Cum se rezolva o problema de matematica (Strategii, exemple din subiectele propuse pentru concursul,, Fii InteligenT... la matematica)
PRP: 28,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,54 lei
Diferență: 6,36 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alexandrina Dumitru
Editura: NOMINA
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Cuprins
Cateva repere metod ice
1. Cum gandim si rezolvam o problema matematica? 3
1. 1. Ce semnificatie are cuvantul problema? 3
1. 2. Care sunt pasii in rezolvarea unei probleme? 3
1. 3. Care este cadrul organizat pentru rezolvarea problemelor matematice? 4
1. 4. Care sunt tipurile de lectie preponderent utilizate in predarea matematicii? 4
1. 5. Care este calea pentru rezolvarea unei probleme matematice? 6
1. 6. Modalitati de rezolvare a problemelor matematice 7
Ce trebuie sa stim despre evaluare? 15
2. 1. De ce este importanta evaluarea?
2. 2. Care sunt formele de evaluare?
2. 3. Care pot fi instrumentele de evaluare? Ce calitati trebuie sa indeplineasca?.
Exista o legatura Intre matematica si practica?
Ce trebuie sa stie un elev? 19
4. 1. Numere naturale 19
4. 2. Adunarea, scaderea, inmultirea, impartirea 20
4. 3. Fractii 21
4. 4. Notiuni de geometrie 23
4. 5. Unitati de masura 24
Rezolvari ale unor probleme propuse pentru concursul"Fii inteligent la matematica"
Clasa a II-a 25
I. valuare initiala (de diagnosticare) 25
Il. Numerele naturale de la O la I O 27
III. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 30 34
IV. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la IOD 37
V. Numerele naturale de la 100 la 1 000 47
VI. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 1 000 51
VII. Elemente intuitive de geometrie 57
VIIT. Masura si unitati de masura 60
Evaluare (teste propuse pentru pregatirea concursului) 64
Clasa a III-3, 73
I. Evaluare ini tiala (de d iagnosticare) 73
II. Numere naturale de la O la 1 000 76
III. Numere naturale de la O la I 000 000 82
IV. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 1 000 90
V. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 10 000 93
VI. Inmultirea si impartirea numerelor naturale mai mici decat 100 99
VII. Inmultirea si impartirea numerelor naturale mai mici decat 1 000 105
V III. Elemente de geometrie 109
IX. Unitati de masura 111
Evaluare (teste propuse pentru pregatirea concursului) 114
Clasa a Iv-a 125
1. Evaluare initiala (de diagnosticare) 125
Il. Numerele naturale de la 0 la 100 127
III. Numerele naturale d la 0 la 1 000 000 131
IV. Adunarea, scaderea, inmultirea si impartirea numerelor naturale mai mici
sau egale cu 1000 000.
V. Fractii.
VI. Notiuni de geometrie.
VII. Masurare si unitati de masura.
IX. Evaluare finala (sumativa) --
Evaluare (teste propuse pentru pregatirea concursului)
Cerinte selectate pentru concursul"Fii inteligent la matematica"
Anul scolar 2006-2007
Clasa a III-a
Clasa a IV-a.
Anul scolar 2007-2008
Clasa a II-a
Clasa a III-a
Clasa a IV-a.
Anul scolar 2008-2009
Clasa a II·a.
Clasa a II-a (cerinte de rezerva)
Clasa a III-a.
Clasa a III-a (cerinte de rezerva)
Clasa a IV-a
Clasa a IV-a (cerinte de rezei va)
Anul scolr. r 2009-2010
Clasa a II-a
Clasa a III-a
Clasa a IV-a
Anul scolar 2010-20 11
Clasa a II-a
Clasa a II-a (cerinte de rezerva)
Clasa a III-a
Clasa a III-a (cerinte de rezerva)
Clasa a IV-a
Clasa a I -a (cerinte de rezerva)
Anul scolar 2011-2012
Clasa a II-a.
Clasa a II-a (cerinte de rezerva)
Clasa a III-a.
Clasa a III·a (cerinte de rezerva)
Clasa a IV-a.
Clasa a IV-a (cerinte de rezerva).
