Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand
PRP: 55,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 46,75 lei
Diferență: 8,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: David Aaker
ISBN: 973-87488-0-1
Editura: BRANDBUILDERS
Anul publicării: 2006
DESCRIERE
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor.
Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii.
Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul:
Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor?
Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau:
Care este gradul de loialitate a cumparatorilor?
Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.
Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat. Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.
MANAGEMENTUL CAPITALULUI UNUI BRAND a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.
Nr. de pagini: 256
Anul aparitiei: 2006
Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii.
Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul:
Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor?
Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau:
Care este gradul de loialitate a cumparatorilor?
Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.
Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat. Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.
MANAGEMENTUL CAPITALULUI UNUI BRAND a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.
Nr. de pagini: 256
Anul aparitiei: 2006
Categorii de carte
+-- Carte strainaActivity books / Art and craft books / Babies and toddlers books / Childrens fiction books / Christmas books / Colouring books Tweet / Cooking and gardening books / Encyclopedias, general knowledge / English language / Fairy tales and classic stories / Foreign languages / Geography books and atlases / Gift books / Growing up and mental health / History books / Maths books / Music books / Nature and outdoors / Picture books / Puzzles, games and quizzes / Religions / Science books / Sports books / Sticker books
- Carti in dar
- Carti la pret redus
- Jucarii si jocuri
- Beletristica
- Carte scolara
- Carti diverse
- Colectii
- Drept
- IT&Calculatoare
- Limbi straineDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverseDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverseDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverseDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverse
- Literatura pt. copii
- Manuale scolareLimba romana / Matematica / Cunoasterea mediului / Dezvoltare personala / Arte vizuale si lucru manual / Limbi straine / ReligieBiologie / Chimie / Desen plastic / Educatie muzicala / Engleza / Geografia romaniei / Istoria romanilor / Limba romana / Matematica / Limbi straine / Limba moderna Franceza / Limba moderna Engleza / Educatie tehnologica / Altele / Limba Germana / RELIGIEBiologie / Desen artistic / Educatie muzicala / Fizica / Geografia romaniei / Istoria romanilor / Limba romana / Limbi straine / Limba moderna Engleza / Matematica / Religie / Altele / EDUCATIE TEHNOLOGICA / Limba FrancezaBiologie / Chimie / Educatie muzicala / Elem. de teh. gen. / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Latina / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba italiana / Limba si lit. romana / Logica si argumentatie / Matematica / Religie / AlteleBiologie / Chimie / Contabilitate / Economie / Educatie muzicala / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Latina / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba italiana / Limba si lit. romana / Matematica / Psihologie / Religie / AlteleBiologie / Chimie / Contabilitate / Desen tehnic / Economie / Educatie muzicala / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba si lit. romana / Matematica / Religie / Altele / Limba LatinaBiologie / Chimie / Economie / Filozofie / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba italiana / Limba si lit. romana / Matematica / Religie / Altele
- MedicinaAlergologie / Cardiologie / Chirurgie / Dermatologie / Fiziopatologie / Generala / Ginecologie / Medicina interna / Medicina legala / Naturista / Neurologie / Oftalmologie / ORL / Ortopedie / Pediatrie / Psihiatrie / Stomatologie / Urologie / Anatomie / Carti diverse
- Multimedia
- Stiinte economice
- Stiinte exacte
- Stiinte umaniste
- Materiale didacticeTruse / Simulatoare si manechine / Planse / Microscoape / Sectiuni microscopice / Mijloace audiovizuale / Modele si macheteTruse / Mecanica / Electricitate / Optica / Termodinamica si caldura / Osciloscoape si detectoare / Planse / Mijloace audiovizuale
- Birotica si papetarieAccesorii table magnetice / Agende / Agrafe, pioneze, ace cu gamalie / Benzi adezive si dispensere / Cabinete, flipcharturi si hartie / Capsatoare, capse, decapsatoare / Cosuri pentru hartii / Ecusoane si accesorii / Elastice, accesorii ambalare / Foarfeci / Mape pentru birou / Panouri, suporti, aviziere / Perforatoare de birou / Seturi pentru birou / Suporti articole birou / Table magnetice, plannere / Tavite, suporti documente / TipizateArticole hartie dest. speciala / Blocnotesuri si blocuri de desen / Caiete de birou, registre, reper / Etichete autoadezive / Hartie imprimante si copiatoare / Notesuri si cuburi autoadezive / PlicuriAscutitori / Corectoare / Creioane mecanice, creioane / Instrumente de scris de lux / Linere / Markere cerneala pe baza de apa / Markere cu destinatie speciala / Markere pentru CD/DVD / Markere pentru desen / Markere pentru textile / Markere permanente / Markere table si flipcharturi / Markere universale / Mine creion mecanic / Pixuri cu gel / Pixuri cu mecanism / Pixuri de unica folosinta / Pixuri fara mecanism / Pixuri metalice / Pixuri multifunctionale / Rezerve pixuri / Rollere / Seturi pix si stilou / Stampile, tusuri, tusiere / Stilouri si rezerve / TextmarkereAccesorii arhivare / Bibliorafturi / Caiete mecanice / Clipboarduri pentru documente / Cutii si containere / Dosare din carton / Dosare din plastic / Dosare suspendabile / Folie protectie documente / Indecsi si separatoare / Mape de plastic / Mape din carton / Mape si serviete / Punga de cadouriArticole igiena si curatenie / Detergenti pentru bucatarie / Detergenti pentru pardoseli / Produse curatat diverse / Produse vasul toaletei/baie / Servetele si hartie igienicaAcuarele si seturi pictura / Adeziv / Lipici / Ascutitori / Caiete scolare format A4, A5 / Caiete speciale / Carioci si markere / Carnetele A6, A7 / Creioane si creioane colorate / Foarfeci pentru copii / Genti, rucsaci si penare scolare / Ghiozdane / Instrumente de desen / Instrumente de scris / Plastilina si materiale modelaj / Portofele / Radiere / Uz didactic
- Reviste si integrame
Edituri
+-- ARAMIS [-25%]
- PRESTIGE [-20%]
- TREI [-25%]
- NATIONAL [-18%]
- POLIROM [-14%]
- CORINT [-40%]
- FARMA MEDIA [-15%]
- BUSINESSTECH [-35%]
- CARTEX [-30%]
- ROXEL [-35%]
- C.H.BECK [-14%]
- HUMANITAS [-20%]
- CORUT PAVEL
- RAO GRUP EDITORIAL [-25%]
- METEOR PRESS [-15%]
- SHIK [-26%]
- UNIVERSITARA [-14%]
- 3D MEDIA COMMUNICATIONS [-30%]
- MIX [-18%]
- NICOL [-10%]
- ALL [-10%]
- ...alte edituri
REVIEW-URI