Ted Andrews, Cum sa te vindeci cu ajutorul sunetelor sacre. Magie si vindecare prin cuvinte si muzica
PRP: 30,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,00 lei
Diferență: 3,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ted Andrews
Editura: AGNI MUNDI
Anul publicării: 2014
Pagini: 292
DESCRIERE
Muzica inseamna vindecare si trebuie sa facem astfel incat ea sa devina o parte constienta si activa a vietii noastre.
Noi trebuie sa participam la acest proces, asa cum faceam atunci cand eram copii. Aceasta nu presupune doar sa ascultam sau sa folosim muzica pentru a umple golurile din vietile noastre.
Noi trebuie sa participam la acest proces, asa cum faceam atunci cand eram copii. Aceasta nu presupune doar sa ascultam sau sa folosim muzica pentru a umple golurile din vietile noastre.
Trebuie sa intelegem ce inseamna muzica, dintr-o perspectiva cu totul noua. Trebuie sa realizam ca in muzica se afla toate minunile si cheile pentru miracolele vietii.
In muzica se regasesc toate principiile vietii, naturale si spirituale. Sunetele sacre faciliteaza procesul schimbarii personale si al cresterii spirituale.
Cuprins:
Introducere: Inima Traditiilor Pierdute
PARTEA INTAI
Puterea Secreta a Cuvantului
Stiinta Sunetului Sacru... 17
Magia din Muzica... 51
Semnificatia Oculta a Limbajului... 93
Cuvintele Mistice ale Puterii... 125
PARTEA A DOUA
Renasterea Traditiilor Bardice
Istoria Barzilor Mistici... 157
Arta Povestirii Magice... 179
Puterea Poetilor Vizionari... 217
Tehnicile de Vindecare Bardice... 237
Bibliografie... 275
Index... 279
Fragmente:
pag. 51-52
CAPITOLUL DOI
Magia din Muzica
Toate sunetele si tonurile se incadreaza intr-una dintre cele doua categorii - muzicale sau non-muzicaLe. In acest capitol, vom explora efectele muzicale ale sunetului sacru si modul in care acestea pot fi aplicate de oricine, indiferent de specializarea sau de cunostintele muzicale pe care le are persoana respectiva.
Toti oamenii au aptitudini muzicale. Toti oamenii sunt inzestrati cu darul muzicii in interiorul lor. Acesta este intrinsec naturii umane, fara exceptie. Am fost inconjurati si hraniti de muzica inca din momentul conceptiei - incepand cu sunetele purtate catre noi de lichidele amniotice pe durata sarcinii si pana la bataile ritmice ale inimilor noastre. Muzica si ritmul sunt insasi viata.
Muzica inseamna vindecare si trebuie sa facem ca ea sa devina o parte constienta si activa a vietii noastre. Noi trebuie sa participam la acest proces, asa cum faceam atunci cand eram copii. Aceasta nu presupune doar sa ascultam sau sa folosim muzica pentru a umple golurile din vietile noastre. Trebuie sa intelegem ce inseamna muzica, dintr-o perspectiva cu totul noua. Trebuie sa realizam ca in muzica se afla toate minunile si cheile pentru miracolele vietii. In muzica se regasesc toate principiile vietii, naturale si spirituale. Muzica faciliteaza procesul schimbarii personale si al cresterii spirituale.
Se stie ca un copil raspunde sunetului, inca din pantecul mamei. Pamantul este mama noastra acum -pantecul nostru - si trebuie sa invatam cum sa lucram cu sunetele Pamantului mult mai creativ decat am facut-o in trecut. Nu trebuie sa fiti"inzestrati" pentru a beneficia in urma lucrarii cu sunetul si muzica sacra. Muzicienii sunt exceptionali, dar ei sunt"inzestrati" doar in sensul ca primesc cu bunavointa si cu iubire acest dar, care este la indemana tuturor. Ei au luat ceea ce face parte din noi toti, ceea ce ni s-a oferit tuturor, si apoi au dezvoltat acest dar, pe care l-au asimilat in fiinta lor. Chiar daca nu putem fi cu totii muzicieni, cu totii putem fi muzicali!
