Ce ar face Google? - cea mai buna carte despre internet
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Jeff Jarvis
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Ce ar face Google? - cea mai buna carte despre internet de Alfred Jarry.
Ce-ar face Google?
Regulile Google
1 O noua relatie
Dati-ne controlul si noi il vom folosi
Iadul se numeste Dell
Cel mai nesuferit client iti este cel mai bun prieten
Cel mai bun client iti este partener
2 O noua arhitectura
Un link schimba totul
Fa ceea ce stii mai bine si foloseste linkuri pentru toate celelalte lucruri
Fii parte dintr-o retea
Fii o platforma
Gandeste distributiv
3 O noua deschidere catre public
Daca nu poti fi cautat, nu vei fi gasit
Toti avem nevoie de elixirul Google
Viata si afacerile sunt publice
Clientii sunt agentia ta de publicitate
4 O noua societate
Organizarea eleganta
5 O noua economie
Viitorul le apartine companiilor mici
Economia postdeficit
Fii parte din noua economie a darului, cu sursa deschisa
Industria de masa a murit — traiasca industriile de nisa!
Pentru Google, totul este o marfa
Bine ati venit in economia Google!
6 O noua paradigma a afacerilor
Maruntisurile dau batai de cap
Intermediarii — o specie pe cale de disparitie
Gratuit — un model de afaceri
Decide care este afacerea ta
7 O noua atitudine
Exista o relatie inversa intre control si incredere
Ai incredere in oameni!
Asculta!
8 O noua etica
Greseste corect!
Viata este mereu in teste
Fii onest!
Fii transparent!
Colaboreaza!
Nu fi malefic!
9 O noua viteza
Raspunsurile se dau pe loc
Viata este in direct
Multimile se formeaza intr-o clipita
10 Noi imperative
Fii atent la vacuta de bani din mina!
Incurajeaza, inlesneste si protejeaza inovatia
Simplifica si iar simplifica
Da-te la o parte
Daca Google ar conduce lumea
11 Media
The Google Times: ziare, post-hartie
Googlewood: deschiderea divertismentului
GoogleCollins: trebui sa ucizi cartea pentru a o salva
12 Publicitatea
Si acum, cateva cuvinte din partea sponsorilor Google
13 Industria de retail
Restaurantele Google: o afacere bazata pe deschidere
Magazinele Google: o companie bazata pe oameni
14 Utilitatile
Google Energie & Electricitate: ce-ar face Google?
GT&T: ce ar trebui sa faca Google
15 Industria manufacturiera
Googlemobilul: de la confidentialitate la transparenta
Google Cola: suntem mai mult decat consumatori
16 Serviciile Google Air: o piata sociala de consumatori
Google Imobiliare: informatia inseamna putere
17 Banii
Google Capital: banii creeaza retele
Prima banca Google: piete fara intermediari
18 Bunastarea sociala
Spitalul Sf. Google: beneficiile deschiderii catre public
Compania de Asigurari Mutuale Google: o afacere bazata pe cooperare
19 Institutiile publice
Universitatea Google: democratizarea educatiei
Statele Unite ale Google: tocilarii la putere
20 Exceptiile
Specialistii in PR si avocatii: irecuperabili
Dumnezeu si Apple: dincolo de Google?
Generatia G
Sa continuam conversatia
Note si multumiri
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper ca cei care lucreaza in alte domenii sa-si dea seama ca nu exista decat doua reactii posibile la schimbare: sa i te opui sau sa o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta in fiecare zi. […]
Google vede lumea intr-un fel cu totul diferit. Nu incearca sa apere vechile reguli – dimpotriva, isi ia libertatea sa creeze lucruri noi. Vechea formula este: creeaza – poseda – controleaza. In timp ce formula Google e: organizeaza – adauga valoare – permite-le altora sa aiba succes.
De la Google putem invata sa dezvoltam platforme care le permit utilizatorilor sa creeze valoare. [...] Si ne mai invata noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piata, consultandu-i astfel pe clienti si pe utilizatori si invitandu-i sa colaboreze.
Lectia Google: trebuie sa le iesi in intampinare oamenilor, nu sa astepti sa te caute ei." Jeff Jarvis
"Google nu este doar o companie, Google reprezinta un mod cu totul nou de gandire. Jarvis a facut ceva cu adevarat important: a extins aceasta abordare catre mediul de afaceri si catre cultura, demonstrand cat de revolutionara este."
Chris Anderson, autor al cartii Long Tail
"Ce-ar face Google? este o carte exceptionala care surprinde schimbarile radicale pe care internetul le-a generat in cultura noastra, in marketing si in publicitate."
Craig Newmark, fondatorul Craigslist
"Daca vreti sa intelegeti de ce inovatiile noului internet reprezinta antiteza perioadei dot-com, cititi aceasta carte. Va va deschide ochii asupra unui numar urias de posibilitati reale de adaptare a afacerilor voastre in aceasta noua ordine mondiala."
Don Tapscott, coautorul cartilor Wikinomics si Grown Up Digital
Traducator: Irina Henegar
Format: 14,5 x 20,5 cm
Nr.pagini: 360
Ce-ar face Google?
