Produse inovative in turismul national si international (Rozalia Manuela Gabor)

PRP: 54,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 47,21 lei
Diferență: 7,69 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2015

DESCRIERE

De ce calatorim?

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca„banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre„wellness” si„spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.

Despre lucrare

Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. Si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!

Din cuprins

Cartea este structurata pe zece capitole:

    Turismul sumbru („dark tourism”)
    Turismul medical („Health and wellness tourism”)
    Turismul rosu („Red tourism”)
    Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
    Turismul de tip„Mystery and thriller tourism”
   „Thanatourism”
    Turismul gastronomic
    Turismul de lux
    Turismul in parcurile tematice
    Turismul muzeal

Puncte forte

    analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
    fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
    este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
    este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures
    excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu

Despre autori

Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
 
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures.

Nr. de pagini: 424
Anul aparitiei: 2015

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0584 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.