Consecintele unei constiinte inalte si ale unei comunicari divine traiesc prin muzica. Cand este cantata, muzica va continua sa pulseze in exterior in campul energetic de dincolo de noi, mult timp dupa ce sunetul efectiv a incetat sa mai fie auzit in mod constient. Observati de cate ori auzim o melodie dimineata, dupa care o fredonam sau o auzim in mintea noastra, pe tot parcursul zilei. Acest fenomen spune multe despre efectele spirituale si de durata ale muzicii. In acelasi timp, ne spune ca posibilitatea de a comunica prin muzica cu lumea nevazuta este nelimitata.
Societatea moderna percepe muzica in doua moduri: ca o forma de arta si ca un produs comercial. Muzica trebuie sa fie perceputa si printr-o a treia perspectiva - ca o putere a fortei universale. Aceasta este o forta care a fost tratata cu mare respect in...
pag. 113-114
INTONAREA ESOTERICA DIRECTIONATA
Intonarea este procesul prin care sunetele si tonurile (muzicale si rostite) vibrante ajuta procesul de vindecare. Acest proces este unul de purificare, armonizare si vindecare. Poate fi folosit pentru a restabili homeostaza pentru sistemul nostru energetic.
Vocea elibereaza putere. Ea o elibereaza in directia gandurilor noastre, trimitand astfel energia catre zona potrivita a corpului. Putem folosi sunetele menite sa echilibreze intregul sistem de chakre sau ne putem focaliza pe intonarea directionata numai catre o singura zona a corpului.
1. Decideti asupra sunetului (a sunetelor) pe care le veti folosi (sunetele vocalelor).
2. Puteti ruga persoana sa stea in picioare, sa se aseze sau sa stea intinsa, fie cu fata spre voi, fie cu spatele. (Pentru o varietate de tehnici de vindecare care pot fi adaptate metodei de intonare, consultati ultimul capitol al acestei carti.)
3. Pe masura ce va concentrati pe zona asupra careia veti proiecta sunetul, inspirati incet, cantand incet sunetul in mintea voastra. Tineti-va putin respiratia si expirati, in timp ce intonati sunetul in mod audibil. Proiectati-l in afara, catre zona potrivita a persoanei care este echilibrata. Daca va faceti aceasta echilibrare singuri, pur si simplu, concentrati-va asupra acelei zone sau tineti ambele maini deasupra acesteia, in timp ce intonati sunetul.
4. Sunetele sunt intonate in maniera cea mai buna pentru voi. Nu exista o anumita durata de timp pentru a mentine si a proiecta intonatia tonului, si nici nu exista un volum specific. Lasati ca vocea sa-si gaseasca propriul volum si propria inaltime.
5. Nu uitati sa inspirati, intonand in tacere, apoi sa expirati, intonand cu voce tare. Tacut, audibil. In interior, in exterior. Spiritual, fizic. Activam dinamicile sunetului sacru.
6. Puteti sa cantati tonurile in nota care corespunde chakrei. Aceasta poate sa amplifice efectele.
7. Fiti atenti la vocea voastra, in timp ce intonati. Vocea voastra va actiona ca un sonar, oferindu-va un raspuns. Daca vocea devine sparta si fluctueaza in timp ce intonati, repetati intonatia acelui sunet, pana cand vocea isi revine. Acesta este un indiciu audibil pentru echilibrare.
8. Un exercitiu bun este sa intonati sunetele vocalelor pentru fiecare chakra, incepand cu chakra radacina, cel putin o data pe zi. Nu dureaza mult si va ajuta sa va mentineti echilibrul. Repetati de mai multe ori sunetul corespunzator unei chakrei, inainte de a trece la urmatoarea.
9. In cadrul workshop-urilor, eu demonstrez eficienta intonarii unui sunet vocalic gasind pe cineva care are probleme cu spatele sau care nu poate sa isi atinga degetele de la picioare cand se apleaca. Aceasta indica de cele mai multe ori o rigiditate si un blocaj al fluxului de energie prin coloana vertebrala. Eu intonez sunetul de-a lungul...
pag. 179-180
CAPITOLUL SASE
ARTA POVESTIRII MAGICE
Exista multe teorii privind originea artei de a spune povesti. Este posibil ca aceasta sa fi derivat dintr-o forma distractiva de autodelectare. Totodata, este posibil sa fi aparut ca un mijloc de a explica lumea fenomenala, ca un mijloc de a cinsti supranaturalul sau chiar ca o nevoie de a comunica si altora propriile experiente.
