Cum sa-ti ajuti copilul - Invata meseria de parinte
PRP: 15,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 12,30 lei
Diferență: 2,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Vincent Acker
Editura: TEORA
Anul publicării: 2010
Pagini: 264
DESCRIERE
Despre carte
Ce putem face atunci cand sfaturile si avertismentele parintilor
se lovesc de ostilitatea adolescentilor, atunci cand copiii lasa impresia
ca nu mai au chef de nimic? Iata aici un nou demers pedagogic ce se sprijina pe celebra
metoda Gordon, orientata spre ascultarea activa, spre rezolvarea conflictelor fara invinsi, spre motivare.
Cartea de fata, conceputa ca un ghid practic, pune la dispozitia parintilor cheia pentru descifrarea nevoilor pe care le manifesta copiii lor, pentru incurajarea progresului realizat de acestia,
pentru a le crea conditiile necesare afirmarii si pentru a-i ajuta sa-si recapete increderea in sine si in viitor, pe scurt, pentru a-i motiva.
Despre autori
Vincent Acker, fost responsabil al Gordon France, insarcinat cu programele
Profesori, Parinti si Motivarea Tinerilor, in prezent raspunde de Motivaxion
(Motivare, Educatie, Actiune).
Christophe Inzirillo, licentiat la EM Lyon, consultant in management,
profesor si cercetator la Université Panthéon-Assas.
Bruno Lefebvre, psiholog, consultant-formator in Resurse Umane,
psihoterapeut in domenile comportamental si cognitiv,
initiatorul programului Parinti motivatori.
Cuprins
Multumiri
Prefata de Pierre-André Perissol
Cuvant inainte de Vincent Acker
Meseria de parinte
"Toti copiii sunt la fel!"
sau copiii demotivati cauta cu infrigurare afectiunea celorlalti
Ce inseamna sa-ti motivezi copilul?
Cele sase etape ale motivarii
Etapa 0: "Inainte de motivare"
Trebuie sa-mi schimb modul in care vad lucrurile
Trebuie sa prezint scoala intr-o lumina pozitiva
Nu exista elevi slabi sau nulitati
Copilul meu nu este nici "bun", nici "slab"
Copilul meu nu este ceea ce face
Munca este o chestiune de obisnuinta(e)
Nu trebuie sa folosesc comparatii demotivante
Trebuie sa-mi schimb vocabularul
Trebuie sa cred ca adolescentul meu va reusi
Trebuie sa judec totul la rece
Trebuie sa aflu ce vrea sa spuna de fapt copilul meu
ETAPA 1: "Obiectivele, mereu obiectivele"
Trebuie sa-mi ajut copilul sa-si fixeze propriile obiective
Cum as putea sa-mi motivez mai mult copilul?
Trebuie sa-mi motivez copilul cu obiective de viata
Trebuie sa evit motivarea selectiva
Nu trebuie sa ma simt vinovat pentru esecul copilului meu
Trebuie sa-mi incurajez copilul sa actioneze
Trebuie sa fiu in permanenta la curent cu rezultatele copilului meu
Trebuie sa fiu dispus sa-mi schimb si sa-mi adaptez strategia
Trebuie sa identific diferitele forme de demotivare
Trebuie sa invat sa-mi motivez copilul invocand "lipsurile"
Trebuie sa invat sa fac bilanturi corecte
Trebuie sa-i ofer copilului meu un mediu de lucru prielnic
Trebuie sa afisez peste tot texte motivante
Trebuie sa incurajez activitatile extrascolare
Trebuie sa sustin motivatia copilului meu printr-o alimentatie sanatoasa
Trebuie sa ma joc cu copiii mei
Etapa a 2-a: "Pe drumul spre victorie"
Trebuie sa cred in capacitatea copilului meu de a progresa
Trebuie sa incurajez chiar si cele mai neinsemnate progrese
Trebuie sa am curajul de a spune nu
Trebuie sa-i acord si sa-mi acord timpul necesar pentru a reusi
Trebuie sa ma transform intr-un parinte-antrenor
Trebuie sa demontez mitul succesului
Trebuie sa subliniez importanta muncii
Trebuie sa ma transform intr-un specialist in metodele de lucru
Trebuie sa formulez critici constructive
Trebuie sa-l sprijin in cazul unor rezultate mai slabe
Trebuie sa-i urmaresc notele bune
Trebuie sa-i incurajez progresul in etape
Trebuie sa admit ca nu exista nici o motivatie eficienta 100%
Etapa a 3-a: "O perspectiva diferita"
