Caimin Jones, SEO pas cu pas - Ghidul complet al incepatorului pentru obtinerea de trafic pe Google
PRP: 24,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 19,20 lei
Diferență: 4,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Caimin Jones
Editura: ACT SI POLITON
Anul publicării: 2016
Pagini: 178
DESCRIERE
Atragerea vizitatorilor
A atrage vizitatori pe un site este o problema a carei rezolvare necesita cunoasterea unor notiuni de baza ale SEO (Search Engine Optimization). Scopul motoarelor de cautare este acela de a-i face pe utilizatori sa se tot intoarca, furnizandu-le constant rezultate ale cautarii folositoare. Regula de aur este urmatoarea:„Creati continut care sa placa oamenilor reali– despre subiecte pe care le cauta -, si traficul de pe motoarele de cautare va urma si el.”
Iata cei trei pasi principali folositi de motoarele de cautare ca sa decida care continut ar trebui promovat in varful rezultatelor cautarii:
Va viziteaza site-ul ca sa creeze o indexare a continutului, pentru a intelege despre ce este fiecare pagina, precum si care e tema generala a site-ului vostru.
Considera linkurile de pe alte site-uri si bloguri drept„voturi” ale calitatii continutului.
Considera distribuirile pe retelele de socializare– aprecierile, tweet-urile etc.– drept„mai multe voturi” pentru continutul vostru
Continut si cuvinte-cheie
Pentru un website de succes, continutul grozav este esential. Cautarea cuvintelor cheie potrivite pentru continutul vostru necesita o mare atentie din partea voastra. Multi oameni se straduiesc sa obtina trafic pentru propriul site pentru ca nu si-au cautat corect cuvintele-cheie. Ei merg, pur si simplu pe ghicit.
In acest ghid SEO, autorul prezinta pe larg cateva instrumente de cautare a cuvintelor-cheie.
Un cuvant-cheie coada lunga este o sintagma de trei sau mai multe cuvinte-cheie legata de cuvintele voastre cheie principale, dar cu mai putin trafic asociat cu acestea. Majoritatea creatorilor de continut merg pe una-doua sintagme mari si evidente care contin cuvinte-cheie si ignora sintagme mai lungi de cautare. Cand va stabiliti strategia generala pentru cuvinte-cheie, nu uitati cuvintele-cheie coada lunga. Pentru multe website-uri consacrate, numarul combinat de vizite in urma cuvintelor-cheie coada lunga e mai mare decat acela generat de cuvinte-cheie principale.
„In general, administratorii de website pot imbunatati clasarea site-urilor lor prin crearea unor site-uri de inalta calitate, pe care utilizatorii vor sa le foloseasca si sa le distribuie.” (citat din Google’s Webmaster Guidelines)
Site-urile de succes produc constant continut inteligibil, utilizabil si bun de distribuit. Continutul trebuie sa fie usor de citit, sa ofere informatii si sa aiba un titlu cuceritor plus o imagine impresionanta si relevanta. In interiorul acestui ghid veti gasi exemple de titluri captivante.
Densitatea cuvintelor-cheie reprezinta procentul de cuvinte al continutului vostru ce formeaza o sintagma care contine cuvinte-cheie.
Optimizarea imaginilor este un alt factor important in SEO. Majoritatea oamenilor se concentreaza pe cautarile de text, ignorand numarul mare de cautari de imagini efectuate in fiecare zi. Daca site-ul vostru foloseste multe imagini, luati in considerare adaugarea unui buton, spre exemplu„Pin it”, care le poate permite utilizatorilor de„Pinterest” sa adauge cu usurinta imagini pe panourile lor.
Acest ghid SEO al lui Caimin Jones ofera si cateva strategii pentru inserarea de linkuri interne si externe. Nu exagerati cu linkurile interne si folositi doar linkuri HTML clare. Pentru SEO este, de asemenea, important ca un continut de calitate sa faca legatura cu un alt continut de calitate (linkuri externe).
Daca publicati o cantitate substantiala de continut video, merita sa stabiliti o harta a site-ului specifica pentru video.
Ghidul SEO Pas cu pas, va prezinta cele mai bune utilizari ale etichetelor meta titlu si meta descriere.
„Nu cu mult timp in urma, SEO si marketingul pe retelele de socializare erau aspecte diferite. Ideea era ca SEO sa atraga vizitatori, si marketingul pe retelele de socializare sa-i faca sa se tot intoarca. Zilele acestea, cele doua se intrepatrund. Google si alte motoare de cautare folosesc din ce in ce mai mult semnalele sociale pozitive ca factor major in clasare. Problema cu retelele de socializare e ca pot sa devina rapid un consumator urias de timp. Asta in parte pentru ca e usor sa fii distras de uitatul la pisici hilar de morocanoase sau la destinatii de calatorie de vis, si in parte pentru ca, daca urmaresti sfatul-standard, simti ca trebuie sa fii peste tot in acelasi timp. Nu doar ca te va coplesi, dar e fizic imposibil sa te descurci bine, si mai presus de toate nu e necesar.”
