Stabilirea prioritatilor

PRP: 49,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 37,43 lei
Diferență: 12,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:

DESCRIERE

A ne baza fericirea pe abilitatea de a controla totul in jur e zadarnic. Putem avea control asupra optiunilor noastre, dar nu si asupra consecintelor acestora. De asta se ocupa legi sau principii universale. Astfel, nu noi detinem controlul asupra vietii; principiile sunt cele care guverneaza. Credem ca aceasta idee este esentiala in intelegerea frustrarii pe care omul o simte fata de abordarea traditionala a managementului timpului.

    In aceasta carte prezentam o abordare cu totul diferita. O abordare bazata pe principii, care depaseste traditionalele retete ce te sfatuiesc sa fii mai rapid, mai puternic, mai destept s.a.m.d. In loc sa-ti ofere inca un ceas, iti asigura mai degraba o busola, pentru ca e mult mai important sa stii incotro te indrepti decat sa stii cat de repede mergi.

    Pe de-o parte, acest punct de vedere este nou; pe de alta, e vechi de cand lumea. Are radacini adanci in eternele principii clasice care contrazic fundamental ideile de promovare rapida si fara prea mult efort, impuse cu fervoare de actuala literatura despre cum sa devenim oameni de succes. Traim intr-o societate moderna careia ii plac la nebunie „scurtaturile". Si totusi, nu-ti poti asigura o viata de calitate doar urmand scurtatura potrivita.


Anul aparitiei: 2021
ISBN: 978-606-33-6728-1
Nr. pagini: 512
Format: 13.5x20

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0604 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.