Trebuie sa profit de pe urma situatiilor dificile
Trebuie sa prezint intr-o lumina pozitiva lumea adultilor
Trebuie sa identific perioadele de cumpana
Trebuie sa-l determin sa faca tot ce-i sta in puteri pentru a reusi
Trebuie sa-i prezint aspectele pozitive ale vietii
Trebuie sa identific in ce etapa se afla copilul meu in prezent
Trebuie sa urmaresc cauzele directe
Trebuie sa economisesc eforturile viitoare
Trebuie sa subliniez avantajul de a fi premiantul clasei
Trebuie sa schimb paradigma
Nu trebuie sa accept scuzele-pretexte
Trebuie sa-mi ajut copilul sa "se orienteze" in loc sa "fie orientat"
Trebuie sa subliniez meritul scolii care face posibila performanta
Etapa a 4-a: "Increderea"
Trebuie sa fiu constient de faptul ca succesul este la indemana oricui
Trebuie sa formulez un bilant pozitiv, un CV motivant
Trebuie sa ma bazez pe dovezile de inteligenta ale copilului meu
Trebuie sa-i dau dreptul sa greseasca
Nu trebuie sa caut cu tot dinadinsul perfectiunea
Trebuie sa-l ajut sa fie "preocupat" in loc sa fie "ingrijorat"
Trebuie sa fiu atent la schimbarile prin care trece copilul meu
Trebuie sa invat sa gestionez atat succesul copilului, cat si esecurile sale
Trebuie sa fac vizibila linia de sosire
Trebuie sa-l ajut pe copilul meu sa atinga nivelul "lui" de perfectiune
Trebuie sa-l invat ca a avea succes nu este un risc
Etapa a 5-a: "Cuvintele pentru a comunica"
O comunicare motivationala
Trebuie sa identific piedicile din calea comunicarii
Trebuie sa-mi fac auzite nevoile, sa ma implic
Trebuie sa descifrez emotiile
Trebuie sa ofer exemple personale
Trebuie sa formulez critici pozitive
Trebuie sa gasesc momentul potrivit
Cel mai important instrument
Bibliografie
Programele de formare Gordon
Ce putem face atunci cand sfaturile si avertismentele parintilor
se lovesc de ostilitatea adolescentilor, atunci cand copiii lasa impresia
ca nu mai au chef de nimic? Iata aici un nou demers pedagogic ce se sprijina pe celebra
metoda Gordon, orientata spre ascultarea activa, spre rezolvarea conflictelor fara invinsi, spre motivare.
Cartea de fata, conceputa ca un ghid practic, pune la dispozitia parintilor cheia pentru descifrarea nevoilor pe care le manifesta copiii lor, pentru incurajarea progresului realizat de acestia,
pentru a le crea conditiile necesare afirmarii si pentru a-i ajuta sa-si recapete increderea in sine si in viitor, pe scurt, pentru a-i motiva.
Despre autori
Vincent Acker, fost responsabil al Gordon France, insarcinat cu programele
Profesori, Parinti si Motivarea Tinerilor, in prezent raspunde de Motivaxion
(Motivare, Educatie, Actiune).
Christophe Inzirillo, licentiat la EM Lyon, consultant in management,
profesor si cercetator la Université Panthéon-Assas.
Bruno Lefebvre, psiholog, consultant-formator in Resurse Umane,
psihoterapeut in domenile comportamental si cognitiv,
initiatorul programului Parinti motivatori.
Cuprins
Multumiri
Prefata de Pierre-André Perissol
Cuvant inainte de Vincent Acker
Meseria de parinte
"Toti copiii sunt la fel!"
sau copiii demotivati cauta cu infrigurare afectiunea celorlalti
Ce inseamna sa-ti motivezi copilul?
Cele sase etape ale motivarii
Etapa 0: "Inainte de motivare"
Trebuie sa-mi schimb modul in care vad lucrurile
Trebuie sa prezint scoala intr-o lumina pozitiva
Nu exista elevi slabi sau nulitati
Copilul meu nu este nici "bun", nici "slab"
Copilul meu nu este ceea ce face
Munca este o chestiune de obisnuinta(e)
Nu trebuie sa folosesc comparatii demotivante
Trebuie sa-mi schimb vocabularul
Trebuie sa cred ca adolescentul meu va reusi
Trebuie sa judec totul la rece
Trebuie sa aflu ce vrea sa spuna de fapt copilul meu
ETAPA 1: "Obiectivele, mereu obiectivele"
Trebuie sa-mi ajut copilul sa-si fixeze propriile obiective
Cum as putea sa-mi motivez mai mult copilul?
