Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

PRP: 32,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,34 lei
Diferență: 4,61 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale. Prezentare - Comunicarea prin imagini. Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este
asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor
de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa
se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri–
parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media–, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare,
directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.


Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor• Crearea imaginii de marca• Concentrarea asupra diversitatii• Structurarea unui sistem de identitate
vizuala• Mitologii contemporane• Metafore dinamice• Retete pentru imagini eficiente• Cum prind glas culorile• Opt moduri de a fi ale imaginii
• Ecranele prind viata
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0618 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.