Cercetari de marketing
PRP: 40,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 35,20 lei
Diferență: 4,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Iacob Catoiu
ISBN: 973-9021-76-X
Editura: URANUS
Anul publicării: 2007
Pagini: 662
DESCRIERE
Cercetari de marketing - Iacob Catanoiu.
Cuprins:
Prefata (p13)
PARTEA I - INTRODUCERE IN CERCETAREA DE MARKETING (p15)
Cap. 1. Coordonatele definitorii ale cercetarii de marketing (p17)
Cap. 2. Perspectiva manageriala asupra cercetarii de marketing (p31)
PARTEA A II-A - TIPOLOGIA SI PROCESUL CERCETARILOR DE MARKETING (p67)
Cap. 3. Tipologia cercetarilor de marketing (p69)
Cap. 4. Procesul cercetarii de marketing (p87)
PARTEA A III-A - MASURAREA IN CERCETAREA DE MARKETING (p145)
Cap. 5. Masurarea fenomenelor in cercetarile de marketing (p147)
Cap. 6. Evaluarea acuratetei masurarilor in cercetarile de marketing (p169)
PARTEA A IV-A - MODALITATILE DE OBTINERE A DATELOR IN CERCETARILE DE MARKETING (p179)
Cap. 7. Investigarea datelor secundare (p181)
Cap. 8. Cercetari calitative de marketing (p191)
Cap. 9. Observarea (p227)
Cap. 10. Sondajul (p261)
Cap 11. Proiectarea chestionarului (p311)
Cap. 12. Tipologia erorilor asociate sondajului (331)
Cap. 13. Experimentul in cercetarile de marketing (p363)
Cap. 14. Experimente cu un singur factor (p381)
Cap. 15. Experimente multifactoriale, patratele latine si patratele greco-latine (p397)
Cap. 16. Simularea fenomenului de marketing (p417)
Cap. 17. Fundamentele esantionarii (p459)
Cap. 18. Determinarea dimensiunii esantionului si alegerea metodei de esantionare (p475)
PARTEA A V-A - ANALIZA DATELOR SI PREVIZIUNEA FENOMENELOR IN CERCETARILE DE MARKETING (p509)
Cap. 19. Analiza univariata a datelor in cercetarile de marketing (p511)
Cap. 20. Modalitati de analiza bivariata. Analiza gradului de asociere (p517)
Cap. 21. Tehnici de analiza multivariata (p533)
Cap. 22. Previziuni de marketing (p545)
PARTEA A VI-A - COMUNICATIILE SI ETICA IN CERCETARILE DE MARKETING (p579)
Cap. 23. Prezentarea rezultatelor cercetarilor de marketing (p581)
Cap. 24. Etica in cercetarile de marketing (p595)
PARTEA A VII-A - CERCETARILE DE MARKETING INTERNATIONAL (p609)
Cap. 25. Specificitati ale cercetarii de marketing international (p611)
Bibliografie (p653)
Descriere:
Cartea este destinata celor ce doresc sa devina profesionisti in domeniul cercetarilor de marketing. Principalele segmente de piata ale caror necesitati au fost considerate sunt, pe de o parte, cei ce urmeaza forme de invatamant universitar si postuniversitar, care includ in structura lor domeniul cercetarilor de marketing, iar pe de alta parte, membrii departamentelor de marketing sai ai colectivelor de cercetari de marketing, care sunt implicati, in mod direct, in realizarea sau analiza unor programe de cercetare.
Cuprins:
Prefata (p13)
PARTEA I - INTRODUCERE IN CERCETAREA DE MARKETING (p15)
Cap. 1. Coordonatele definitorii ale cercetarii de marketing (p17)
Cap. 2. Perspectiva manageriala asupra cercetarii de marketing (p31)
PARTEA A II-A - TIPOLOGIA SI PROCESUL CERCETARILOR DE MARKETING (p67)
Cap. 3. Tipologia cercetarilor de marketing (p69)
Cap. 4. Procesul cercetarii de marketing (p87)
PARTEA A III-A - MASURAREA IN CERCETAREA DE MARKETING (p145)
Cap. 5. Masurarea fenomenelor in cercetarile de marketing (p147)
Cap. 6. Evaluarea acuratetei masurarilor in cercetarile de marketing (p169)
PARTEA A IV-A - MODALITATILE DE OBTINERE A DATELOR IN CERCETARILE DE MARKETING (p179)
Cap. 7. Investigarea datelor secundare (p181)
Cap. 8. Cercetari calitative de marketing (p191)
Cap. 9. Observarea (p227)
Cap. 10. Sondajul (p261)
Cap 11. Proiectarea chestionarului (p311)
Cap. 12. Tipologia erorilor asociate sondajului (331)
Cap. 13. Experimentul in cercetarile de marketing (p363)
Cap. 14. Experimente cu un singur factor (p381)
Cap. 15. Experimente multifactoriale, patratele latine si patratele greco-latine (p397)
Cap. 16. Simularea fenomenului de marketing (p417)
Cap. 17. Fundamentele esantionarii (p459)
Cap. 18. Determinarea dimensiunii esantionului si alegerea metodei de esantionare (p475)
PARTEA A V-A - ANALIZA DATELOR SI PREVIZIUNEA FENOMENELOR IN CERCETARILE DE MARKETING (p509)
Cap. 19. Analiza univariata a datelor in cercetarile de marketing (p511)
Cap. 20. Modalitati de analiza bivariata. Analiza gradului de asociere (p517)
Cap. 21. Tehnici de analiza multivariata (p533)
Cap. 22. Previziuni de marketing (p545)
PARTEA A VI-A - COMUNICATIILE SI ETICA IN CERCETARILE DE MARKETING (p579)
Cap. 23. Prezentarea rezultatelor cercetarilor de marketing (p581)
Cap. 24. Etica in cercetarile de marketing (p595)
PARTEA A VII-A - CERCETARILE DE MARKETING INTERNATIONAL (p609)
Cap. 25. Specificitati ale cercetarii de marketing international (p611)
Bibliografie (p653)
Descriere:
Cartea este destinata celor ce doresc sa devina profesionisti in domeniul cercetarilor de marketing. Principalele segmente de piata ale caror necesitati au fost considerate sunt, pe de o parte, cei ce urmeaza forme de invatamant universitar si postuniversitar, care includ in structura lor domeniul cercetarilor de marketing, iar pe de alta parte, membrii departamentelor de marketing sai ai colectivelor de cercetari de marketing, care sunt implicati, in mod direct, in realizarea sau analiza unor programe de cercetare.
REVIEW-URI