Trebuie sa-mi motivez copilul cu obiective de viata
Trebuie sa evit motivarea selectiva
Nu trebuie sa ma simt vinovat pentru esecul copilului meu
Trebuie sa-mi incurajez copilul sa actioneze
Trebuie sa fiu in permanenta la curent cu rezultatele copilului meu
Trebuie sa fiu dispus sa-mi schimb si sa-mi adaptez strategia
Trebuie sa identific diferitele forme de demotivare
Trebuie sa invat sa-mi motivez copilul invocand "lipsurile"
Trebuie sa invat sa fac bilanturi corecte
Trebuie sa-i ofer copilului meu un mediu de lucru prielnic
Trebuie sa afisez peste tot texte motivante
Trebuie sa incurajez activitatile extrascolare
Trebuie sa sustin motivatia copilului meu printr-o alimentatie sanatoasa
Trebuie sa ma joc cu copiii mei
Etapa a 2-a: "Pe drumul spre victorie"
Trebuie sa cred in capacitatea copilului meu de a progresa
Trebuie sa incurajez chiar si cele mai neinsemnate progrese
Trebuie sa am curajul de a spune nu
Trebuie sa-i acord si sa-mi acord timpul necesar pentru a reusi
Trebuie sa ma transform intr-un parinte-antrenor
Trebuie sa demontez mitul succesului
Trebuie sa subliniez importanta muncii
Trebuie sa ma transform intr-un specialist in metodele de lucru
Trebuie sa formulez critici constructive
Trebuie sa-l sprijin in cazul unor rezultate mai slabe
Trebuie sa-i urmaresc notele bune
Trebuie sa-i incurajez progresul in etape
Trebuie sa admit ca nu exista nici o motivatie eficienta 100%
Etapa a 3-a: "O perspectiva diferita"
Trebuie sa profit de pe urma situatiilor dificile
Trebuie sa prezint intr-o lumina pozitiva lumea adultilor
Trebuie sa identific perioadele de cumpana
Trebuie sa-l determin sa faca tot ce-i sta in puteri pentru a reusi
Trebuie sa-i prezint aspectele pozitive ale vietii
Trebuie sa identific in ce etapa se afla copilul meu in prezent
Trebuie sa urmaresc cauzele directe
Trebuie sa economisesc eforturile viitoare
Trebuie sa subliniez avantajul de a fi premiantul clasei
Trebuie sa schimb paradigma
Nu trebuie sa accept scuzele-pretexte
Trebuie sa-mi ajut copilul sa "se orienteze" in loc sa "fie orientat"
Trebuie sa subliniez meritul scolii care face posibila performanta
Etapa a 4-a: "Increderea"
Trebuie sa fiu constient de faptul ca succesul este la indemana oricui
Trebuie sa formulez un bilant pozitiv, un CV motivant
Trebuie sa ma bazez pe dovezile de inteligenta ale copilului meu
Trebuie sa-i dau dreptul sa greseasca
Nu trebuie sa caut cu tot dinadinsul perfectiunea
Trebuie sa-l ajut sa fie "preocupat" in loc sa fie "ingrijorat"
Trebuie sa fiu atent la schimbarile prin care trece copilul meu
Trebuie sa invat sa gestionez atat succesul copilului, cat si esecurile sale
Trebuie sa fac vizibila linia de sosire
Trebuie sa-l ajut pe copilul meu sa atinga nivelul "lui" de perfectiune
Trebuie sa-l invat ca a avea succes nu este un risc
Etapa a 5-a: "Cuvintele pentru a comunica"
O comunicare motivationala
Trebuie sa identific piedicile din calea comunicarii
Trebuie sa-mi fac auzite nevoile, sa ma implic
Trebuie sa descifrez emotiile
Trebuie sa ofer exemple personale
Trebuie sa formulez critici pozitive
Trebuie sa gasesc momentul potrivit
Cel mai important instrument
Bibliografie
Programele de formare Gordon
REVIEW-URI