Anul scolar 2012-2013
Clasa a II-a
Clasa a II-a (cerinr. r: de. rezerva)
Clasa a III-a
Clasa a III-a (cerinte de: czerva)
Clasa a IV
Clasa a IV-a (cerinte de. ezerva)
Anul aparitiei: 2014
Nr. pagini: 226
Cateva repere metod ice
1. Cum gandim si rezolvam o problema matematica? 3
1. 1. Ce semnificatie are cuvantul problema? 3
1. 2. Care sunt pasii in rezolvarea unei probleme? 3
1. 3. Care este cadrul organizat pentru rezolvarea problemelor matematice? 4
1. 4. Care sunt tipurile de lectie preponderent utilizate in predarea matematicii? 4
1. 5. Care este calea pentru rezolvarea unei probleme matematice? 6
1. 6. Modalitati de rezolvare a problemelor matematice 7
Ce trebuie sa stim despre evaluare? 15
2. 1. De ce este importanta evaluarea?
2. 2. Care sunt formele de evaluare?
2. 3. Care pot fi instrumentele de evaluare? Ce calitati trebuie sa indeplineasca?.
Exista o legatura Intre matematica si practica?
Ce trebuie sa stie un elev? 19
4. 1. Numere naturale 19
4. 2. Adunarea, scaderea, inmultirea, impartirea 20
4. 3. Fractii 21
4. 4. Notiuni de geometrie 23
4. 5. Unitati de masura 24
Rezolvari ale unor probleme propuse pentru concursul"Fii inteligent la matematica"
Clasa a II-a 25
I. valuare initiala (de diagnosticare) 25
Il. Numerele naturale de la O la I O 27
III. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 30 34
IV. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la IOD 37
V. Numerele naturale de la 100 la 1 000 47
VI. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 1 000 51
VII. Elemente intuitive de geometrie 57
VIIT. Masura si unitati de masura 60
Evaluare (teste propuse pentru pregatirea concursului) 64
Clasa a III-3, 73
I. Evaluare ini tiala (de d iagnosticare) 73
II. Numere naturale de la O la 1 000 76
III. Numere naturale de la O la I 000 000 82
IV. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 1 000 90
V. Adunarea si scaderea numerelor naturale de la O la 10 000 93
VI. Inmultirea si impartirea numerelor naturale mai mici decat 100 99
VII. Inmultirea si impartirea numerelor naturale mai mici decat 1 000 105
V III. Elemente de geometrie 109
IX. Unitati de masura 111
Evaluare (teste propuse pentru pregatirea concursului) 114
Clasa a Iv-a 125
1. Evaluare initiala (de diagnosticare) 125
Il. Numerele naturale de la 0 la 100 127
III. Numerele naturale d la 0 la 1 000 000 131
IV. Adunarea, scaderea, inmultirea si impartirea numerelor naturale mai mici
sau egale cu 1000 000.
V. Fractii.
VI. Notiuni de geometrie.
VII. Masurare si unitati de masura.
IX. Evaluare finala (sumativa) --
Evaluare (teste propuse pentru pregatirea concursului)
Cerinte selectate pentru concursul"Fii inteligent la matematica"
Anul scolar 2006-2007
Clasa a III-a
Clasa a IV-a.
Anul scolar 2007-2008
Clasa a II-a
Clasa a III-a
Clasa a IV-a.
Anul scolar 2008-2009
Clasa a II·a.
Clasa a II-a (cerinte de rezerva)
Clasa a III-a.
Clasa a III-a (cerinte de rezerva)
Clasa a IV-a
Clasa a IV-a (cerinte de rezei va)
Anul scolr. r 2009-2010
Clasa a II-a
Clasa a III-a
Clasa a IV-a
Anul scolar 2010-20 11
Clasa a II-a
Clasa a II-a (cerinte de rezerva)
Clasa a III-a
Clasa a III-a (cerinte de rezerva)
Clasa a IV-a
Clasa a I -a (cerinte de rezerva)
Anul scolar 2011-2012
Clasa a II-a.
Clasa a II-a (cerinte de rezerva)
Clasa a III-a.
Clasa a III·a (cerinte de rezerva)
Clasa a IV-a.
Clasa a IV-a (cerinte de rezerva).
Anul scolar 2012-2013
Clasa a II-a
Clasa a II-a (cerinr. r: de. rezerva)
Clasa a III-a
Clasa a III-a (cerinte de: czerva)
Clasa a IV
Clasa a IV-a (cerinte de. ezerva)
Anul aparitiei: 2014
Nr. pagini: 226
REVIEW-URI