Limba si literatura romana. Exercitii recapitulative pe unitati de invatare si subiecte de teza. Clasa a VII-a
PRP: 15,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 13,50 lei
Diferență: 1,50 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Sofia Dobra
Editura: TAMAR
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Aceasta serie de auxiliare usureaza procesul de evaluare curenta, fiind practica si diversificand modalitatle de apreciere a elevilor. Volumul confine teste care se pot aplica la sfarsitul unei unitati de invatare si subiecte de teza.
Gandite modular, testele acopera continuturile din noua programa, mentionate in paginile de garda ale fiecarei unitati. Au fost pastrate doar continuturile obligatorii, pentru ca cele facultative nu se evalueaza.
Fiecare test confine trei mari parti:
- limba romana si intelegerea textului;
- elaborarea unei compuneri despre un text literar pe baza unor repere date;
- redactarea unui text pe o tema data.
Aceste parti acopera cele trei domenii ale obiectului: limba romana, literatura si comunicarea, care pot fi evaluate si separat, fiindca fiecare parte a testului are 90 de puncte, acordandu-se din oficiu 10 puncte pentru fiecare parte. Daca testul este aplicat la sfarsitul unitatii de invatare, nota este obtinuta prin insumarea punctelor obtinute la fiecare parte si impartirea rezultatului la 30. Timpul de lucru pentru un asemenea test este de doua ore. Se poate aplica prima parte intr-o ora de curssi celelalte doua parti in alta ora de curs.
Cele trei parti ale fiecarui test se pot aplica si separat, avand 90 de puncte, zece fiind acordate din oficiu.
Punctajul defalcat pe fiecare cerinta se afla in baremul de corectare, in care sunt incluse si solutiile la exercitiile propuse, incat elevul se poate corecta singur. Parintii isi pot controla copiii confruntand rezultatele cu solutiile corecte. Pentru compuneri este bine sa se apeleze la profesorul de la clasa. Pentru ca elevii sa se obisnuiasca sa-si faca o autoevaluare corecta, este bine ca dupa aplicarea testului profesorul sa faca o corectare frontala, pe baza careia elevul sa-si treaca nota estimata. Aceasta va fi comparata cu nota reala, acordata de profesor, dupa corectura. In felul acesta, se poate comunica mai eficient si cu parintii, care pot constata diferentele de apreciere.
Subiectele de teza au o alta defalcare a punctajului: 36 de puncte pentru limba romana, 12 puncte pentru intelegerea textului, 32 de puncte pentru literatura si zece puncte pentru comunicare. Se acorda zece puncte din oficiu. S-a recurs la aceasta modalitate, pentru ca teza trebuie sa aiba subiecte care sa vizeze toate cele trei domenii. Continuturile pentru teza sunt cele din primele trei unitati, fiindca aceasta se da in luna decembrie. Continuturile din ultima unitate se evalueaza la teza din semestrul al doilea.
Volumul este foarte functional, pentru ca modulele de evaluare sunt mobile, putandu-se transfera si in alte unitati de invatare, lucrarea putand sa se aplice pe orice manual alternativ.
Aspectul grafic este placut si usor de receptat, neexistand riscul intelegerii gresite a scrisului de catre elev.
Avand o baterie de teste pentru aceleasi continuturi, profesorul poate da lucrarea pe mai multe numere.
Speram ca formula de evaluare propusa va ajuta atat profesorii, cat si elevii in obtinerea unor rezultate foarte bune.
Nr. de pagini : 134
Anul aparitiei : 2013
Autori : Sofia Dobra, Monica Halaszi, Lydia Ignat, Nicoleta Kuttesch, Luminita Preda, Ileana Sanda
Gandite modular, testele acopera continuturile din noua programa, mentionate in paginile de garda ale fiecarei unitati. Au fost pastrate doar continuturile obligatorii, pentru ca cele facultative nu se evalueaza.
Fiecare test confine trei mari parti:
- limba romana si intelegerea textului;
- elaborarea unei compuneri despre un text literar pe baza unor repere date;
- redactarea unui text pe o tema data.
Aceste parti acopera cele trei domenii ale obiectului: limba romana, literatura si comunicarea, care pot fi evaluate si separat, fiindca fiecare parte a testului are 90 de puncte, acordandu-se din oficiu 10 puncte pentru fiecare parte. Daca testul este aplicat la sfarsitul unitatii de invatare, nota este obtinuta prin insumarea punctelor obtinute la fiecare parte si impartirea rezultatului la 30. Timpul de lucru pentru un asemenea test este de doua ore. Se poate aplica prima parte intr-o ora de curssi celelalte doua parti in alta ora de curs.
Cele trei parti ale fiecarui test se pot aplica si separat, avand 90 de puncte, zece fiind acordate din oficiu.
Punctajul defalcat pe fiecare cerinta se afla in baremul de corectare, in care sunt incluse si solutiile la exercitiile propuse, incat elevul se poate corecta singur. Parintii isi pot controla copiii confruntand rezultatele cu solutiile corecte. Pentru compuneri este bine sa se apeleze la profesorul de la clasa. Pentru ca elevii sa se obisnuiasca sa-si faca o autoevaluare corecta, este bine ca dupa aplicarea testului profesorul sa faca o corectare frontala, pe baza careia elevul sa-si treaca nota estimata. Aceasta va fi comparata cu nota reala, acordata de profesor, dupa corectura. In felul acesta, se poate comunica mai eficient si cu parintii, care pot constata diferentele de apreciere.
Subiectele de teza au o alta defalcare a punctajului: 36 de puncte pentru limba romana, 12 puncte pentru intelegerea textului, 32 de puncte pentru literatura si zece puncte pentru comunicare. Se acorda zece puncte din oficiu. S-a recurs la aceasta modalitate, pentru ca teza trebuie sa aiba subiecte care sa vizeze toate cele trei domenii. Continuturile pentru teza sunt cele din primele trei unitati, fiindca aceasta se da in luna decembrie. Continuturile din ultima unitate se evalueaza la teza din semestrul al doilea.
Volumul este foarte functional, pentru ca modulele de evaluare sunt mobile, putandu-se transfera si in alte unitati de invatare, lucrarea putand sa se aplice pe orice manual alternativ.
Aspectul grafic este placut si usor de receptat, neexistand riscul intelegerii gresite a scrisului de catre elev.
Avand o baterie de teste pentru aceleasi continuturi, profesorul poate da lucrarea pe mai multe numere.
Speram ca formula de evaluare propusa va ajuta atat profesorii, cat si elevii in obtinerea unor rezultate foarte bune.
Nr. de pagini : 134
Anul aparitiei : 2013
Autori : Sofia Dobra, Monica Halaszi, Lydia Ignat, Nicoleta Kuttesch, Luminita Preda, Ileana Sanda
REVIEW-URI