Cum sa cuceriti noi clienti - Pascal Pay
PRP: 21,80 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,71 lei
Diferență: 1,09 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Pascal Pay
Editura: RENTROP SI STRATON
Anul publicării: 2007
Pagini: 208
Format: 14,5cm x 21cm
DESCRIERE
Cum sa mentii trupele in pozitiile-cheie cucerite?
Cine nu-si doreste ca, odata misiunea de vanatoare incheiata, sa mentina trupele in pozitiile-cheie cucerite?
O misiune dificila, desigur, dar nu imposibila! Asa cum o populatie este formata din indivizi care se nasc, cresc, imbatranesc si apoi dispar, a prospecta si a cuceri noi clienti inseamna permanenta reinnoire a generatiilor. Descoperapotentiale clientele-tinta, fidelizeaza si apoi mentine clientela sunt termeni proprii acestei vanatori. Renunta la confortul garnizoanei si cucereste pozitii noi!
Maximizeaza sansele de reusita prin studiul acestei carti: Cum sa cuceriti noi clienti. Metode si trucuri... Ingredientele sunt aici, in a patra lucrare din colectia "Instruire pas cu pas – Vanzarile". Pascal Py, autorul, ofera experienta sa bogata celor care vor sa profite de pe urma ei, cu scopul descoperirii placerii nelimitate in realizarea unor misiuni de cucerire. Dirijeaza intr-o lumina noua pasii celor care vor sa identifice noi tinte, sa le defineasca cu precizie, sa descopere decidentii si sa le ghiceasca asteptarile, sa provoace aparitia acestora si sa neutralizeze eventualii oponenti, sa conceapa un plan de prospectare, sa obtina sprijin care sa ajute la progresarea in marile conturi, sa-si obtina mai usor intrevederile si, ca sa incheiem, sa intalneasca interlocutorii cei mai buni. Pentru aceasta dezvolta 7 reguli de aur relationale, rezultate din cele mai bune studii asupra proceselor psihice care determina un individ sa-si dea acordul... Nu sunt scorneli, sunt studii... Strategii utile pentru realizarea unei sarcini ingrate si costisitoare in eforturi care nu renteaza totdeauna: a prospecta si a cuceri noi clienti.
Lucrarea atinge pe toti cei care raspund de dezvoltarea unei clientele sau a unui sector de vanzari si care doresc sa amelioreze rezultatele investigatiilor. Atat de clara si coerenta pe cat ti-ai dori sa fie, cartea se imparte in trei parti, fiecare din aceasta incercand sa raspunda intrebarilor care trebuie luate in calcul atunci cand vrei sa obtii marele "DA" final:
Foloseste strategiile din aceasta lucrare, atinge-ti obiectivele si largeste aria clientelei, marind si cifra de afaceri.
Vanatoare reusita!
Numar de pagini: 208
Anul aparitiei: 2007
Cine nu-si doreste ca, odata misiunea de vanatoare incheiata, sa mentina trupele in pozitiile-cheie cucerite?
O misiune dificila, desigur, dar nu imposibila! Asa cum o populatie este formata din indivizi care se nasc, cresc, imbatranesc si apoi dispar, a prospecta si a cuceri noi clienti inseamna permanenta reinnoire a generatiilor. Descoperapotentiale clientele-tinta, fidelizeaza si apoi mentine clientela sunt termeni proprii acestei vanatori. Renunta la confortul garnizoanei si cucereste pozitii noi!
Maximizeaza sansele de reusita prin studiul acestei carti: Cum sa cuceriti noi clienti. Metode si trucuri... Ingredientele sunt aici, in a patra lucrare din colectia "Instruire pas cu pas – Vanzarile". Pascal Py, autorul, ofera experienta sa bogata celor care vor sa profite de pe urma ei, cu scopul descoperirii placerii nelimitate in realizarea unor misiuni de cucerire. Dirijeaza intr-o lumina noua pasii celor care vor sa identifice noi tinte, sa le defineasca cu precizie, sa descopere decidentii si sa le ghiceasca asteptarile, sa provoace aparitia acestora si sa neutralizeze eventualii oponenti, sa conceapa un plan de prospectare, sa obtina sprijin care sa ajute la progresarea in marile conturi, sa-si obtina mai usor intrevederile si, ca sa incheiem, sa intalneasca interlocutorii cei mai buni. Pentru aceasta dezvolta 7 reguli de aur relationale, rezultate din cele mai bune studii asupra proceselor psihice care determina un individ sa-si dea acordul... Nu sunt scorneli, sunt studii... Strategii utile pentru realizarea unei sarcini ingrate si costisitoare in eforturi care nu renteaza totdeauna: a prospecta si a cuceri noi clienti.
Lucrarea atinge pe toti cei care raspund de dezvoltarea unei clientele sau a unui sector de vanzari si care doresc sa amelioreze rezultatele investigatiilor. Atat de clara si coerenta pe cat ti-ai dori sa fie, cartea se imparte in trei parti, fiecare din aceasta incercand sa raspunda intrebarilor care trebuie luate in calcul atunci cand vrei sa obtii marele "DA" final:
Foloseste strategiile din aceasta lucrare, atinge-ti obiectivele si largeste aria clientelei, marind si cifra de afaceri.
Vanatoare reusita!
Numar de pagini: 208
Anul aparitiei: 2007
REVIEW-URI