Formule de succes pentru urmatorul deceniu. Companii care au invins criza
PRP: 79,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 64,78 lei
Diferență: 14,22 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Andrej Vizjak
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Cum de au reusit unele companii, chiar de dimensiuni mici si mijlocii, sa evite vartejul crizei economice globale, care a inghitit giganti din toate industriile? Ce strategii si formule au adoptat incat sa dejoace calculele hartiei si sa inainteze contra curentului, obtinand rate ridicate de crestere si profitabilitate?
Cartea de fata demonstreaza, cu numeroase exemple, din Romania si din regiune, dar si de la nivel mondial, ca secretul succesului se afla in aplicarea unor strategii bine definite. Invingatorii crizei nu sunt neaparat companiile mari, ci cele care s-au incadrat ferm intr-unul din cele patru profiluri analizate in volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Acestia vor avea castig de cauza si pe termen lung, intr-o competitie tot mai dura si intr-un proces de concentrare economica tot mai accentuat.
Studiile de caz de pe piata locala au fost realizate de parteneri si experti din cadrul PwC Romania si au abordat sectoare economice variate: financiar-bancar, asigurari, auto, energie, farmaceutic, retail, produse alimentare, telecomunicatii si utilitati. Printre companiile analizate se numara: BRD - Groupe Société Générale, Vienna Insurance Group, Dacia - Groupe Renault, Romtelecom, Vodafone, Labormed, GDF Suez Energy, CEZ, Caroli Foods.
Este o carte esentiala pentru liderii de business din Romania, care au de-acum la dispozitie un manual de strategii invingatoare si care pot intelege mai bine tendintele de concentrare ale industriilor in care activeaza.
"Criza financiara si economica, fara egal de la Marea Depresiune incoace, a ravasit activitatea multor companii, mari, mijlocii si mici, in numeroase tari industrializate. Daca reducerea costurilor, facuta adesea in mod brutal, este aproape inevitabila pentru supravietuire, performantele pe termen lung depind de multi alti factori. Lucrarea elaborata de specialisti ai PwC Romania incearca sa desluseasca forte motrice ale succesului unor companii in aceste timpuri extraordinare, cand imponderabilele sunt in crestere rapida si modelele cu care operam sunt puse in dubiu. Asa cum arata si studiile de caz dimensiunea gigant nu garanteaza o performanta superioara. Recomand aceasta lucrare solida celor ce urmaresc drumuri spre iesirea din impas, catre locuri mai luminoase in lumea afacerilor." Daniel Daianu, profesor de economie, SNSPA, fost ministru de finante al Romaniei
Numar pagini: 536
Anul aparitiei: 2011
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Cartea de fata demonstreaza, cu numeroase exemple, din Romania si din regiune, dar si de la nivel mondial, ca secretul succesului se afla in aplicarea unor strategii bine definite. Invingatorii crizei nu sunt neaparat companiile mari, ci cele care s-au incadrat ferm intr-unul din cele patru profiluri analizate in volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Acestia vor avea castig de cauza si pe termen lung, intr-o competitie tot mai dura si intr-un proces de concentrare economica tot mai accentuat.
Studiile de caz de pe piata locala au fost realizate de parteneri si experti din cadrul PwC Romania si au abordat sectoare economice variate: financiar-bancar, asigurari, auto, energie, farmaceutic, retail, produse alimentare, telecomunicatii si utilitati. Printre companiile analizate se numara: BRD - Groupe Société Générale, Vienna Insurance Group, Dacia - Groupe Renault, Romtelecom, Vodafone, Labormed, GDF Suez Energy, CEZ, Caroli Foods.
Este o carte esentiala pentru liderii de business din Romania, care au de-acum la dispozitie un manual de strategii invingatoare si care pot intelege mai bine tendintele de concentrare ale industriilor in care activeaza.
"Criza financiara si economica, fara egal de la Marea Depresiune incoace, a ravasit activitatea multor companii, mari, mijlocii si mici, in numeroase tari industrializate. Daca reducerea costurilor, facuta adesea in mod brutal, este aproape inevitabila pentru supravietuire, performantele pe termen lung depind de multi alti factori. Lucrarea elaborata de specialisti ai PwC Romania incearca sa desluseasca forte motrice ale succesului unor companii in aceste timpuri extraordinare, cand imponderabilele sunt in crestere rapida si modelele cu care operam sunt puse in dubiu. Asa cum arata si studiile de caz dimensiunea gigant nu garanteaza o performanta superioara. Recomand aceasta lucrare solida celor ce urmaresc drumuri spre iesirea din impas, catre locuri mai luminoase in lumea afacerilor." Daniel Daianu, profesor de economie, SNSPA, fost ministru de finante al Romaniei
Numar pagini: 536
Anul aparitiei: 2011
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
REVIEW-URI