Comunicare in limba romana, clasa pregatitoare

Preț: 29,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:

DESCRIERE

Comunicare in limba romana, clasa pregatitoare

CUPRINS

1 1NU MAI SUNT LA GRADINITA

1. Evaluare initiala.........................................................................................................................................7

2. Formularea de enunturi din 3-4 cuvinte dupa imagini. Evaluare initiala....................................................8

3. Identificarea obiectelor a caror denumire incepe cu acelasi sunet. Evaluare initiala................................9

2 2BUN VENIT LA SCOALA!

1. Salutul......................................................................................................................................................10

2. Prezentarea si solicitarea........................................................................................................................11

3. Identificarea mijloacelor de comunicare. Transmiterea unor informatii referitoare la sine si la universul

apropiat, prin mesaje scurte........................................................................................................................12

4. Crearea unui orar pe un cod de culori sau simboluri...............................................................................13

3 3IN LUMEA ANIMALELOR

1. Ascultarea unei povesti. Numirea personajelor din poveste. Lectura dupa benzi desenate......................14

2. Citirea dupa imagini. Povestirea..............................................................................................................15

3. Formularea unei descrieri elementare a unui personaj............................................................................16

4. Repovestirea unui text, respectand succesiunea momentelor prezentate. Cuvinte cu sens asemanator...17

4 4IN LUMEA PLANTELOR

1. Convorbirea.............................................................................................................................................18

2. Memorarea. Recitarea. Citirea simbolurilor pentru vreme si a calendarului naturii....................................19

3. Formularea intrebarilor si a raspunsurilor..................................................................................................20

4. Formularea unor propozitii dupa imagini...................................................................................................21

5 5MEDII DE VIATA

1. Sunetul a. Literele a si A. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul a.....22

2. Memorizare.............................................................................................................................................23

3. Formularea/oferirea de replici afirmative/negative la enunturi scurte care vizeaza informatii din text....24

4. Recunoasterea unor enunturi care nu se potrivesc ca sens cu un mesaj audiat anterior.......................25

6 6TOAMNA

1. Sunetul m. Literele m si M. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul m....26

2. Lectura dupa ilustratii/benzi desenate.....................................................................................................27

3. Realizarea unui desen pentru a indica despre ce este vorba in mesaj.....................................................28

4. Sunetul i. Literele i si I. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul i..........29

7 7CORPUL MEU

1. Numararea (delimitarea) cuvintelor dintr-un enunt. Pozitia cuvintelor in enunturi...................................30

2. Sunetul r. Literele r si R. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul r.......31

3. Cuvinte cu sens opus...................................................................................................................................32

4. Dramatizare. Povestirea unor experiente trecute sau prezente...........................................................33

8 8ENERGIE SI MISCARE

1. Sunetul o. Literele o si O. Identificare, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul o.............34

2. Indicarea silabelor percepute dintr-un cuvant/rostirea unei silabe..........................................................35

3. Pozitia silabelor in cuvinte (initiala/finala)..........................................................................................................36

4. Discriminarea sunetelor din natura si a sunetelor din cuvinte.......................................................................37

9 9LUMEA CARTII

1. Sunetul s. Literele s si S. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul s..........38

2. Confectionarea de mini-carticele..............................................................................................................39

3. Pozitia sunetelor in cuvinte (initiala/finala)..................................................................................................40

4. Identificarea sensului unui cuvant prin schimbarea unui sunet/unei silabe...........................................41EDITURA ARS LIBRI

4

10 10ROMANIA, TARA MEA

1. Sunetul t. Literele t si T. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu sunetul t..........42

2. Formularea de raspunsuri ce presupun alegere duala/multipla. Exprimarea raspunsului la anumite intrebari

cu ajutorul desenului sau prin simboluri........................................................................................................43

3. Recunoasterea unui obiect, prin formularea de intrebari despre caracteristicile acestuia.......................44

4. Exersarea musculaturii fine a mainii si a coordonarii miscarilor prin colorare, hasurare, trasare peste

linia punctata...............................................................................................................................................45

11 11IARNA

1. Sunetul n. Literele n si N. Formularea de raspunsuri la ghicitori.............................................................46

2. Dialoguri in diferite contexte.....................................................................................................................47

3. Numirea personajelor si oferirea de raspunsuri referitoare la textul audiat...............................................48

4. Utilizarea formulelor specifice unor situatii concrete (invitatie, urare, prezentarea unor scuze). Utilizarea

si interpretarea tonului folosit in vederea exprimarii unor emotii variate...................................................49

12 12CU CE CIRCULAM?

