Idei americane pentru manageri romani (42 studii de caz din mediul de afaceri american)

PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,50 lei
Diferență: 3,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006

DESCRIERE

Cartea de fata, a profesorului James K. McCollum de la Universitatea din Alabama in Huntsville, reprezinta o dezvoltare a lucrarii cu acelasi titlu, aparuta in 1993 si elaborata dupa cursurile de management pe care autorul le-a sustinut, in calitate de Fulbright Scholar, in mai multe institutii de invatamant superior din Romania. Publicul tinta il constituie un cerc larg de doritori de informatie noua, carora autorul le ofera, spe analiza, peste 40 de studii de caz preluate din mediul economic american. Prezentarea lor, dincolo de rigoarea tratarii faptelor, este facuta si cu o anume culoare care te antreneaza si sporeste pasiunea de a cunoaste.

Despre autor

James K. McCollum

Profesorul universitar dr. James K. McCollum este Profesor Emeritus la Universitate din Huntsville, Alabama.
A absolvit Academia Militara a Statelor Unite si a obtinut doua titluri de master: in Stiinte Politice, la Universitatea Dayton (Ohio) si in Administratie Publica, la Universitatea Cincinnati (Ohio).
Este doctor in stiinte, specialitatea Managementul Afacerilor, titlu conferit de Institutul Politehnic si Universitatea Statului Virginia.
Bursier Fullbright in anii 1991-1992, 2003-2005 in Romania.



Editia: III, revazuta si adaugita
Anul publicarii: 2006
Pagini: 333

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0715 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.