Cum se creeaza un nume de brand. Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam
PRP: 57,80 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 49,13 lei
Diferență: 8,67 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Steve Rivkin
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Cum se creeaza un nume de brand. Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam. Prezentare - Cum se creeaza un nume de brand. Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam. Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata.
Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume:
• Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lume.
• Cine le creeaza, de ce este nevoie de ele, cum sunt gândite, compilate, cumparate, vândute sau protejate.
• Ce tipuri de nume exista: descriptive, aluzive, inventate sau formate din initiale.
• Cum navigheaza specialistii in naming in creierul consumatorului.
• Ce sa faci, ce sa eviti si ce sa nu faci niciodata in ceea ce priveste numele de branduri.
• De ce numele simbolizeaza beneficii.
• Când sa apelezi la o firma de naming si ce avantaje vei avea.
• Cum functioneaza numele de domenii pe Internet.
Namingul– fundamentul procesului de branding pentru orice produs sau serviciu– reprezinta un echilibru intre strategia de business si bun-simt, intre arta marketingului si stiinta obisnuita, intre abilitatile lingvistice si competenta juridica. Viitorul namingului este limitat doar de ingeniozitatea mintii omului.
Aritmetica numelor de brand este descurajanta. Doar in SUA exista cel putin 3, 4 milioane de marci active, aflate in asteptare sau inactive, deja inregistrate. Se estimeaza ca 70% din cresterea totala a economiei americane este generata prin dezvoltarea unui nou produs– si acele noi produse au nevoie de nume. Adauga la asta milioanele de alte nume care nu sunt formal inregistrate, dar care se folosesc.
In nebunia si agitatia advertisingului, marketerii trebuie sa atraga atentia privitorilor si ascultatorilor, iar cel mai important element prin care pot face acest lucru este in primul rând numele de brand. Iar un nume de brand bun vinde mai mult.
“Oricine iubeste numele de branduri sau are nevoie de asemenea nume va adora aceasta carte si, pâna o va fi terminat de citit, va sti tot ce trebuie sa stie despre nume si naming”.
– Jack Trout
Despre autor
STEVE RIVKIN este managerul companiei Rivkin& Associates, o firma de consultanta pe probleme de naming. Este coautorul mai multor carti despre branding, printre care se numara si bestseller-urile Noua pozitionare si Diferentiaza-te sau mori.
FRASER SUTHERLAND este autorul a unsprezece carti. Ca editor, a fost implicat in coordonarea principalelor proiecte de dictionare din trei tari.
CEL MAI RECENT TITLU
Publicitate
Traducator: Liana Tomescu, Adriana Lomnasan
Autori: Steve Rivkin, Fraser Sutherland
Data publicarii: 06-2009
Format carte: 16, 5 x 23, 5 cm
Numar pagini: 336
Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume:
• Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lume.
• Cine le creeaza, de ce este nevoie de ele, cum sunt gândite, compilate, cumparate, vândute sau protejate.
• Ce tipuri de nume exista: descriptive, aluzive, inventate sau formate din initiale.
• Cum navigheaza specialistii in naming in creierul consumatorului.
• Ce sa faci, ce sa eviti si ce sa nu faci niciodata in ceea ce priveste numele de branduri.
• De ce numele simbolizeaza beneficii.
• Când sa apelezi la o firma de naming si ce avantaje vei avea.
• Cum functioneaza numele de domenii pe Internet.
Namingul– fundamentul procesului de branding pentru orice produs sau serviciu– reprezinta un echilibru intre strategia de business si bun-simt, intre arta marketingului si stiinta obisnuita, intre abilitatile lingvistice si competenta juridica. Viitorul namingului este limitat doar de ingeniozitatea mintii omului.
Aritmetica numelor de brand este descurajanta. Doar in SUA exista cel putin 3, 4 milioane de marci active, aflate in asteptare sau inactive, deja inregistrate. Se estimeaza ca 70% din cresterea totala a economiei americane este generata prin dezvoltarea unui nou produs– si acele noi produse au nevoie de nume. Adauga la asta milioanele de alte nume care nu sunt formal inregistrate, dar care se folosesc.
In nebunia si agitatia advertisingului, marketerii trebuie sa atraga atentia privitorilor si ascultatorilor, iar cel mai important element prin care pot face acest lucru este in primul rând numele de brand. Iar un nume de brand bun vinde mai mult.
“Oricine iubeste numele de branduri sau are nevoie de asemenea nume va adora aceasta carte si, pâna o va fi terminat de citit, va sti tot ce trebuie sa stie despre nume si naming”.
– Jack Trout
Despre autor
STEVE RIVKIN este managerul companiei Rivkin& Associates, o firma de consultanta pe probleme de naming. Este coautorul mai multor carti despre branding, printre care se numara si bestseller-urile Noua pozitionare si Diferentiaza-te sau mori.
FRASER SUTHERLAND este autorul a unsprezece carti. Ca editor, a fost implicat in coordonarea principalelor proiecte de dictionare din trei tari.
CEL MAI RECENT TITLU
Publicitate
Traducator: Liana Tomescu, Adriana Lomnasan
Autori: Steve Rivkin, Fraser Sutherland
Data publicarii: 06-2009
Format carte: 16, 5 x 23, 5 cm
Numar pagini: 336
REVIEW-URI