1. Sunetul u. Literele u si U.........................................................................................................................50

2. Punerea in corespondenta a unor cuvinte formate din 1-2 silabe cu imagini potrivite ...........................51

3. Utilizarea cuvintelor noi in enunturi adecvate.............................................................................................52

4. Povestirea dupa imagini.......................................................................................................................53

13 13JOCURI SI JUCARII

1. Sunetul c. Literele c si C..........................................................................................................................54

2. Formularea de intrebari si raspunsuri despre jocuri si jucarii..................................................................55

3. Propozitia enuntiativa...................................................................................................................................56

4. Aprecierea ca adevarate sau false a unor enunturi scurte care testeaza intelegerea textului audiat.....57

14 14TRADITII SI OBICEIURI DE IARNA

1. Sunetul e. Literele e si E. Discriminarea textului de imagini sau de alte simboluri .................................58

2. Initierea si mentinerea unei discutii pe o tema de interes. Punerea in corespondenta a unor cuvinte formate

din 1-2 silabe cu imagini potrivite.................................................................................................................59

3. Crearea unei povesti cu ajutorul desenului.................................................................................................60

4. Crearea unei felicitari de Craciun.........................................................................................................61

15 15MESERII

1. Sunetul a. Literele a si A.........................................................................................................................62

2. Rostirea cuvintelor pe silabe, in jocuri, cantece sau numaratori ritmate. Cantece cu onomatopee........63

3. Numararea cuvintelor dintr-un enunt scurt..................................................................................................64

4. Indicarea de imagini reprezentand obiecte din mediul familiar, dupa diferite criteriii (sunet initial/final, silaba)...65

16 16PE STRADA

1. Sunetul l. Literele l si L............................................................................................................................66

2. Sortarea imaginilor dupa anumite criterii (sunet initial/final, numar de silabe)......................................67

3. Propozitia exclamativa.................................................................................................................................68

4. Simboluri uzuale din universul apropiat...................................................................................................69

17 17INVATATURI DESPRINSE DIN POVESTI

1. Sunetul d. Literele d si D.........................................................................................................................70

2. Formularea unor enunturi scurte. Sunetul, silaba, cuvantul....................................................................71

3. Identificarea povestilor si personajelor. Invataturi.......................................................................................72

4. Comportamentele personajelor. Evidentierea unor modele de comportament.......................................73

18 18FANTEZIE SI CREATIE

1. Sunetul f. Literele f si F............................................................................................................................74

2. Scrierea de biletele cu litere de tipar decupate........................................................................................75EDITURA ARS LIBRI

5

3. Realizarea unei lucrari decorative................................................................................................................76

4. Identificarea sunetelor si a literelor. Realizarea corespondentei..............................................................77

19 19ANOTIMPURI

1. Sunetul b. Literele b si B..........................................................................................................................78

2. Propozitia interogativa..............................................................................................................................79

3. Formularea descrierii elementare a unor activitati....................................................................................80

4. Completare de versuri/propozitii dupa imagini si rime............................................................................8 1

20 20VESTITORII PRIMAVERII

1. Sunetul a. Literele a si A..........................................................................................................................82

2. Audierea unei povesti..............................................................................................................................83

3. Lectura dupa una sau mai multe ilustratiii...................................................................................................84

4. Cuvinte cu sens asemanator. Cuvinte cu sens opus..............................................................................85

21 21PRIMAVARA

1. Sunetul h. Literele h si H. Confectionarea unor felicitari cu litere de tipar decupate...............................86

