Business to Business Marketing

PRP: 19,62 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,27 lei
Diferență: 2,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-9021-77-8
Editura:
Pagini: 239

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte (p9)
1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11)
2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25)
3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47)
4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR (p105)
5. STRATEGIA DE PIATA A INTEPRINDERII (p115)
6. POLITICA DE PRODUS (p129)
7. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p143)
8. POLITICA DE PRET (p153)
9. POLITICA PROMOTIONALA (p161)
10. PLANIFICAREA ACTIVITATII DE MARKETING ({173)
11. PERSPECTIVELE EVOLUTIEI INTREPRINDERII PRIN ALIANTE STRATEGIGE (p215)
INDEX DE NUME (p229)
INDEX DE TERMENI (p230)
BIBLIOGRAFIE (p237)

Descriere:

Lucrarea "Business to Business Marketing" a fost scrisa de autori cu scopul declarat de a asigura un instrument pentru cei care studiaza particularitatile activitatii de marketing desfasurate de intreprinderii pe pietele organizationale.
Temele prezentate in cadrul acestei carti incearca sa acopere cea mai mare parte a problemelor importante pa care le impune studiul unui domeniu specializat, dinamic si dificil in acelasi timp.
Datorita modului de prezentare a informatiei lucrarea poate fi considerate un adevarat ghid pentru cei care patrund prima oara in aceasta zona, cat si pentru cei care incearca sa-l aprofundeze.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0706 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.