Institutii culturale in tranzitie. Despre creativitate in jurnalismul si cinematografiea din Romania, dupa 1944

PRP: 34,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,18 lei
Diferență: 8,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011

DESCRIERE

Prezentare de carte Raluca-Nicoleta Radu - Institutii culturale in tranzitie

Raluca Radu acopera un gol bibliografic si teoretic– in Romania exista putine studii capabile sa ofere modele teoretice referitoare la transformarile mass mediei si cinematografiei post-comuniste, iar atunci cand au fost formulate interpretari, ele s-au caracterizat indeosebi prin dimensiunea lor normativa. Observatiile si analizele care surprind tendintele de profunzime si anuleaza idei preconcepute (si larg raspandite) urmaresc cu rigoare construirea cadrelor institutionale ale celor doua lumi profesionale, sprijinindu-se pe numeroase exemple.

 Mihai Coman, Universitatea din Bucuresti

Cartea Ralucai Radu abordeaza o tema stimulanta si novatoare: cea a istoriei sociale si profesionale a doua spatii culturale, jurnalismul si cinematografia, in istoria Romaniei moderne, in paradigma„creativitatii in industriile culturale”. Urmarirea  problematicii industriilor culturale pe o dimensiune comparativa (jurnalism si cinematografie) si in acelasi timp transistorica este inedita in universul productiei culturale romanesti.

 Mihai Dinu Gheorghiu, Universitatea„Alexandru Ioan Cuza”, Iasi

Un numar important de interviuri realizate de Raluca Radu cu personalitati din lumea filmului si presei scrise, radioului si televiziunii completeaza fericit sursele de informatii folosite in lucrare. Este placut sa remarcam in aceste interviuri– aflate undeva la granita intre interviul jurnalistic si interviul analitic– tonul sincer al interlocutorilor si capacitatea autoarei de a-si stimula partenerii de dialog la autoanalize deschise ale propriului traseu.

 Marius Lazar, Universitatea„Babes-Bolyai”, Cluj-Napoca

Lucrarea se remarca printr-un stil de expunere clar, avand o nota personala si o mare forta de comunicare, si contine foarte multe informatii concrete, atractiv prezentate pentru o tema importanta pentru domeniul sociologiei organizationale, mai precis creativitatea in industriile culturale ale jurnalismului si cinematografiei.

 Marian Preda, Universitatea din Bucuresti


Format:    165x240 mm
Numar pagini:    240
Aparitie: Feb 2011

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0891 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.