Manual de publicitate: Kleppner s Advertising Procedure, cele mai moderne tehnici, teorii si metode din domeniul publicitatii

PRP: 107,91 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 88,49 lei
Diferență: 19,42 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 920

DESCRIERE

Partea I Locul publicitatii
1. Conditiile publicitatii actuale
2. Rolurile publicitatii

Partea II Planificarea publicitatii
3. Spirala publicitatii si planificarea marcii
4. Marketingul tintei

Partea III Gestionarea publicitatii
5. Agentia de publicitate, serviciul de comunicare si alte servicii
6. Strategia de marketing a companiilor/activitatea de publicitate

Partea IV Media
7. Elemente fundamentale de strategie media
8. Utilizarea televiziunii
9. Utilizarea radioului
10. Utilizarea ziarelor
11. Utilizarea revistelor
12. Publicitatea exterioara
13. Publicitatea cu raspuns direct si publicitatea prin posta
14. Activitatea de promovare a vanzarilor

Partea V Crearea publicitatii
15. Cercetarea in domeniul publicitatii
16. Crearea textului
17. Conceptul total: cuvinte si imagini
18. Productia tipografica
19. Reclama de televiziune
20. Reclama radiofonica
21. Marcile de comert si ambalarea
22. Campania totala

Partea VI Alte domenii de publicitate
23. Publicitatea comertului cu amanuntul
24. Publicitatea internationala
25. Restrictii legale si de alt tip impuse publicitatii
26. Efectele economice si sociale ale publicitatii

Glosar
Index
Planse color

Detalii: 8 planse color, cartonata

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0550 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.