Managementul intreprinderilor mici si mijlocii

PRP: 17,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 14,62 lei
Diferență: 2,38 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:

DESCRIERE

Firma poate fi definita ca o entitate economica si sociala in care se produc bunuri si servicii destinate pietei, in vederea satisfacerii nevoilor clientilor si realizarii de profit. Ea este constituita dintr-un grup de persoane organizate potrivit anumitor cerinte juridice, economice, tehnologice, care concep si desfasoara procese de munca, folosind un anumit capital.
Firma este denumirea generica pentru orice tip de organizatie umana. in acceptiunea tuturor specialistilor firma este o unitate de baza a economiei nationale a unei tari si a economiilor nationale ale mai multor tari (firma multinationala), constituita cu scopul de a produce bunuri materiale sau de a presta servicii necesare existentei oamenilor.
Firmele producatoare de bunuri materiale denumite si firme de productie, pot fi: firme industriale, firme agricole, firme de productie etc.
Firmele prestatoare de servicii por fi: firme comerciale, firme de transporturi, banci etc.
Ca unitatea de baza a unei economii sau a unor economii, firma trebuie sa reuneasca in cadrul ei mijloace tehnice si tehnologice, un numar de angajati cu o anumita pregatire, resurse materiale si financiare. Pornind de la acest aspect, firma este o organizatie tehnico-productiva, sociala si economica.
Caracterul de organizatie tehnico-productiva isi gaseste expresia in specificul activitatilor productive, al tehnologiei folosite si in dependenta tehnologica dintre elementele structurale. Latura tehnico-productiva determina continutul activitatii desfasurate de firma si profilul sau de activitate.
Privita ca organizatie sociala firma cuprinde un ansamblu de activitati umane cu o finalitate bine determinata si care dau viata tuturor elementelor tehnice, tehnologice si de alta natura. Totodata firma se prezinta sub forma unui complex de relatii structurale interpersonal sau pluripersonale in care angajatii sunt diferentiati in functie de autoritate, statut si rol in realizarea unor obiective precise.
Firma, ca organizatie structurala, indeplineste si rolul de centru de decizie, ceea ce inseamna ca o parte a personalului firmei (o minoritate) actioneaza asupra celeilalte parti cu scopul stabilirii si realizarii obiectivelor. in calitatea sa de centru de decizie, firma dispune de un sistem de conducere, alcatuit dintr-o structura de conducere si un proces de conducere. Atributul esential al sistemului de conducere este de a lua decizii.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0566 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.