Marketingul bazat pe permisiune

PRP: 25,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 16,84 lei
Diferență: 9,06 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 256

Scrie un review!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Despre carte Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este o resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic. Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri. Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj ci o duzina. Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor si profiturilor. In timp ce concurenta continua sa intrerupa persoane necunoscute si obtine rezultate mediocre, campania de marketing bazat pe permisiune pe care o sustii reuseste sa transforme persoanele necunoscute in prieteni si prietenii in clienti. Va fi supus oare marketingul de masa unei schimbari dramatice? In mod sigur. O noua forma de marketing apare in peisaj. Noua abordare va afecta marketingul bazat pe intrerupere la fel de mult precum automobilul a afectat producatorii de trasuri." Despre autor Seth Godin a absolvit Tufts University in 1982, cu o licenta in computere si filosofie. Ulterior a obtinut un MBA in marketing la Stanford Business School. Din 1983 si pana in 1986 a lucrat ca brand manager la Spinnaker Software, unde a condus echipa ce a creat prima generatie de produse multimedia. Seth Godin a fost vicepresedinte al departamentului de marketing direct de la Yahoo! pana in 2000, cand a decis sa-si consacre timpul scrisului si conferintelor.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

40,18 lei
PRP: 49,00 lei
Created in 0.0549 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.