Liderul si amagirea sinelui. Depasirea problemei
PRP: 23,12 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,34 lei
Diferență: 5,78 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Liderul si amagirea sinelui. Depasirea problemei. Cartea contine sfaturi pragmatice, aplicabile atat in viata personala, cat si in cea profesionala, referitoare la relatiile interumane. Mai concret, teoria cartii afirma ca nu conteaza ce anume faci pentru altii, ci motivul pentru care procedezi asa. Asta, deoarece oamenii simt diferenta dintre gesturile exterioare si justificarea launtrica a interlocutorului.Şi daca te prefaci, nu te vor urma. Dar cel mai amagitor lucru este faptul ca nici macar tu nu-ti dai seama de fisura logica ce te indeamna sa te izolezi de ceilalti, ca si cum ai fi inchis intr-o capsula. De acolo, aflat la adapostul propriilor scuze, ii poti invinovati pe cei din jur de tot ceeace nu merge bine in viata ta. Incepi sa te tradezi pe tine insuti. Nu te mai poti concentra asupra obiectivelor stabilite. Tradarea de sine poate deveni un obicei!
Pentru a gasi iesirea din capsula si a ramane pentru totdeauna in afara ei, singura optiune viabila pe termen lung este aceea de a te transforma pe tine insuti– atat ca persoana, cat si ca lider. Iar aceasta carte pune la dispozitia cititorilor toate strategiile si tacticile necesare pentru succesul relatiilor interumane.
Arbinger este un institut international care sustine organizatiile, comunitatile, familiile si indivizii, dar si profesionistii care lucreaza in domeniu, in rezolvarea implicatiilor negative cauzate de iluzionarea sinelui— o problema destul de putin cunoscuta, dar foarte raspandita in lume.
Institutul are sediul central in SUA, dar opereaza prin sucursale in multe alte tari, precum Marea Britanie, Franta, Germania, Olanda, Israel, Africa de Sud, India, Singapore, Malaezia, Australia, Noua Zeelanda, Taiwan, China, Coreea, Japonia, Mexic si Canada.
In cadrul institutului, lucreaza specialisti din domenii foarte variate— afaceri, drept, economie, filozofie, mediu familial, educatie, training profesional si psihologie. Acestia provin din diverse regiuni geografice si diferite culturi nationale. Ceea ce ii uneste este pasiunea pentru ideile pe care le promoveaza institutul.
Arbinger ofera atat cursuri pentru public, servicii de consultanta si sesiuni de instruire pentru firme, cat si interventii concrete in organizatii. Institutul are clienti foarte diversi— de la persoane particulare pana la mari companii si institutii guvernamentale ale lumii.
Materialele informative publicate de Institutul Arbinger au rolul de a educa oamenii in privinta conceptului de amagire a sinelui, scop pentru care aceasta institutie a elaborat o intreaga metodologie.
Solutiile prezentate de institut rezulta dintr-un deceniu de explorare a acestui domeniu, prin intermediul unei echipe internationale de experti. Noua teorie, care s-a definitivat treptat, a inceput deja sa patrunda in constiinta publicului. Inca din anii 1990, Arbinger explica aceste noi cunostinte in fata a numeroase persoane si organizatii din intreaga lume.
Publicat initial in limba engleza de Institutul Arbinger, volumul de fata a devenit rapid un bestseller international, gratie nu doar subiectului abordat (de mare interes in special pentru afaceri), ci si felului in care e scris (sub forma unor dialoguri, care alcatuiesc o parabola).
Titlu original: Leadership and Self-Deception: Getting Out of the Box
Anul aparitiei: 2010
Numar pagini: 208 / Format: 13× 20 cm
Traducator: Marius Chitosca
Carte elaborata de: Institutul Arbinger
Pentru a gasi iesirea din capsula si a ramane pentru totdeauna in afara ei, singura optiune viabila pe termen lung este aceea de a te transforma pe tine insuti– atat ca persoana, cat si ca lider. Iar aceasta carte pune la dispozitia cititorilor toate strategiile si tacticile necesare pentru succesul relatiilor interumane.
Arbinger este un institut international care sustine organizatiile, comunitatile, familiile si indivizii, dar si profesionistii care lucreaza in domeniu, in rezolvarea implicatiilor negative cauzate de iluzionarea sinelui— o problema destul de putin cunoscuta, dar foarte raspandita in lume.
Institutul are sediul central in SUA, dar opereaza prin sucursale in multe alte tari, precum Marea Britanie, Franta, Germania, Olanda, Israel, Africa de Sud, India, Singapore, Malaezia, Australia, Noua Zeelanda, Taiwan, China, Coreea, Japonia, Mexic si Canada.
In cadrul institutului, lucreaza specialisti din domenii foarte variate— afaceri, drept, economie, filozofie, mediu familial, educatie, training profesional si psihologie. Acestia provin din diverse regiuni geografice si diferite culturi nationale. Ceea ce ii uneste este pasiunea pentru ideile pe care le promoveaza institutul.
Arbinger ofera atat cursuri pentru public, servicii de consultanta si sesiuni de instruire pentru firme, cat si interventii concrete in organizatii. Institutul are clienti foarte diversi— de la persoane particulare pana la mari companii si institutii guvernamentale ale lumii.
Materialele informative publicate de Institutul Arbinger au rolul de a educa oamenii in privinta conceptului de amagire a sinelui, scop pentru care aceasta institutie a elaborat o intreaga metodologie.
Solutiile prezentate de institut rezulta dintr-un deceniu de explorare a acestui domeniu, prin intermediul unei echipe internationale de experti. Noua teorie, care s-a definitivat treptat, a inceput deja sa patrunda in constiinta publicului. Inca din anii 1990, Arbinger explica aceste noi cunostinte in fata a numeroase persoane si organizatii din intreaga lume.
Publicat initial in limba engleza de Institutul Arbinger, volumul de fata a devenit rapid un bestseller international, gratie nu doar subiectului abordat (de mare interes in special pentru afaceri), ci si felului in care e scris (sub forma unor dialoguri, care alcatuiesc o parabola).
Titlu original: Leadership and Self-Deception: Getting Out of the Box
Anul aparitiei: 2010
Numar pagini: 208 / Format: 13× 20 cm
Traducator: Marius Chitosca
Carte elaborata de: Institutul Arbinger
REVIEW-URI