CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
PRP: 45,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,50 lei
Diferență: 4,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Luminita Oprea
Editura: UNIVERSUL JURIDIC
DESCRIERE
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei.
Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati determinati, clienti si furnizori multumiti si capital de bunavointa din partea comunitatilor in care esti prezent.Felul in care gandesti evolueaza in modul in care actionezi sau reactionezi. Nu uita, totul depinde de ceea ce alegi sa faci si cum sa faci!
Responsabilitatea Sociala este un domeniu tanar care evolueaza rapid si multe lectii continua sa fie invatate atat de catre incepatori, cat si de lideri. In mod clar exista companii care au inteles rolul acesteia, au inceput sa culeaga beneficiile si sa-si manevreze competitorii, livrand in acelasi timp valoarea sociala si de mediu. De asemenea, organizatiile romanesti au oportunitatea de a aplica cateva dintre aceste lectii in cadrul contextului lor de business si, Luminita, cu experienta sa multidisciplinara, este unic pozitionata pentru a face asta.
"Nicolas Ceasar, Head of Sustainability Practice, Ashridge Business School"
Luminita Oprea este unul dintre cei mai distinsi practicieni la nivel mondial, care intelege ca"a fi bun este bine pentru business", ca reputatia in afaceri este totul si ca Responsabilitatea Corporatista este principala disciplina strategica pentru a construi si evidentia o afacere, o economie si o societate durabila.
Ultima sa carte examineaza noi trenduri si tehnici pentru a crea propunerile de valoare esentiale, pentru a intelege ce inseamna o afacere durabila si pentru a evidentia acest lucru fata de toti partenerii de interes.
Spre deosebire de multe alte carti pe acest subiect, lucrarea de valoare a Luminitei nu pune in discutie numai"CE", dar explica intr-un mod usor de inteles"CUM" se face.
"Rob Challis, CEO, Tangent Synergy Ltd."
Actuala era"eco2soc" a crizei economice si ecologice alaturi de parametrii sociali ai acestora, poate fi vazuta ca un apel de urgenta pentru supravietuire, prin politici active de CSR. Responsabilitatea Sociala nu este nimic mai mult decat un plan de a schimba lumea, doar ca acesta este, probabil, cel mai realist. Personal, nu cunosc alta persoana in lumea asta care sa poata explica si materializa aceasta viziune mai bine decat Luminita Oprea.
"Yannis Freris, Director al Grupului de lucru pe CSR al Asociatiei Europene a Directorilor de Comunicare (EACD) si Director Comunicare Corporatista si Dezvoltare Durabila, GEFYRA"
Nr. de pagini : 298
Anul aparitiei : 2011
Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati determinati, clienti si furnizori multumiti si capital de bunavointa din partea comunitatilor in care esti prezent.Felul in care gandesti evolueaza in modul in care actionezi sau reactionezi. Nu uita, totul depinde de ceea ce alegi sa faci si cum sa faci!
Responsabilitatea Sociala este un domeniu tanar care evolueaza rapid si multe lectii continua sa fie invatate atat de catre incepatori, cat si de lideri. In mod clar exista companii care au inteles rolul acesteia, au inceput sa culeaga beneficiile si sa-si manevreze competitorii, livrand in acelasi timp valoarea sociala si de mediu. De asemenea, organizatiile romanesti au oportunitatea de a aplica cateva dintre aceste lectii in cadrul contextului lor de business si, Luminita, cu experienta sa multidisciplinara, este unic pozitionata pentru a face asta.
"Nicolas Ceasar, Head of Sustainability Practice, Ashridge Business School"
Luminita Oprea este unul dintre cei mai distinsi practicieni la nivel mondial, care intelege ca"a fi bun este bine pentru business", ca reputatia in afaceri este totul si ca Responsabilitatea Corporatista este principala disciplina strategica pentru a construi si evidentia o afacere, o economie si o societate durabila.
Ultima sa carte examineaza noi trenduri si tehnici pentru a crea propunerile de valoare esentiale, pentru a intelege ce inseamna o afacere durabila si pentru a evidentia acest lucru fata de toti partenerii de interes.
Spre deosebire de multe alte carti pe acest subiect, lucrarea de valoare a Luminitei nu pune in discutie numai"CE", dar explica intr-un mod usor de inteles"CUM" se face.
"Rob Challis, CEO, Tangent Synergy Ltd."
Actuala era"eco2soc" a crizei economice si ecologice alaturi de parametrii sociali ai acestora, poate fi vazuta ca un apel de urgenta pentru supravietuire, prin politici active de CSR. Responsabilitatea Sociala nu este nimic mai mult decat un plan de a schimba lumea, doar ca acesta este, probabil, cel mai realist. Personal, nu cunosc alta persoana in lumea asta care sa poata explica si materializa aceasta viziune mai bine decat Luminita Oprea.
"Yannis Freris, Director al Grupului de lucru pe CSR al Asociatiei Europene a Directorilor de Comunicare (EACD) si Director Comunicare Corporatista si Dezvoltare Durabila, GEFYRA"
Nr. de pagini : 298
Anul aparitiei : 2011
REVIEW-URI