Indiferent de originile sale, arta povestirii magice exista in adancul fiintei noastre, al tuturor. Acum, sarcina noastra este de a o descoperi si de a o face sa infloreasca din nou. Aceasta implica trezirea imaginatiei creatoare, intrucat nucleul traditiei isi are originea in imaginatie. Trebuie sa dezvoltam puterea de a provoca emotia (impreuna cu convingerea spirituala) prin impregnarea imaginilor cu o putere si o semnificatie mai mare. Povestitorul magic de astazi trebuie sa dezvolte o intelegere mai profunda a simbolurilor si a oamenilor, si, de asemenea, un simt mai puternic al selectivitatii si al discernamantului in ceea ce priveste scopul utilizarii acestei arte.
In cartea sa, The World of Stroytelling {Lumea Artei de a Povesti), Anne Pellowski defineste povestirea ca"arta sau mestesugul de a spune povesti in versuri si/sau in proza, realizata sau dirijata de o persoana, in fata unui public: povestile pot fi spuse, cantate sau intonate, cu sau fara un acompaniament muzical, pictorial si/sau de alt gen, si pot fi cunoscute din surse orale, scrise sau inregistrate pe un dispozitiv; unul dintre scopurile sale este acela de a distra".
Povestirea magica reprezinta folosirea povestirii pentru a deschide si a extinde perceptiile, iluminarea si starile de constiinta magica. Oricine a realizat o meditatie ghidata eficienta, a experimentat o forma de povestire magica. Meditatia utilizeaza imagini si scenarii menite sa provoace anumite efecte. Acesta este motivul pentru care tehnica oculta antica pathworking (cel mai adesea descoperita in practicile cabalistice) este atat de eficienta in procesul dezvoltarii spirituale. (1)
Povestirea magica trezeste copilul din noi care inca isi aminteste si recunoaste jocurile de energii subtile ale vietii. Ne ajuta"sa devenim din nou copii mici", precum incurajeaza Sfanta Scriptura. Totul este viu pentru un copil. Pietrele sunt vii. Raurile vorbesc o limba"sopotita" si au o vointa proprie, pentru ca apa curge. Animalele gandesc sau sunt locuite de un spirit. Lucrurile pot simti si actiona, si desi parintii pot spune contrariul, copilul stie altfel. Din nefericire, aceasta cunoastere adevarata este data uitarii.
Arta povestirii magice face un apel simplu si emotional catre copilul din noi. Aceasta trezeste sentimente aflate de mult in stare latenta si ne poate creste sentimentul de compasiune si simpatie. Pe masura ce ne inspira imaginatia inca o data, ea ne ofera ratiune si intelepciune. Ne incurajeaza sa credem...
pag. 237-238
CAPITOLUL OPT
TEHNICILE VINDECARII BARDICE
Oricine poate fi un vindecator bardic. Acest potential exista in interiorul nostru. El necesita sa avem o noua perspectiva asupra noastra si a lumii si ne cere sa avem un nou simt al responsabilitatii. Traditia bardica va pregateste pentru noile perceptii. Rolul acesteia este legat de responsabilitatea fata de vietile noastre si fata de toate vietile celorlalti cu care interactionam. Aceasta traditie ne aminteste ca degetul care arata spre Soare nu este unul si acelasi lucru cu Soarele. Cu totii detinem in inimile noastre atat fericirea, cat si suferinta - ceea ce implica astfel tot ceea ce ne putem imagina si contempla.
Barzii antici erau preotii/preotesele si magicienii vietilor lor. Ei erau vindecatori in orice moment. Erau constienti de fiecare aspect al fiintei lor. Prin miturile, povestile, cantecele si cuvintele lor, invatam cum sa actionam.
In muzica se regasesc toate principiile vietii, naturale si spirituale. Sunetele sacre faciliteaza procesul schimbarii personale si al cresterii spirituale.
