrarea de fata combina o abordare metodica sustinuta de exemple din lumea reala, aratandu-ti cum sa-ti consolidezi avantajele competitive pe termen lung prin intermediul brandingului.“
– Bill Amelio, CEO, Lenovo
Numar pagini: 348
Anul aparitiei: 2011
REVIEW-URI