Networking de la A la Z
PRP: 17,33 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 13,00 lei
Diferență: 4,33 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Thom Singer
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Lucrurile mici pe care le faci conteaza foarte mult atunci cand vine vorba de networking. Atitudinea, Brandul si Creativitatea reprezinta doar inceputul.
Fie ca esti expert sau novice in networking, lucrarea de fata te va determina sa analizezi felul in care interactionezi cu clientii actuali si potentiali si cu alte persoane apartinand comunitatii tale de afaceri.
Construirea unei retele de contacte de afaceri poate fi la fel de simpla ca invatarea alfabetului.
Din aceasta carte vei invata ca dezvoltarea unei retele necesita concentrare si hotarare, creativitatea conteaza foarte mult si consecventa este extrem de importanta, fiind cea care determina stabilirea de viitoare contracte.
Fragment din carte:
Intotdeauna trebuie sa dai dovada de profesionalism si sa fii foarte atent la felul in care actionezi in conditii de stres.
Avem doua exemple aici:
„John“ este contabil si nu se indoieste nicio clipa ca intreaga echipa il priveste cu admiratie. E un tip bine intentionat, dar atunci cand are prea multe pe cap devine irational, uneori chiar irascibil. Asa ca brandul sau este al unei persoane cu care nu este deloc placut sa lucrezi.
El nu a fost nicidecum atent la propriul brand, repu tatia lui atat pe plan intern, cat si extern fiind tot mai sifonata.
„Jeff“ are in subordine o echipa de agenti de vanzari pe consultanta financiara. Inainte sa ajunga printre cei de la conducere, Jeff a lucrat ani buni ca simplu agent de vanzari, asa ca intelege foarte bine problemele cu care se confrunta zilnic subalternii lui.
Indiferent de situatie, Jeff reuseste intotdeauna sa-si pastreze calmul si sa dea o mana de ajutor. Inainte de a oferi un raspuns, el
incearca sa priveasca problema din toate unghiurile si sa-i incurajeze pe cei din subordinea sa. Jeff are asociat brandul unui jucator de echipa.
Iata lucruri pe care le puteti face pentru a va dezvolta propriul brand:
1. Aratati-le altora respectul cuvenit.
2. Implicati-va in actiuni de voluntariat si caritabile.
3. Dati dovada de implicare si profesionalism la locul de munca.
4. Fiti modele pentru ceilalti.
5. Lucrati la abilitatile ce tin de vorbitul in public.
6. Redactati articole pentru revistele dedicate lumii afacerilor.
7. Recomandati persoanele din cercul profesional in care activati.
Conteaza felul in care va comportati in fiecare zi, nu doar performantele la locul de munca. Consecventa este cheia dezvoltarii unui brand solid.
Cliseul„Conteaza mult mai mult ceea ce faci, decat ceea ce spui“ este adevarat cand vine vorba de construirea brandului personal. Oamenii te urmaresc mult mai mult decat ai crede.
CUPRINS:
Multumiri
Attitude (Atitudine)
Brand (Brand)
Creativity (Creativitate)
Determination (Hotarare)
Evangelist (Predicator)
Follow Up (Consecventa)
Game Plan (Strategie)
Help (Sprijin)
Intensity (Forta)
Journey (Parcurs)
Knowledge (Informatie)
Leading Edge (Deschizator de drumuri)
Mega (Excelenta)
Name Recognition (Notorietate)
Others (Ceilalti)
Persistence (Perseverenta)
Questions (Intrebari)
Respect (Respect)
Sincerity (Sinceritate)
Tenacity (Tenacitate)
Urgency (Promptitudine)
Vision (Viziune)
Wisdom (Intelepciune)
XYZ (XYZ la final)
OBSERVATII SUPLIMENTARE
E timpul sa petrecem!