Selectarea de continut, carnavalurile de blog sunt alte doua notiuni despre care puteti afla mai multe informatii in acest ghid SEO.
Site-urile de succes se incarca rapid. Majoritatea expertilor sunt de acord ca exista o pierdere observabila de trafic daca intarzierea in incarcarea paginii este mai mare de trei secunde. Aspectul si continutul de baza este recomandat a se incarca in trei secunde, permitandu-le vizitatorilor sa inceapa sa foloseasca pagina cat mai rapid posibil. Daca site-ul vostru se incarca in mai mult de 4-5 secunde, atunci e loc de mai bine. Daca ii ia 10 secunde sau mai mult, timpul intarziat de incarcare tine site-ul pe loc in rezultatele cautarii. Utilizarea in exces a widget-urilor si plugin-urilor pot incetini site-ul. Unele widget-uri pot fi folositoare, dar pe multe site-uri„bara laterala ajunge o colectie de ornamente care se incarca incet si care nu contribuie cu nimic la experienta utilizatorului.” Conform acestui ghid SEO, sa aveti prea multe widget-uri tinde sa faca un site sa arate ca un blog personal amator.
In acest ghid veti mai afla o multitudine de informatii referitoare la arhivarea temporara a datelor, micsorarea fisierelor HTML, CSS si Javascript, incarcarea mai rapida a imaginilor, folosirea unei gazde web rapide si de incredere, folosirea unei retele de distribuire a continutului. De asemenea, acest material va va arata si cum va puteti reveni dupa o penalizare de la Google.
Utilizarea Google Analytics va poate face sa vedeti cat de bine va functioneaza optimizarea pentru motoarele de cautare si care strategii SEO obtin cele mai bune rezultate.
Aprecieri pentru aceasta carte:
A. Stowe:„Imi place foarte mult aceasta carte pentru ca am, in sfarsit, un ghid clar, concis, si totusi cuprinzator pentru optimizarea motoarelor de cautare (SEO). Acest ghid e intru totul actualizat, ceea ce este crucial, pentru ca algoritmii de cautare se schimba des. Recomand cu tarie aceasta carte pentru incepatori.”
Gerardo A. Dada, vanzator pe piata, specialist in tehnologie, theadaptivemarketer. com:„Daca esti pregatit sa inveti SEO sau vrei sa-ti faci site-ul mai atractiv pentru Google si Bing, aceasta carte ofera cunostinte si resurse grozave. O recomand.”
Caimin Jones este autorul bestsellerului WordPress Websites Step-by-Step The Complete Begginer’s Guide to Building a Website or Blog With WordPress (WordPress pas cu pas. Ghidul complet al incepatorului pentru construirea cu WordPress a unui website sau a unui blog)
Nr. de pagini: 178
Anul aparitiei: 2016
A atrage vizitatori pe un site este o problema a carei rezolvare necesita cunoasterea unor notiuni de baza ale SEO (Search Engine Optimization). Scopul motoarelor de cautare este acela de a-i face pe utilizatori sa se tot intoarca, furnizandu-le constant rezultate ale cautarii folositoare. Regula de aur este urmatoarea:„Creati continut care sa placa oamenilor reali– despre subiecte pe care le cauta -, si traficul de pe motoarele de cautare va urma si el.”
Iata cei trei pasi principali folositi de motoarele de cautare ca sa decida care continut ar trebui promovat in varful rezultatelor cautarii:
Va viziteaza site-ul ca sa creeze o indexare a continutului, pentru a intelege despre ce este fiecare pagina, precum si care e tema generala a site-ului vostru.
Considera linkurile de pe alte site-uri si bloguri drept„voturi” ale calitatii continutului.
Considera distribuirile pe retelele de socializare– aprecierile, tweet-urile etc.– drept„mai multe voturi” pentru continutul vostru
Continut si cuvinte-cheie
Pentru un website de succes, continutul grozav este esential. Cautarea cuvintelor cheie potrivite pentru continutul vostru necesita o mare atentie din partea voastra. Multi oameni se straduiesc sa obtina trafic pentru propriul site pentru ca nu si-au cautat corect cuvintele-cheie. Ei merg, pur si simplu pe ghicit.
In acest ghid SEO, autorul prezinta pe larg cateva instrumente de cautare a cuvintelor-cheie.
Un cuvant-cheie coada lunga este o sintagma de trei sau mai multe cuvinte-cheie legata de cuvintele voastre cheie principale, dar cu mai putin trafic asociat cu acestea. Majoritatea creatorilor de continut merg pe una-doua sintagme mari si evidente care contin cuvinte-cheie si ignora sintagme mai lungi de cautare. Cand va stabiliti strategia generala pentru cuvinte-cheie, nu uitati cuvintele-cheie coada lunga. Pentru multe website-uri consacrate, numarul combinat de vizite in urma cuvintelor-cheie coada lunga e mai mare decat acela generat de cuvinte-cheie principale.
