Ioana Cecilia Popescu, Comunicarea in marketing - Editia a II-a, revazuta si adaugita

PRP: 26,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,88 lei
Diferență: 3,12 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 271

DESCRIERE

Cuprins: Introducere (p9) Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11) Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71) Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169) Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225) Anexe (p249 Bibliografie (p265) Descriere: Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a prezenta si, acolo unde este cazul, de a clarifica, principalele concepte, teorii si tehnici cu care opereaza cei ce activeaza in acest domeniu, precum si coordonatele strategice care orienteaza demersurile comunicationale ale organizatiilor. Aceasta a doua editie a lucrarii vine cu o serie de completari, mai ales in zona tehnicilor de comunicare specifice marketingului, si ofera, totodata prin, numeroase exemplificari, o imagine de ansamblu asupra modului in care notiunile teoretice se regasesc in practica, pe piata romaneasca.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0707 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.