Tuseste spre toata lumea
Actioneaza oricum
Networking oriunde
O poveste de Thom Singer
Cere
41 de lucruri pe care le-am invatat pana la 40 de ani
Vanzarile in afara orasului
Natiunea Starbucks
Coeficientul de networking
Anul publicarii: 2013
Format: 13x20
Nr. pagini: 112
Fie ca esti expert sau novice in networking, lucrarea de fata te va determina sa analizezi felul in care interactionezi cu clientii actuali si potentiali si cu alte persoane apartinand comunitatii tale de afaceri.
Construirea unei retele de contacte de afaceri poate fi la fel de simpla ca invatarea alfabetului.
Din aceasta carte vei invata ca dezvoltarea unei retele necesita concentrare si hotarare, creativitatea conteaza foarte mult si consecventa este extrem de importanta, fiind cea care determina stabilirea de viitoare contracte.
Fragment din carte:
Intotdeauna trebuie sa dai dovada de profesionalism si sa fii foarte atent la felul in care actionezi in conditii de stres.
Avem doua exemple aici:
„John“ este contabil si nu se indoieste nicio clipa ca intreaga echipa il priveste cu admiratie. E un tip bine intentionat, dar atunci cand are prea multe pe cap devine irational, uneori chiar irascibil. Asa ca brandul sau este al unei persoane cu care nu este deloc placut sa lucrezi.
El nu a fost nicidecum atent la propriul brand, repu tatia lui atat pe plan intern, cat si extern fiind tot mai sifonata.
„Jeff“ are in subordine o echipa de agenti de vanzari pe consultanta financiara. Inainte sa ajunga printre cei de la conducere, Jeff a lucrat ani buni ca simplu agent de vanzari, asa ca intelege foarte bine problemele cu care se confrunta zilnic subalternii lui.
Indiferent de situatie, Jeff reuseste intotdeauna sa-si pastreze calmul si sa dea o mana de ajutor. Inainte de a oferi un raspuns, el
incearca sa priveasca problema din toate unghiurile si sa-i incurajeze pe cei din subordinea sa. Jeff are asociat brandul unui jucator de echipa.
Iata lucruri pe care le puteti face pentru a va dezvolta propriul brand:
1. Aratati-le altora respectul cuvenit.
2. Implicati-va in actiuni de voluntariat si caritabile.
3. Dati dovada de implicare si profesionalism la locul de munca.
4. Fiti modele pentru ceilalti.
5. Lucrati la abilitatile ce tin de vorbitul in public.
6. Redactati articole pentru revistele dedicate lumii afacerilor.
7. Recomandati persoanele din cercul profesional in care activati.
Conteaza felul in care va comportati in fiecare zi, nu doar performantele la locul de munca. Consecventa este cheia dezvoltarii unui brand solid.
Cliseul„Conteaza mult mai mult ceea ce faci, decat ceea ce spui“ este adevarat cand vine vorba de construirea brandului personal. Oamenii te urmaresc mult mai mult decat ai crede.
CUPRINS:
Multumiri
Attitude (Atitudine)
Brand (Brand)
Creativity (Creativitate)
Determination (Hotarare)
Evangelist (Predicator)
Follow Up (Consecventa)
Game Plan (Strategie)
Help (Sprijin)
Intensity (Forta)
Journey (Parcurs)
Knowledge (Informatie)
Leading Edge (Deschizator de drumuri)
Mega (Excelenta)
Name Recognition (Notorietate)
Others (Ceilalti)
Persistence (Perseverenta)
Questions (Intrebari)
Respect (Respect)
Sincerity (Sinceritate)
Tenacity (Tenacitate)
Urgency (Promptitudine)
Vision (Viziune)
Wisdom (Intelepciune)
XYZ (XYZ la final)
OBSERVATII SUPLIMENTARE
E timpul sa petrecem!
Tuseste spre toata lumea
Actioneaza oricum
Networking oriunde
O poveste de Thom Singer
Cere
41 de lucruri pe care le-am invatat pana la 40 de ani
Vanzarile in afara orasului
Natiunea Starbucks
Coeficientul de networking
Anul publicarii: 2013
Format: 13x20
Nr. pagini: 112
REVIEW-URI