Cuprins:
Introducere: Inima Traditiilor Pierdute
PARTEA INTAI
Puterea Secreta a Cuvantului
Stiinta Sunetului Sacru... 17
Magia din Muzica... 51
Semnificatia Oculta a Limbajului... 93
Cuvintele Mistice ale Puterii... 125
PARTEA A DOUA
Renasterea Traditiilor Bardice
Istoria Barzilor Mistici... 157
Arta Povestirii Magice... 179
Puterea Poetilor Vizionari... 217
Tehnicile de Vindecare Bardice... 237
Bibliografie... 275
Index... 279
Fragmente:
pag. 51-52
CAPITOLUL DOI
Magia din Muzica
Toate sunetele si tonurile se incadreaza intr-una dintre cele doua categorii - muzicale sau non-muzicaLe. In acest capitol, vom explora efectele muzicale ale sunetului sacru si modul in care acestea pot fi aplicate de oricine, indiferent de specializarea sau de cunostintele muzicale pe care le are persoana respectiva.
Toti oamenii au aptitudini muzicale. Toti oamenii sunt inzestrati cu darul muzicii in interiorul lor. Acesta este intrinsec naturii umane, fara exceptie. Am fost inconjurati si hraniti de muzica inca din momentul conceptiei - incepand cu sunetele purtate catre noi de lichidele amniotice pe durata sarcinii si pana la bataile ritmice ale inimilor noastre. Muzica si ritmul sunt insasi viata.
Muzica inseamna vindecare si trebuie sa facem ca ea sa devina o parte constienta si activa a vietii noastre. Noi trebuie sa participam la acest proces, asa cum faceam atunci cand eram copii. Aceasta nu presupune doar sa ascultam sau sa folosim muzica pentru a umple golurile din vietile noastre. Trebuie sa intelegem ce inseamna muzica, dintr-o perspectiva cu totul noua. Trebuie sa realizam ca in muzica se afla toate minunile si cheile pentru miracolele vietii. In muzica se regasesc toate principiile vietii, naturale si spirituale. Muzica faciliteaza procesul schimbarii personale si al cresterii spirituale.
Se stie ca un copil raspunde sunetului, inca din pantecul mamei. Pamantul este mama noastra acum -pantecul nostru - si trebuie sa invatam cum sa lucram cu sunetele Pamantului mult mai creativ decat am facut-o in trecut. Nu trebuie sa fiti"inzestrati" pentru a beneficia in urma lucrarii cu sunetul si muzica sacra. Muzicienii sunt exceptionali, dar ei sunt"inzestrati" doar in sensul ca primesc cu bunavointa si cu iubire acest dar, care este la indemana tuturor. Ei au luat ceea ce face parte din noi toti, ceea ce ni s-a oferit tuturor, si apoi au dezvoltat acest dar, pe care l-au asimilat in fiinta lor. Chiar daca nu putem fi cu totii muzicieni, cu totii putem fi muzicali!
Consecintele unei constiinte inalte si ale unei comunicari divine traiesc prin muzica. Cand este cantata, muzica va continua sa pulseze in exterior in campul energetic de dincolo de noi, mult timp dupa ce sunetul efectiv a incetat sa mai fie auzit in mod constient. Observati de cate ori auzim o melodie dimineata, dupa care o fredonam sau o auzim in mintea noastra, pe tot parcursul zilei. Acest fenomen spune multe despre efectele spirituale si de durata ale muzicii. In acelasi timp, ne spune ca posibilitatea de a comunica prin muzica cu lumea nevazuta este nelimitata.
Societatea moderna percepe muzica in doua moduri: ca o forma de arta si ca un produs comercial. Muzica trebuie sa fie perceputa si printr-o a treia perspectiva - ca o putere a fortei universale. Aceasta este o forta care a fost tratata cu mare respect in...
pag. 113-114
INTONAREA ESOTERICA DIRECTIONATA
Intonarea este procesul prin care sunetele si tonurile (muzicale si rostite) vibrante ajuta procesul de vindecare. Acest proces este unul de purificare, armonizare si vindecare. Poate fi folosit pentru a restabili homeostaza pentru sistemul nostru energetic.
Vocea elibereaza putere. Ea o elibereaza in directia gandurilor noastre, trimitand astfel energia catre zona potrivita a corpului. Putem folosi sunetele menite sa echilibreze intregul sistem de chakre sau ne putem focaliza pe intonarea directionata numai catre o singura zona a corpului.
1. Decideti asupra sunetului (a sunetelor) pe care le veti folosi (sunetele vocalelor).
2. Puteti ruga persoana sa stea in picioare, sa se aseze sau sa stea intinsa, fie cu fata spre voi, fie cu spatele. (Pentru o varietate de tehnici de vindecare care pot fi adaptate metodei de intonare, consultati ultimul capitol al acestei carti.)