2. Scrierea unor biletele cu mesaje diverse prin desene/simboluri.............................................................87

3. Transcrierea prin fotografiere vizuala a unor cuvinte..................................................................................88

4. Realizarea unui poster din desen/cuvinte/simboluri................................................................................89

22 22MEDII DE VIATA

1. Sunetul p. Literele p si P..........................................................................................................................90

2. Punerea in corespondenta a cuvintelor din 1-2 silabe cu imagini...........................................................91

3. Identificarea, dintr-un sir, a cuvintelor care incep/se termina cu un anumit sunet/silaba.........................92

4. Colaj din desene/cuvinte/silabe...............................................................................................................93

23 23JOCUL CU MASINUTE

1. Sunetul g. Literele g si G.........................................................................................................................94

2. Modificarea unei povesti audiate (modificarea succesiunii evenimentelor).............................................95

3. Recunoasterea unui obiect, prin formularea de intrebari despre caracteristicile acestuia......................96

4. Punerea in corespondenta a unor cuvinte cu imagini potrivite.............................................................97

24 24FANTEZIE SI CREATIE

1. Sunetul t. Literele t si T............................................................................................................................98

2. Pozitia sunetelor in cuvinte.....................................................................................................................99

3. Crearea unei povesti cu titlu dat................................................................................................................100

4. Corespondenta cuvant-imagine.............................................................................................................10 1

25 25SARBATOAREA PASTELUI

1. Sunetul j. Literele j si J...........................................................................................................................102

2. Formule specifice pentru urare. Felicitarea............................................................................................103

3. Folosirea unor cuvinte descriptive pentru a imbogati o descriere............................................................104

4. Joc de rol: Sarbatoarea Pastelui.......................................................................................................105

26 26SA OCROTIM NATURA

1. Sunetul z. Literele z si Z.........................................................................................................................106

2. Exprimarea ingrijorarii fata de evenimente, persoane, lucruri cunoscute..............................................107

3. Sunetul v. Literele v si V..............................................................................................................................108

4. Repovestirea unor fragmente din povesti audiate cu reproducerea intonatiei.....................................109

27 27UNIVERSUL

1. Sunetul x. Literele x si X........................................................................................................................110

2. Modificarea unei povesti audiate (modificarea finalului)........................................................................111

3. Sunetul i. Literele i si I.................................................................................................................................112

4. Repovestirea unui text audiat................................................................................................................113EDITURA ARS LIBRI

6

28 28TIMPUL

1. Sunetul s. Literele s si S.........................................................................................................................114

2. Intamplari povestite de colegi/adulti............................................................................................................115

3. Jurnalul clasei..............................................................................................................................................116

4. Invitatie pentru ziua mea......................................................................................................................117

29 29TIMPUL LIBER

1. Sunetul k. Literele k si K.........................................................................................................................118

2. Sortarea imaginilor dupa diferite criterii.......................................................................................................119

3. Reguli de comunicare eficienta..................................................................................................................120

4. Transcrierea prin fotografiere vizuala a unor cuvinte............................................................................121

30 30CUM FOLOSESC APARATELE ELECTRICE?

1. Literele q si Q.........................................................................................................................................122

2. Literele w si W........................................................................................................................................123

3. Literele y si Y................................................................................................................................................124

4. La cumparaturi......................................................................................................................................125

31 31MUZICA SI NATURA

1. Etichetarea originala a unor obiecte personale......................................................................................126

2. Exercitii – joc de dictie, cantece, numaratori ritmate..................................................................................127

3. Confectionarea unui biletel.........................................................................................................................128

4. Corespondenta dintre imagini si cuvinte.................................................................................................129

32 32VARA

1. Recapitulare..........................................................................................................................................130

2. Recapitulare..........................................................................................................................................131

3. Recapitulare..........................................................................................................................................132

4. Recapitulare..........................................................................................................................................133

33 33SUNT SCOLAR INVINGATOR!

1. Evaluare................................................................................................................................................134

2. Evaluare finala.......................................................................................................................................135

3. Evaluare finala.......................................................................................................................................13

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0588 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.