Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan

PRP: 44,89 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,01 lei
Diferență: 14,88 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 244
Format: Necartonata
Categoria: Marketing-comert

DESCRIERE

Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pentru a creste angajamentul afectiv al angajatilor valorosi si a obtine un avantaj competitiv sustenabil”.

In egala masura, consider ca aceasta lucrare poate fi utila oricarei persoane care intentioneaza sa utilizeze o abordare de marketing in dezvoltarea propriei cariere, precum si specialistilor, cercetatorilor si studentilor in marketing, indiferent de domeniile lor de interes, intrucat orice incursiune intr-un domeniu mai putin cristalizat al marketingului (cum este si cel al marketingului carierei) poate sa te faca sa formulezi intrebari ale caror raspunsuri te conduc la o mai profunda intelegere a marketingului in general.

 

Prof. univ. dr. Razvan Zaharia

Departamentul de Marketing

Academia de Studii Economice din Bucuresti

Din cuprins

  • Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei
  • Obtinerea avantajului competitiv
  • Evolutia pietei fortei de munca
  • Politici si strategii de marketing al carierei

Despre autori

Ecaterina COMAN este doctor in marketing, Universitatea Transilvania din Brasov.

Gabriel BRATUCU este doctor in economie, profesor universitar si decan al Facultatii de %u0218tiinte economice si administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov.



ISBN: 978-606-18-1011-6

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0923 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.