Gheorghe Pistol, Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
PRP: 43,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,98 lei
Diferență: 6,02 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura: UNIVERSITARA
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Lucrarea de fata se doreste a fi o„introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar– bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca“tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar– bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intreaga activitate economica (dar nu numai), mai ales cea desfasurata la nivel micro trebuie gandita si organizata intr-o viziune de marketing. Intr-un asemenea context, am considerat ca este bine sa prezint celor interesati– studenti, masteranzi, chiar practicieni in domeniu– o parte a problematicii complexe pe care o presupune activitatea de marketing, cu trimitere, asa cum mentionam, la cea desfasurata in institutii financiar-bancare.
Fundamentarea acestei lucrari se bazeaza pe studiul si analiza critica a unor lucrari in domeniu- este drept destul de putine- dar si pe experienta didactica si de cercetare relativ indelungata a autorului in aceasta zona, ca titular, de mai mult timp, a unor cursuri de marketing atat in cadrul Universitatii Spiru Haret, cat si a altor institutii de invatamant superior.
In conditiile in care lucrarea are in vedere ca principali beneficiari masteranzii unui program de profil din cadrul Universitatii Spiru Haret, masteranzi cu o pregatire de baza eterogena– economica, tehnica, umanista chiar- si drept consecinta si cu cunostinte in domenii diferite, am considerat necesar sa fac, mai intai, o prezentare a notiunilor de baza ale marketingului, pentru ca si cei cu cunostinte minime sa inteleaga mecanismul, pentru ca, apoi, sa ma refer la particularitatile acestuia in domeniul financiar- bancar. Asa am gandit eu cursul si asa am procedat la fiecare capitol in parte. Nu sunt sigur daca o asemenea abordare este si cea mai eficienta. Ramane ca cititorul sa se pronunte.
Pentru autor, ca si alta data, incercarea de fata constituie un act de un anumit curaj. Aceasta cel putin din doua motive. Mai intai, am in vedere faptul ca literatura de specialitate in domeniu-cel putin cea romaneasca– nu este foarte bogata, si de aici, aria de inspiratie nu foarte larga. Intr-un asemenea context, cartea se doreste sa stea alaturi de putinele lucrari aparute in acest domeniu, lucrari care si-au capatat insa o anumita„pozitie pe piata”, lucrari apartinand unor cadre didactice si specialisti de prestigiu in domeniu. Acesta este cel de-al doilea motiv care ma face sa cred ca demersul meu este un act de curaj, existand riscul„sa-mi insusesc” idei, concepte, definitii, chiar din lucrarile in cauza. Sper sa nu se fi intamplat asa. Oricum insa asemenea lucrari au constituit pentru mine material de baza in demersul intreprins. Este vorba mai ales de lucrarile semnate de catre prof. univ. dr. Valerica Olteanu, dar si de cele elaborate de catre prof univ. dr. Iuliana Cetina, prof. univ. dr. Lucian Ionescu, dr. Emanuel Odobescu, autori care, alaturi de altii, pot fi considerati„pionieri” in domeniu. Tuturor acestora, dar si altora le sunt profund recunoscator.
Asa cum mentionam, cursul se adreseaza, in primul rand, masteranzilor unor programe organizate in cadrul Universitatii Spiru Haret. El poate fi insa util si studentilor economisti din ciclul de licenta atat ai facultatilor de profil din cadrul acestei Universitati, cat si din alte institutii de invatamant superior economic. De asemenea, consider ca problematica abordata raspunde si unor preocupari ale celor care isi desfasoara activitatea in compartimentele de marketing din institutiile financiar- bancare.
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 459
Fundamentarea acestei lucrari se bazeaza pe studiul si analiza critica a unor lucrari in domeniu- este drept destul de putine- dar si pe experienta didactica si de cercetare relativ indelungata a autorului in aceasta zona, ca titular, de mai mult timp, a unor cursuri de marketing atat in cadrul Universitatii Spiru Haret, cat si a altor institutii de invatamant superior.
In conditiile in care lucrarea are in vedere ca principali beneficiari masteranzii unui program de profil din cadrul Universitatii Spiru Haret, masteranzi cu o pregatire de baza eterogena– economica, tehnica, umanista chiar- si drept consecinta si cu cunostinte in domenii diferite, am considerat necesar sa fac, mai intai, o prezentare a notiunilor de baza ale marketingului, pentru ca si cei cu cunostinte minime sa inteleaga mecanismul, pentru ca, apoi, sa ma refer la particularitatile acestuia in domeniul financiar- bancar. Asa am gandit eu cursul si asa am procedat la fiecare capitol in parte. Nu sunt sigur daca o asemenea abordare este si cea mai eficienta. Ramane ca cititorul sa se pronunte.
Pentru autor, ca si alta data, incercarea de fata constituie un act de un anumit curaj. Aceasta cel putin din doua motive. Mai intai, am in vedere faptul ca literatura de specialitate in domeniu-cel putin cea romaneasca– nu este foarte bogata, si de aici, aria de inspiratie nu foarte larga. Intr-un asemenea context, cartea se doreste sa stea alaturi de putinele lucrari aparute in acest domeniu, lucrari care si-au capatat insa o anumita„pozitie pe piata”, lucrari apartinand unor cadre didactice si specialisti de prestigiu in domeniu. Acesta este cel de-al doilea motiv care ma face sa cred ca demersul meu este un act de curaj, existand riscul„sa-mi insusesc” idei, concepte, definitii, chiar din lucrarile in cauza. Sper sa nu se fi intamplat asa. Oricum insa asemenea lucrari au constituit pentru mine material de baza in demersul intreprins. Este vorba mai ales de lucrarile semnate de catre prof. univ. dr. Valerica Olteanu, dar si de cele elaborate de catre prof univ. dr. Iuliana Cetina, prof. univ. dr. Lucian Ionescu, dr. Emanuel Odobescu, autori care, alaturi de altii, pot fi considerati„pionieri” in domeniu. Tuturor acestora, dar si altora le sunt profund recunoscator.
Asa cum mentionam, cursul se adreseaza, in primul rand, masteranzilor unor programe organizate in cadrul Universitatii Spiru Haret. El poate fi insa util si studentilor economisti din ciclul de licenta atat ai facultatilor de profil din cadrul acestei Universitati, cat si din alte institutii de invatamant superior economic. De asemenea, consider ca problematica abordata raspunde si unor preocupari ale celor care isi desfasoara activitatea in compartimentele de marketing din institutiile financiar- bancare.
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 459
REVIEW-URI