Clever - Cum sa-i conduci pe cei mai creativi si mai inteligenti dintre oamenii tai
PRP: 39,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,98 lei
Diferență: 7,02 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Gareth P Jones
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Clever de Gareth P Jones.
Reguli neconventionale pentru conducerea celor mai valorosi oameni din compania ta
Studiile dovedesc ca, in cadrul organizatiilor, o mana de oameni talentati creeaza valoare intr-o masura dispropotionat de mare in comparatie cu ceilalti membri. Acesti oameni nu sunt definiti de coeficientul lor de inteligenta sau de diplomele academice. Si nu sunt genul de„independenti” care creeaza valoare pe cont propriu. Dimpotriva, sunt oameni extrem de valorosi, ganditori extraordinari care au nevoie de resursele comerciale si financiare ale organizatiilor pentru a-si atinge potentialul maxim. Pe scurt, sunt„destepti”, asa cum ii catalogheaza Rob Goffee si Gareth Jones. Ei pot sa fie straluciti, dificili– si uneori chiar periculosi. Competitivitatea organizatiei tale depinde de inteligenta cu care ii conduci, cu precizarea ca strategiile traditionale de management nu vor fi eficiente in cazul lor.
In Clever, Goffee si Jones iti prezinta un set de reguli neconventionale care ii pot inscrie pe oamenii destepti din organizatia ta– si intreaga organizatie– pe directia succesului:
1. Spune-le ce sa faca, nu si cum sa faca;
2. Castiga-le respectul prin expertiza de care dai dovada, nu prin functia pe care o ai;
3. Ofera-le acel„spatiul organizat” de care are nevoie creativitatea lor;
4. Intuieste-le nevoile si motiveaza-le constant;
5. Pune-i in legatura cu alti confrati destepti;
6. Convinge-i ca organizatia ta ii poate ajuta sa atinga succesul;
7. Protejeaza-i in fata problemelor administrative si de politica organizationala.
Economia cunoasterii nu se apropie– este deja prezenta. Afacerea si cariera ta depind din ce in ce mai mult de ideile inteligente ale oamenilor destepti din subordinea ta.
"O carte practica si bogata in informatii„din interior”, o lectura obligatorie. Acest volum se adreseaza liderilor care, pentru a obtine rezultate extraordinare, sunt dispusi sa inteleaga si sa utilizeze in intregime forta oamenilor„destepti” si a echipelor„destepte” din cadrul companiilor pe care le conduc." Paul Polman, CEO al companiei Unilever
"Iubesc aceasta carte originala si importanta, care trebuie sa se gaseasca in biblioteca oricui este interesat de modurile in care liderii si oamenii lor„destepti” isi pot face organizatiile sa trepideze de entuziasm." Warren Bennis, Universitatea South California, Coautorul cartii Judeca (Publica, 2011)
"E posibil ca esecul de a-i conduce pe cei mai talentati si mai creativi– sau„destepti”– oameni ai nostri sa constituie cauza crizei financiare globale? In aceasta carte actuala si accesibila, Goffee si Jones descriu provocarile cu care se confrunta cei care au in subordine oameni destepti si echipe destepte, aspect care poate sa faca diferenta dintre succesul si esecul unei corporatii." Laura Tyson, Catedra S.K. si Angela Chan de Management Global, Scoala Haas de Business a Universitatii California, Berkeley
Numar pagini: 240
Anul aparitiei: 2011
Studiile dovedesc ca, in cadrul organizatiilor, o mana de oameni talentati creeaza valoare intr-o masura dispropotionat de mare in comparatie cu ceilalti membri. Acesti oameni nu sunt definiti de coeficientul lor de inteligenta sau de diplomele academice. Si nu sunt genul de„independenti” care creeaza valoare pe cont propriu. Dimpotriva, sunt oameni extrem de valorosi, ganditori extraordinari care au nevoie de resursele comerciale si financiare ale organizatiilor pentru a-si atinge potentialul maxim. Pe scurt, sunt„destepti”, asa cum ii catalogheaza Rob Goffee si Gareth Jones. Ei pot sa fie straluciti, dificili– si uneori chiar periculosi. Competitivitatea organizatiei tale depinde de inteligenta cu care ii conduci, cu precizarea ca strategiile traditionale de management nu vor fi eficiente in cazul lor.
In Clever, Goffee si Jones iti prezinta un set de reguli neconventionale care ii pot inscrie pe oamenii destepti din organizatia ta– si intreaga organizatie– pe directia succesului:
1. Spune-le ce sa faca, nu si cum sa faca;
2. Castiga-le respectul prin expertiza de care dai dovada, nu prin functia pe care o ai;
3. Ofera-le acel„spatiul organizat” de care are nevoie creativitatea lor;
4. Intuieste-le nevoile si motiveaza-le constant;
5. Pune-i in legatura cu alti confrati destepti;
6. Convinge-i ca organizatia ta ii poate ajuta sa atinga succesul;
7. Protejeaza-i in fata problemelor administrative si de politica organizationala.
Economia cunoasterii nu se apropie– este deja prezenta. Afacerea si cariera ta depind din ce in ce mai mult de ideile inteligente ale oamenilor destepti din subordinea ta.
"O carte practica si bogata in informatii„din interior”, o lectura obligatorie. Acest volum se adreseaza liderilor care, pentru a obtine rezultate extraordinare, sunt dispusi sa inteleaga si sa utilizeze in intregime forta oamenilor„destepti” si a echipelor„destepte” din cadrul companiilor pe care le conduc." Paul Polman, CEO al companiei Unilever
"Iubesc aceasta carte originala si importanta, care trebuie sa se gaseasca in biblioteca oricui este interesat de modurile in care liderii si oamenii lor„destepti” isi pot face organizatiile sa trepideze de entuziasm." Warren Bennis, Universitatea South California, Coautorul cartii Judeca (Publica, 2011)
"E posibil ca esecul de a-i conduce pe cei mai talentati si mai creativi– sau„destepti”– oameni ai nostri sa constituie cauza crizei financiare globale? In aceasta carte actuala si accesibila, Goffee si Jones descriu provocarile cu care se confrunta cei care au in subordine oameni destepti si echipe destepte, aspect care poate sa faca diferenta dintre succesul si esecul unei corporatii." Laura Tyson, Catedra S.K. si Angela Chan de Management Global, Scoala Haas de Business a Universitatii California, Berkeley
Numar pagini: 240
Anul aparitiei: 2011
REVIEW-URI