Diana Magdalena Prihoanca - Televiziune. Marketing. Comunicare
DESCRIERE
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se inscrie intr-un mod aparte in peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din Romania, problematica abordata de autoare fiind in buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii acestui mijloc de informare, care domina inca lumea contemporana.
Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „in direct”..., sunt doar cateva din caracteristicile informatiei ce abunda in aceasta carte, prin care autoarea isi propune sa evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru comunicarea cu scop persuasiv.
Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si viitorilor specialisti, in noul context economic generat de integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, atat prin cadrul teoretic propus, cat si prin aspectele practice relevante evidentiate.
Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran
BM -TELEVIZIUNE - MARKETING - COMUNICARE -Diana PRIHOANCA,
Lector. univ. dr. Diana Magdalena Prihoanca
Universitatea din Bacau; Facultatea de Stiin¡e Economice
- Licentiat al Universitatii din Bacau, Facultatea de Stiinte si
Litere
- Doctor in specializarea marketing, ASE Bucuresti
- Competente:
Marketingul serviciilor
Marketing social-politic
Marketing turistic
- Membru al Consiliului de Coordonare al Departamentului pentru Invatamant la Distanta din cadrul Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii din Bacau.
Din cuprins:
1. Aspete definitorii ale comunicarii de marketing
2. Mass-media - suport al comunicarii promotionale
3. Publicitatea - pilonul central al comunicarii promotionale
4. Televiziunea - mijloc de comunicare in masa in lumea afacerilor din Romania si din Uniunea Europeana
5. Audienta - indicator in orientarea intreprinzatorului privind comunicarea promotionala in Romania
6. Directii de actiune privind ormonizarea legislatiei romaniei cu cea din Uniunea Europeana privind televiziunea
7. Studiu comparativ privind impactul masurilor de control asupra pietelor de publicitate din televiziune in statele membre ale Uniunii Europene, inclusiv Romania
O privire catre viitor
Bibliografie
Anexa... 1
Anexa... 2
Anexa... 3
Anexa... 4
Anexa... 5
Anul aparitiei: 2008
Nr. pagini: 215
Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „in direct”..., sunt doar cateva din caracteristicile informatiei ce abunda in aceasta carte, prin care autoarea isi propune sa evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru comunicarea cu scop persuasiv.
Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si viitorilor specialisti, in noul context economic generat de integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, atat prin cadrul teoretic propus, cat si prin aspectele practice relevante evidentiate.
Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran
BM -TELEVIZIUNE - MARKETING - COMUNICARE -Diana PRIHOANCA,
Lector. univ. dr. Diana Magdalena Prihoanca
Universitatea din Bacau; Facultatea de Stiin¡e Economice
- Licentiat al Universitatii din Bacau, Facultatea de Stiinte si
Litere
- Doctor in specializarea marketing, ASE Bucuresti
- Competente:
Marketingul serviciilor
Marketing social-politic
Marketing turistic
- Membru al Consiliului de Coordonare al Departamentului pentru Invatamant la Distanta din cadrul Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii din Bacau.
Din cuprins:
1. Aspete definitorii ale comunicarii de marketing
2. Mass-media - suport al comunicarii promotionale
3. Publicitatea - pilonul central al comunicarii promotionale
4. Televiziunea - mijloc de comunicare in masa in lumea afacerilor din Romania si din Uniunea Europeana
5. Audienta - indicator in orientarea intreprinzatorului privind comunicarea promotionala in Romania
6. Directii de actiune privind ormonizarea legislatiei romaniei cu cea din Uniunea Europeana privind televiziunea
7. Studiu comparativ privind impactul masurilor de control asupra pietelor de publicitate din televiziune in statele membre ale Uniunii Europene, inclusiv Romania
O privire catre viitor
Bibliografie
Anexa... 1
Anexa... 2
Anexa... 3
Anexa... 4
Anexa... 5
Anul aparitiei: 2008
Nr. pagini: 215
REVIEW-URI