C++
PRP: 107,91 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 88,49 lei
Diferență: 19,42 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Bjarne Stroustrup
Editura: TEORA
Pagini: 1104
DESCRIERE
Aceasta carte prezinta limbajul C++ standard si tehnicile de programare si de proiectare esentiale acceptate de C++ si este scrisa de insusi creatorul limbajului C++, Bjarne Stroustrup.
Aproape o treime din informatiile din a doua editie originala a acestei carti proveneau din prima editie. Aceasta a treia editie originala, tradusa la Editura Teora, reprezinta rezultatul actualizarii si mai ample a materialului.
Lucrarea are cate ceva de oferit chiar si pentru cel mai experimentat programator in C++; pe de alta parte, aceasta carte este mai usor de abordat de catre un novice fata de editiile precedente. Cresterea exploziva a popularitatii limbajului C++ si, in consecinta, enorma experienta acumulata fac posibil acest lucru.
Organizarea cartii reflecta limbajul si facilitatile bibliotecii. In orice caz, caracteristicile sunt prezentate in contextul in care sunt utilizate. Acest lucru inseamna ca se pune accent pe limbaj in calitate de instrument de proiectare si de programare a aplicatiilor, nu doar pe limbajul in sine. Aceasta carte ilustreaza tehnici cheie, care fac limbajul C++ sa fie eficient, si prezinta conceptele fundamentale necesare stapanirii lui. In afara pasajelor in care sunt descrise aspecte specializate, exemplele sunt luate din domeniul aplicatiilor de sistem.
Cuprins
Prefata
Introducere
1. Note catre cititor
2. O prezentare generala a limbajului C++
3. O prezentare generala a bibliotecii standard
Partea I: Notiuni de baza
4. Tipuri si declaratii
5. Pointeri, tablouri si structuri
6. Expresii si instructiuni
7. Functii
8. Spatii de nume si exceptii
9. Fisiere sursa si programe
Partea a II-a: Mecanisme de abstractizare
10. Clase
11. Supraincarcarea operatorilor
12. Clase derivate
13. Sabloane
14. Tratarea exceptiilor
15. Ierarhii de clase
Partea a III-a: Biblioteca standard
16. Organizarea bibliotecii si containerele
17. Containere standard
18. Algoritmi si obiecte de tip functie
19. Iteratori si alocatori
20. Siruri
21. Fluxuri
22. Numere
Partea a IV-a: Proiectare cu C++
23. Dezvoltare si proiectare
24. Proiectare si programare
25. Rolul claselor
Anexe si index
- A Gramatica limbajului C++
- B Compatibilitate
- C Detalii tehnice
- D Elemente locale
- E Operatii din biblioteca standard, sigure din punctul de vedere al exceptiilor
Index
Aproape o treime din informatiile din a doua editie originala a acestei carti proveneau din prima editie. Aceasta a treia editie originala, tradusa la Editura Teora, reprezinta rezultatul actualizarii si mai ample a materialului.
Lucrarea are cate ceva de oferit chiar si pentru cel mai experimentat programator in C++; pe de alta parte, aceasta carte este mai usor de abordat de catre un novice fata de editiile precedente. Cresterea exploziva a popularitatii limbajului C++ si, in consecinta, enorma experienta acumulata fac posibil acest lucru.
Organizarea cartii reflecta limbajul si facilitatile bibliotecii. In orice caz, caracteristicile sunt prezentate in contextul in care sunt utilizate. Acest lucru inseamna ca se pune accent pe limbaj in calitate de instrument de proiectare si de programare a aplicatiilor, nu doar pe limbajul in sine. Aceasta carte ilustreaza tehnici cheie, care fac limbajul C++ sa fie eficient, si prezinta conceptele fundamentale necesare stapanirii lui. In afara pasajelor in care sunt descrise aspecte specializate, exemplele sunt luate din domeniul aplicatiilor de sistem.
Cuprins
Prefata
Introducere
1. Note catre cititor
2. O prezentare generala a limbajului C++
3. O prezentare generala a bibliotecii standard
Partea I: Notiuni de baza
4. Tipuri si declaratii
5. Pointeri, tablouri si structuri
6. Expresii si instructiuni
7. Functii
8. Spatii de nume si exceptii
9. Fisiere sursa si programe
Partea a II-a: Mecanisme de abstractizare
10. Clase
11. Supraincarcarea operatorilor
12. Clase derivate
13. Sabloane
14. Tratarea exceptiilor
15. Ierarhii de clase
Partea a III-a: Biblioteca standard
16. Organizarea bibliotecii si containerele
17. Containere standard
18. Algoritmi si obiecte de tip functie
19. Iteratori si alocatori
20. Siruri
21. Fluxuri
22. Numere
Partea a IV-a: Proiectare cu C++
23. Dezvoltare si proiectare
24. Proiectare si programare
25. Rolul claselor
Anexe si index
- A Gramatica limbajului C++
- B Compatibilitate
- C Detalii tehnice
- D Elemente locale
- E Operatii din biblioteca standard, sigure din punctul de vedere al exceptiilor
Index
REVIEW-URI