Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta (Heidi Grant Halvorson)
PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Halvorson Heidi Grant
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Focus - Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta.
Focus iti va explica natura focusului promotor si a focusului preventiv, si modul in care ele functioneaza ca mecanisme psihice pentru a reusi sa te intelegi mai bine pe tine si sa-i intelegi pe cei din jurul tau intr-un mod cu totul nou.
Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodata vor incepe sa aiba sens. Vei vedea in sfarsit de ce e atat de greu sa te descurci perfect si cu ideile de anvergura, si cu chestiunile de detaliu. De ce, in orice cuplu,„spontanul” nu este de obicei cel care tine evidenta banilor.
De ce ti se intampla mereu sa subestimezi cat va dura orice lucru pe care-l ai de facut sau sa supraestimezi cat de greu iti va fi
sa-l duci la capat– si de ce un om diferit fata de tine poate parea atat de ciudat. Vei intelege alegerile pe care le-ai facut, experientele spre care te simti atras si de ce ai tendinta sa preferi o anumita marca de produs inaintea alteia. In plus, vei invata sa folosesti toate aceste cunostinte pentru a-ti spori starea de bine si pentru a fi mai eficace in tot ceea ce faci.
HEIDI GRANT HALVORSON si
E. TORY HIGGINS
Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins ne arata diferentele fundamentale in felul in care cautam succesul. Descrierea lor este atat de cuprinzatoare, dar in acelasi timp integrativa; atat de antrenanta, dar in acelasi timp instructiva, incat vin si eu cu propria-mi asertiune: Daca te numeri printre cei ce vor sa se bucure de succes, ar trebui sa citesti aceasta carte.
ROBERT B. CIALDINI, autorul cartii Persuasiunea– stiinta si practica
Inteligenta, provocatoare si extrem de practica, Focus este un instrument inestimabil pentru oricine vrea sa inteleaga mai in profunzime cum pot fi motivati oamenii.
GRETCHEN RUBIN, autoarea cartii The Happiness Project
Focus e geniala! Doi dintre cei mai renumiti cercetatori ai stiintei succesului si motivatiei, Heidi Grant Halvorson si Tory Higgins, au facut echipa ca sa ne daruiasca o extraordinara mostra de gandire limpede, scriitura inteligenta si lectura agreabila, pe o tema care ne preocupa in mod vital pe toti: care e forta motrice a gandurilor noastre, a alegerilor pe care le facem si a deciziilor pe care le luam. Cumpara aceasta carte si vei castiga o noua perspectiva asupra vietii tale, a muncii tale, a familiei si a comunitatii in care traiesti!
JIM KOUZES, coautorul cartii The Leadership Challenge
Focus ofera o explicatie si un instrument de analiza cu baza stiintifica a motivatiilor fiecaruia dintre noi, fiind recomandata liderilor si managerilor, specialistilor in marketing, profesorilor si parintilor. Prin aceasta carte, autorii pun pe piata un continut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Stiinta a Motivatiei din SUA. Este nu doar o colectie de observatii pertinent argumentate despre motivatie, dar si un ghid practic structurat in jurul a doua mari concepte: focusul promotor si focusul preventiv.
ELENA BADEA, Director Marketing si Comunicare, EY Romania
Nr. de pagini : 312
Anul aparitiei : 2014
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodata vor incepe sa aiba sens. Vei vedea in sfarsit de ce e atat de greu sa te descurci perfect si cu ideile de anvergura, si cu chestiunile de detaliu. De ce, in orice cuplu,„spontanul” nu este de obicei cel care tine evidenta banilor.
De ce ti se intampla mereu sa subestimezi cat va dura orice lucru pe care-l ai de facut sau sa supraestimezi cat de greu iti va fi
sa-l duci la capat– si de ce un om diferit fata de tine poate parea atat de ciudat. Vei intelege alegerile pe care le-ai facut, experientele spre care te simti atras si de ce ai tendinta sa preferi o anumita marca de produs inaintea alteia. In plus, vei invata sa folosesti toate aceste cunostinte pentru a-ti spori starea de bine si pentru a fi mai eficace in tot ceea ce faci.
HEIDI GRANT HALVORSON si
E. TORY HIGGINS
Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins ne arata diferentele fundamentale in felul in care cautam succesul. Descrierea lor este atat de cuprinzatoare, dar in acelasi timp integrativa; atat de antrenanta, dar in acelasi timp instructiva, incat vin si eu cu propria-mi asertiune: Daca te numeri printre cei ce vor sa se bucure de succes, ar trebui sa citesti aceasta carte.
ROBERT B. CIALDINI, autorul cartii Persuasiunea– stiinta si practica
Inteligenta, provocatoare si extrem de practica, Focus este un instrument inestimabil pentru oricine vrea sa inteleaga mai in profunzime cum pot fi motivati oamenii.
GRETCHEN RUBIN, autoarea cartii The Happiness Project
Focus e geniala! Doi dintre cei mai renumiti cercetatori ai stiintei succesului si motivatiei, Heidi Grant Halvorson si Tory Higgins, au facut echipa ca sa ne daruiasca o extraordinara mostra de gandire limpede, scriitura inteligenta si lectura agreabila, pe o tema care ne preocupa in mod vital pe toti: care e forta motrice a gandurilor noastre, a alegerilor pe care le facem si a deciziilor pe care le luam. Cumpara aceasta carte si vei castiga o noua perspectiva asupra vietii tale, a muncii tale, a familiei si a comunitatii in care traiesti!
JIM KOUZES, coautorul cartii The Leadership Challenge
Focus ofera o explicatie si un instrument de analiza cu baza stiintifica a motivatiilor fiecaruia dintre noi, fiind recomandata liderilor si managerilor, specialistilor in marketing, profesorilor si parintilor. Prin aceasta carte, autorii pun pe piata un continut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Stiinta a Motivatiei din SUA. Este nu doar o colectie de observatii pertinent argumentate despre motivatie, dar si un ghid practic structurat in jurul a doua mari concepte: focusul promotor si focusul preventiv.
ELENA BADEA, Director Marketing si Comunicare, EY Romania
Nr. de pagini : 312
Anul aparitiei : 2014
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
REVIEW-URI