In competitie cu norocul - Povestea inovarii si a deciziei clientului de Clayton M. Christensen

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 344
Categoria: Bussines

DESCRIERE

Cartea autorului Clayton Christensen „In competitie cu norocul Povestea inovarii si a deciziei clientului de Clayton M. Christensen" de la editura PUBLICA

Aparitia editiei in limba romana a cartii In competitie cu norocul este sustinuta de Raiffeisen Bank.

Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.

Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului.

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.

Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix.

Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix

Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate. Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy. O recomand cu caldura.

Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.

Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie. Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici. Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim.

Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

Nr. de pagini: 344
Anul aparitiei: 2017

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0639 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.