Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,85 lei
Diferență: 17,15 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2012

DESCRIERE

Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson.

GUERRILLA MARKETING cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.

- cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile
- peste 21 de milioade de exemplare vandute
- tradusa acum in 62 de limbi
- pe primele locuri in opul celor mai bine vandute carti scrise vreodata in istorie


,, Obiectivul marketingului de ghrila", declara Levinson,,, este ca iti poti masura succesul in primul rand in bani, si abia apoi in premii sau onoruri.

Cu premiile si onorurile nu-ti poti plati facturile"

Din cuprins:

PARTEA I

Abordarea oferita de Marketingul de Gherila

PARTEA a II-a

Marketing prin minimedia

PARTEA a III-a

Marketing prin maximedia

PARTEA a IV-a

Noi media pentru marketing

PARTEA a V-a

Natura marketingului de gherila

Cele 200 de arme ale marketingului de gherila

Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 477 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
Vezi și alte cărți: Guerrilla, Marketing, Bani

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0592 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.