Ghid GDPR pentru activitatile de marketing
DESCRIERE
Cartea autorului Vlad Bercu „Ghid GDPR pentru activitatile de marketing" de la editura RENTROP SI STRATON
Daca afacerea ta se bazeza pe campanii de marketing s-ar putea ca Directivele Europene privind Protectia datelor cu caracter personal sa-ti creeze probleme grave! De ce?
In primul rand, pentru ca folosirea unor strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor - e-mailing, sms-uri - necesita NEAPARAT consimtamantul clientului privind prelucrarea datelor personale. Si nu oricum! Dat de buna voie, cu dovezi! Pentru ca asa impune Regulamentul European privind protectia datelor cu caracter personal! Si aceasta este doar una (ce-i drept, cea mai importanta!) dintre cerintele GDPR privind activitatea cu specific de marketing! In plus, clientii au drepturi stipulate prin lege, iar tu trebuie sa le respecti! Altfel, esti bun de plata tu!
Lucrarea pe CD GHID GDPR PENTRU ACTIVITATILE DE MARKETING - unica de acest gen, evidentiaza felul in care Regulamentul European cu nr. 679/2016 afecteaza companiile sau departamentele din firme a caror activitate de marketing presupune contactul online sau offline cu clientii, in vederea efectuarii vanzarilor produselor/serviciilor.
Daca ai tangenta cu astfel de activitati sau esti implicat direct in vanzari, comanda acum exemplarul tau! Asigura-te ca faci totul conform Regulamentului! Ca nu omiti nimic! Ca respecti toate cerintele impuse de legislatia recent intrata in vigoare si drastic controlata! Doar astfel poti fi ferit de rigorile aspre ale legii! Evita amenzi de pana la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri a firmei tale!
De exemplu... Stiai ca:
- Procedurile pasive de opt-in si opt-out, in GDPR sunt interzise?
- Esti obligat sa demonstrezi ca persoana si-a dat in mod voit si deliberat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale personale?
- Daca folosesti tehnici de profiling (adica procesarea automata a datelor personale pentru evaluarea, analiza sau prezicerea unor caracteristici ale individului ) esti obligat sa-ti informezi clientul despre acest lucru?
- Trebuie sa ai proceduri speciale care permit clientilor tai sa-ti ceara copii ale datelor lor pe care tu le proceseszi?
- Politica ta de confidentialitate sa fie pe intelesul deplin al clientilor in privinta drepturilor pe care acestia le au?
Acestea sunt doar cateva dintre cerintele comentate pe larg in lucrarea pe care ti-o oferim acum, GHID GDPR PENTRU ACTIVITATILE DE MARKETING! De aici poti afla tot ce trebuie sa stii in legatura cu respectarea normelor GDPR la efectuarea campaniilor de marketing B2C sau B2B.
REVIEW-URI