Satisfactia clientilor si sustenabilitatea programului de calitate a produselor si serviciilor bancare la principalele banci din Regiunea Centru

Preț: 51,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Finante-banci

DESCRIERE

Lucrarea investigheaza diferentele dintre asteptarile consumatorilor de servicii bancare privind calitatea serviciilor primite si perceptiile lor privind calitatea primita, iar rezultatele au fost transpuse intr-un program clar de sustenabilitate a calitatii serviciilor bancare. In acelasi timp, prin cercetarea de marketing efectuata, cartea ofera o imagine actuala a nivelului calitatii serviciilor bancare din Regiunea Centru a tarii si o ierarhizare a bancilor conform scorului Net Promoter.

An aparitie 2020
Nr. de pagini 216
Format 17x24
Legatorie brosat

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0636 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.