Bazele contabilitatii (editia a IV-a)
PRP: 32,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,52 lei
Diferență: 4,48 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Caraiani Chirata
Editura: UNIVERSITARA
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Cursul de Bazele contabilitatii, Editia a IV a, nascut din necesitatea revizuirii si imbunatatirii editiilor precedente, este produsul unei colaborari al carei obiectiv a fost initierea studentilor in contabilitatea intreprinderii.
El se adreseaza tuturor acelora care studiaza contabilitatea, ca parte a pregatirii economice generale, dar si celor care intentioneaza sa aprofundeze ulterior aceasta disciplina.
Lucrarea prezinta contabilitatea ca sistem de raportare, care culege informatii economice, le inregistreaza dupa proceduri proprii, analizeaza si interpreteaza informatia colectata si o raporteaza unei game largi de utilizatori. Desi contabilitatea presupune stapanirea unei tehnici specifice, consideram ca scopul acestei discipline este acela de a i ajuta pe utilizatorii interni si externi sa inteleaga efectele pe care tranzactiile si alte evenimente le au asupra pozitiei financiare si asupra performantei unei intreprinderi. De aceea, alaturi de particularitatile rationamentului contabil si de tratamentul contabil al unor tranzactii uzuale, am introdus aspecte legate de prezentarea si analiza informatiei. Prin exercitiile de la sfârsitul fiecarui capitol am intentionat sa i incurajam pe cititori sa si formeze deprinderile de lucru si sa descopere utilitatea materialului studiat.
Cartea este menita sa contribuie la constructia si modelarea rationamentului profesional in conditiile manifestarii libere a dezvoltarii politicilor contabile ale intreprinderii. Procesul de reforma in care se afla contabilitatea din tara noastra ne a incurajat sa introducem elemente ale Standardelor Internationale de Raportare Financiara si sa abordam o atitudine flexibila in legatura cu utilizarea planului de conturi. Tendintele de internationalizare ne au permis sa experimentam in anii universitari 2004/2010 o noua viziune a cursului, in care limbajul contabil si pedagogiile de predare sa dezvolte aptitudini si sa modifice atitudini.
Fata de editiile anterioare, am anexat un model de situatii financiare, intocmite conform celor mai recente reglementari contabile si de o maniera inteligibila pentru utilizator. Ne asumam responsabilitatea pentru eventualele inadvertente si suntem deschisi pentru orice sugestii de imbunatatire a acestui material.
Autorii, cadre didactice la Catedra de Contabilitate, Audit si Control de Gestiune din cadrul ASE Bucuresti, apreciaza increderea acordata de catre catedra si multumesc colegilor, precum si acelor entuziasti voluntari care s au ocupat de editiile anterioare si tehnoredactarea acestei lucrari. Vrem, totodata, sa exprimam recunostinta fata de colegii si prietenii care au citit si au comentat diferitele variante ale acestei lucrari.
Din perspectiva celor prezentate, cartea Bazele contabilitatii, Editia a IV a, poate fi citita si valorificata in mai multe perspective: este o pledoarie bazata pe argumente consistente pentru predarea invatarea centrata pe student; este o resursa de tehnici si metode pentru o educatie cognitiva eficienta si o educatie a valorilor, o lucrare care starneste in cel care o parcurge emotiile profunde ale coparticiparii la actul stiintific.
Numar pagini:291
Anul aparitiei :2010
El se adreseaza tuturor acelora care studiaza contabilitatea, ca parte a pregatirii economice generale, dar si celor care intentioneaza sa aprofundeze ulterior aceasta disciplina.
Lucrarea prezinta contabilitatea ca sistem de raportare, care culege informatii economice, le inregistreaza dupa proceduri proprii, analizeaza si interpreteaza informatia colectata si o raporteaza unei game largi de utilizatori. Desi contabilitatea presupune stapanirea unei tehnici specifice, consideram ca scopul acestei discipline este acela de a i ajuta pe utilizatorii interni si externi sa inteleaga efectele pe care tranzactiile si alte evenimente le au asupra pozitiei financiare si asupra performantei unei intreprinderi. De aceea, alaturi de particularitatile rationamentului contabil si de tratamentul contabil al unor tranzactii uzuale, am introdus aspecte legate de prezentarea si analiza informatiei. Prin exercitiile de la sfârsitul fiecarui capitol am intentionat sa i incurajam pe cititori sa si formeze deprinderile de lucru si sa descopere utilitatea materialului studiat.
Cartea este menita sa contribuie la constructia si modelarea rationamentului profesional in conditiile manifestarii libere a dezvoltarii politicilor contabile ale intreprinderii. Procesul de reforma in care se afla contabilitatea din tara noastra ne a incurajat sa introducem elemente ale Standardelor Internationale de Raportare Financiara si sa abordam o atitudine flexibila in legatura cu utilizarea planului de conturi. Tendintele de internationalizare ne au permis sa experimentam in anii universitari 2004/2010 o noua viziune a cursului, in care limbajul contabil si pedagogiile de predare sa dezvolte aptitudini si sa modifice atitudini.
Fata de editiile anterioare, am anexat un model de situatii financiare, intocmite conform celor mai recente reglementari contabile si de o maniera inteligibila pentru utilizator. Ne asumam responsabilitatea pentru eventualele inadvertente si suntem deschisi pentru orice sugestii de imbunatatire a acestui material.
Autorii, cadre didactice la Catedra de Contabilitate, Audit si Control de Gestiune din cadrul ASE Bucuresti, apreciaza increderea acordata de catre catedra si multumesc colegilor, precum si acelor entuziasti voluntari care s au ocupat de editiile anterioare si tehnoredactarea acestei lucrari. Vrem, totodata, sa exprimam recunostinta fata de colegii si prietenii care au citit si au comentat diferitele variante ale acestei lucrari.
Din perspectiva celor prezentate, cartea Bazele contabilitatii, Editia a IV a, poate fi citita si valorificata in mai multe perspective: este o pledoarie bazata pe argumente consistente pentru predarea invatarea centrata pe student; este o resursa de tehnici si metode pentru o educatie cognitiva eficienta si o educatie a valorilor, o lucrare care starneste in cel care o parcurge emotiile profunde ale coparticiparii la actul stiintific.
Numar pagini:291
Anul aparitiei :2010
REVIEW-URI