Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

PRP: 45,87 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,94 lei
Diferență: 4,93 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2006

DESCRIERE

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.
Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

"Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas In orientarea advertisingului In directia corecta."
Al Ries, Presedinte Ries & Ries
Coautor AL cartii "POZITIONAREA"

"Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate."
Jim Aitchison
autorul cartii "How Asia Advertises"

"Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agentiei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante 10 lectii de advertising."
Anatoli Ciucurovschi
GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA

Nr. de pagini: 396
Anul aparitiei: 2006

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0880 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.