„In general, administratorii de website pot imbunatati clasarea site-urilor lor prin crearea unor site-uri de inalta calitate, pe care utilizatorii vor sa le foloseasca si sa le distribuie.” (citat din Google’s Webmaster Guidelines)
Site-urile de succes produc constant continut inteligibil, utilizabil si bun de distribuit. Continutul trebuie sa fie usor de citit, sa ofere informatii si sa aiba un titlu cuceritor plus o imagine impresionanta si relevanta. In interiorul acestui ghid veti gasi exemple de titluri captivante.
Densitatea cuvintelor-cheie reprezinta procentul de cuvinte al continutului vostru ce formeaza o sintagma care contine cuvinte-cheie.
Optimizarea imaginilor este un alt factor important in SEO. Majoritatea oamenilor se concentreaza pe cautarile de text, ignorand numarul mare de cautari de imagini efectuate in fiecare zi. Daca site-ul vostru foloseste multe imagini, luati in considerare adaugarea unui buton, spre exemplu„Pin it”, care le poate permite utilizatorilor de„Pinterest” sa adauge cu usurinta imagini pe panourile lor.
Acest ghid SEO al lui Caimin Jones ofera si cateva strategii pentru inserarea de linkuri interne si externe. Nu exagerati cu linkurile interne si folositi doar linkuri HTML clare. Pentru SEO este, de asemenea, important ca un continut de calitate sa faca legatura cu un alt continut de calitate (linkuri externe).
Daca publicati o cantitate substantiala de continut video, merita sa stabiliti o harta a site-ului specifica pentru video.
Ghidul SEO Pas cu pas, va prezinta cele mai bune utilizari ale etichetelor meta titlu si meta descriere.
„Nu cu mult timp in urma, SEO si marketingul pe retelele de socializare erau aspecte diferite. Ideea era ca SEO sa atraga vizitatori, si marketingul pe retelele de socializare sa-i faca sa se tot intoarca. Zilele acestea, cele doua se intrepatrund. Google si alte motoare de cautare folosesc din ce in ce mai mult semnalele sociale pozitive ca factor major in clasare. Problema cu retelele de socializare e ca pot sa devina rapid un consumator urias de timp. Asta in parte pentru ca e usor sa fii distras de uitatul la pisici hilar de morocanoase sau la destinatii de calatorie de vis, si in parte pentru ca, daca urmaresti sfatul-standard, simti ca trebuie sa fii peste tot in acelasi timp. Nu doar ca te va coplesi, dar e fizic imposibil sa te descurci bine, si mai presus de toate nu e necesar.”
Selectarea de continut, carnavalurile de blog sunt alte doua notiuni despre care puteti afla mai multe informatii in acest ghid SEO.
Site-urile de succes se incarca rapid. Majoritatea expertilor sunt de acord ca exista o pierdere observabila de trafic daca intarzierea in incarcarea paginii este mai mare de trei secunde. Aspectul si continutul de baza este recomandat a se incarca in trei secunde, permitandu-le vizitatorilor sa inceapa sa foloseasca pagina cat mai rapid posibil. Daca site-ul vostru se incarca in mai mult de 4-5 secunde, atunci e loc de mai bine. Daca ii ia 10 secunde sau mai mult, timpul intarziat de incarcare tine site-ul pe loc in rezultatele cautarii. Utilizarea in exces a widget-urilor si plugin-urilor pot incetini site-ul. Unele widget-uri pot fi folositoare, dar pe multe site-uri„bara laterala ajunge o colectie de ornamente care se incarca incet si care nu contribuie cu nimic la experienta utilizatorului.” Conform acestui ghid SEO, sa aveti prea multe widget-uri tinde sa faca un site sa arate ca un blog personal amator.
In acest ghid veti mai afla o multitudine de informatii referitoare la arhivarea temporara a datelor, micsorarea fisierelor HTML, CSS si Javascript, incarcarea mai rapida a imaginilor, folosirea unei gazde web rapide si de incredere, folosirea unei retele de distribuire a continutului. De asemenea, acest material va va arata si cum va puteti reveni dupa o penalizare de la Google.
Utilizarea Google Analytics va poate face sa vedeti cat de bine va functioneaza optimizarea pentru motoarele de cautare si care strategii SEO obtin cele mai bune rezultate.
Aprecieri pentru aceasta carte:
A. Stowe:„Imi place foarte mult aceasta carte pentru ca am, in sfarsit, un ghid clar, concis, si totusi cuprinzator pentru optimizarea motoarelor de cautare (SEO). Acest ghid e intru totul actualizat, ceea ce este crucial, pentru ca algoritmii de cautare se schimba des. Recomand cu tarie aceasta carte pentru incepatori.”
Gerardo A. Dada, vanzator pe piata, specialist in tehnologie, theadaptivemarketer. com:„Daca esti pregatit sa inveti SEO sau vrei sa-ti faci site-ul mai atractiv pentru Google si Bing, aceasta carte ofera cunostinte si resurse grozave. O recomand.”
Caimin Jones este autorul bestsellerului WordPress Websites Step-by-Step The Complete Begginer’s Guide to Building a Website or Blog With WordPress (WordPress pas cu pas. Ghidul complet al incepatorului pentru construirea cu WordPress a unui website sau a unui blog)
Nr. de pagini: 178
Anul aparitiei: 2016
REVIEW-URI