Psihologia marketingului şi a comunicării

Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 272
Format: 18 x 26 cm

DESCRIERE

Psihologia marketingului şi a comunicării.

Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului.

Prin acest volum se evidenţiază noi principii de marketing şi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrată pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivă de cumpărare. O reformulare profundă, cu implicaţii importante pentru multe arii ale activităţii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitară, tehnici de vânzare, cercetare şi dezvoltare, calitate, resurse umane şi formarea profesională, până la determinarea direcţiei strategice.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0880 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.