Regulile Google
1 O noua relatie
Dati-ne controlul si noi il vom folosi
Iadul se numeste Dell
Cel mai nesuferit client iti este cel mai bun prieten
Cel mai bun client iti este partener
2 O noua arhitectura
Un link schimba totul
Fa ceea ce stii mai bine si foloseste linkuri pentru toate celelalte lucruri
Fii parte dintr-o retea
Fii o platforma
Gandeste distributiv
3 O noua deschidere catre public
Daca nu poti fi cautat, nu vei fi gasit
Toti avem nevoie de elixirul Google
Viata si afacerile sunt publice
Clientii sunt agentia ta de publicitate
4 O noua societate
Organizarea eleganta
5 O noua economie
Viitorul le apartine companiilor mici
Economia postdeficit
Fii parte din noua economie a darului, cu sursa deschisa
Industria de masa a murit — traiasca industriile de nisa!
Pentru Google, totul este o marfa
Bine ati venit in economia Google!
6 O noua paradigma a afacerilor
Maruntisurile dau batai de cap
Intermediarii — o specie pe cale de disparitie
Gratuit — un model de afaceri
Decide care este afacerea ta
7 O noua atitudine
Exista o relatie inversa intre control si incredere
Ai incredere in oameni!
Asculta!
8 O noua etica
Greseste corect!
Viata este mereu in teste
Fii onest!
Fii transparent!
Colaboreaza!
Nu fi malefic!
9 O noua viteza
Raspunsurile se dau pe loc
Viata este in direct
Multimile se formeaza intr-o clipita
10 Noi imperative
Fii atent la vacuta de bani din mina!
Incurajeaza, inlesneste si protejeaza inovatia
Simplifica si iar simplifica
Da-te la o parte
Daca Google ar conduce lumea
11 Media
The Google Times: ziare, post-hartie
Googlewood: deschiderea divertismentului
GoogleCollins: trebui sa ucizi cartea pentru a o salva
12 Publicitatea
Si acum, cateva cuvinte din partea sponsorilor Google
13 Industria de retail
Restaurantele Google: o afacere bazata pe deschidere
Magazinele Google: o companie bazata pe oameni
14 Utilitatile
Google Energie & Electricitate: ce-ar face Google?
GT&T: ce ar trebui sa faca Google
15 Industria manufacturiera
Googlemobilul: de la confidentialitate la transparenta
Google Cola: suntem mai mult decat consumatori
16 Serviciile Google Air: o piata sociala de consumatori
Google Imobiliare: informatia inseamna putere
17 Banii
Google Capital: banii creeaza retele
Prima banca Google: piete fara intermediari
18 Bunastarea sociala
Spitalul Sf. Google: beneficiile deschiderii catre public
Compania de Asigurari Mutuale Google: o afacere bazata pe cooperare
19 Institutiile publice
Universitatea Google: democratizarea educatiei
Statele Unite ale Google: tocilarii la putere
20 Exceptiile
Specialistii in PR si avocatii: irecuperabili
Dumnezeu si Apple: dincolo de Google?
Generatia G
Sa continuam conversatia
Note si multumiri
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper ca cei care lucreaza in alte domenii sa-si dea seama ca nu exista decat doua reactii posibile la schimbare: sa i te opui sau sa o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta in fiecare zi. […]
Google vede lumea intr-un fel cu totul diferit. Nu incearca sa apere vechile reguli – dimpotriva, isi ia libertatea sa creeze lucruri noi. Vechea formula este: creeaza – poseda – controleaza. In timp ce formula Google e: organizeaza – adauga valoare – permite-le altora sa aiba succes.
De la Google putem invata sa dezvoltam platforme care le permit utilizatorilor sa creeze valoare. [...] Si ne mai invata noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piata, consultandu-i astfel pe clienti si pe utilizatori si invitandu-i sa colaboreze.
Lectia Google: trebuie sa le iesi in intampinare oamenilor, nu sa astepti sa te caute ei." Jeff Jarvis
"Google nu este doar o companie, Google reprezinta un mod cu totul nou de gandire. Jarvis a facut ceva cu adevarat important: a extins aceasta abordare catre mediul de afaceri si catre cultura, demonstrand cat de revolutionara este."
Chris Anderson, autor al cartii Long Tail
"Ce-ar face Google? este o carte exceptionala care surprinde schimbarile radicale pe care internetul le-a generat in cultura noastra, in marketing si in publicitate."
Craig Newmark, fondatorul Craigslist
"Daca vreti sa intelegeti de ce inovatiile noului internet reprezinta antiteza perioadei dot-com, cititi aceasta carte. Va va deschide ochii asupra unui numar urias de posibilitati reale de adaptare a afacerilor voastre in aceasta noua ordine mondiala."
Don Tapscott, coautorul cartilor Wikinomics si Grown Up Digital
Traducator: Irina Henegar
Format: 14,5 x 20,5 cm
Nr.pagini: 360
REVIEW-URI