Produse inovative in turismul national si international (Rozalia Manuela Gabor)
PRP: 54,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 47,21 lei
Diferență: 7,69 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Rozalia Manuela Gabor
Editura: C.H.BECK
Anul publicării: 2015
DESCRIERE
De ce calatorim?
Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca„banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre„wellness” si„spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.
Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.
Despre lucrare
Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. Si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!
Din cuprins
Cartea este structurata pe zece capitole:
Turismul sumbru („dark tourism”)
Turismul medical („Health and wellness tourism”)
Turismul rosu („Red tourism”)
Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
Turismul de tip„Mystery and thriller tourism”
„Thanatourism”
Turismul gastronomic
Turismul de lux
Turismul in parcurile tematice
Turismul muzeal
Puncte forte
analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures
excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu
Despre autori
Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures.
Nr. de pagini: 424
Anul aparitiei: 2015
Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca„banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre„wellness” si„spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.
Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.
Despre lucrare
Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. Si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!
Din cuprins
Cartea este structurata pe zece capitole:
Turismul sumbru („dark tourism”)
Turismul medical („Health and wellness tourism”)
Turismul rosu („Red tourism”)
Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
Turismul de tip„Mystery and thriller tourism”
„Thanatourism”
Turismul gastronomic
Turismul de lux
Turismul in parcurile tematice
Turismul muzeal
Puncte forte
analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures
excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu
Despre autori
Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii„Petru Maior” din Targu Mures.
Nr. de pagini: 424
Anul aparitiei: 2015
REVIEW-URI