3. Pe masura ce va concentrati pe zona asupra careia veti proiecta sunetul, inspirati incet, cantand incet sunetul in mintea voastra. Tineti-va putin respiratia si expirati, in timp ce intonati sunetul in mod audibil. Proiectati-l in afara, catre zona potrivita a persoanei care este echilibrata. Daca va faceti aceasta echilibrare singuri, pur si simplu, concentrati-va asupra acelei zone sau tineti ambele maini deasupra acesteia, in timp ce intonati sunetul.
4. Sunetele sunt intonate in maniera cea mai buna pentru voi. Nu exista o anumita durata de timp pentru a mentine si a proiecta intonatia tonului, si nici nu exista un volum specific. Lasati ca vocea sa-si gaseasca propriul volum si propria inaltime.
5. Nu uitati sa inspirati, intonand in tacere, apoi sa expirati, intonand cu voce tare. Tacut, audibil. In interior, in exterior. Spiritual, fizic. Activam dinamicile sunetului sacru.
6. Puteti sa cantati tonurile in nota care corespunde chakrei. Aceasta poate sa amplifice efectele.
7. Fiti atenti la vocea voastra, in timp ce intonati. Vocea voastra va actiona ca un sonar, oferindu-va un raspuns. Daca vocea devine sparta si fluctueaza in timp ce intonati, repetati intonatia acelui sunet, pana cand vocea isi revine. Acesta este un indiciu audibil pentru echilibrare.
8. Un exercitiu bun este sa intonati sunetele vocalelor pentru fiecare chakra, incepand cu chakra radacina, cel putin o data pe zi. Nu dureaza mult si va ajuta sa va mentineti echilibrul. Repetati de mai multe ori sunetul corespunzator unei chakrei, inainte de a trece la urmatoarea.
9. In cadrul workshop-urilor, eu demonstrez eficienta intonarii unui sunet vocalic gasind pe cineva care are probleme cu spatele sau care nu poate sa isi atinga degetele de la picioare cand se apleaca. Aceasta indica de cele mai multe ori o rigiditate si un blocaj al fluxului de energie prin coloana vertebrala. Eu intonez sunetul de-a lungul...
pag. 179-180
CAPITOLUL SASE
ARTA POVESTIRII MAGICE
Exista multe teorii privind originea artei de a spune povesti. Este posibil ca aceasta sa fi derivat dintr-o forma distractiva de autodelectare. Totodata, este posibil sa fi aparut ca un mijloc de a explica lumea fenomenala, ca un mijloc de a cinsti supranaturalul sau chiar ca o nevoie de a comunica si altora propriile experiente.
Indiferent de originile sale, arta povestirii magice exista in adancul fiintei noastre, al tuturor. Acum, sarcina noastra este de a o descoperi si de a o face sa infloreasca din nou. Aceasta implica trezirea imaginatiei creatoare, intrucat nucleul traditiei isi are originea in imaginatie. Trebuie sa dezvoltam puterea de a provoca emotia (impreuna cu convingerea spirituala) prin impregnarea imaginilor cu o putere si o semnificatie mai mare. Povestitorul magic de astazi trebuie sa dezvolte o intelegere mai profunda a simbolurilor si a oamenilor, si, de asemenea, un simt mai puternic al selectivitatii si al discernamantului in ceea ce priveste scopul utilizarii acestei arte.
In cartea sa, The World of Stroytelling {Lumea Artei de a Povesti), Anne Pellowski defineste povestirea ca"arta sau mestesugul de a spune povesti in versuri si/sau in proza, realizata sau dirijata de o persoana, in fata unui public: povestile pot fi spuse, cantate sau intonate, cu sau fara un acompaniament muzical, pictorial si/sau de alt gen, si pot fi cunoscute din surse orale, scrise sau inregistrate pe un dispozitiv; unul dintre scopurile sale este acela de a distra".
Povestirea magica reprezinta folosirea povestirii pentru a deschide si a extinde perceptiile, iluminarea si starile de constiinta magica. Oricine a realizat o meditatie ghidata eficienta, a experimentat o forma de povestire magica. Meditatia utilizeaza imagini si scenarii menite sa provoace anumite efecte. Acesta este motivul pentru care tehnica oculta antica pathworking (cel mai adesea descoperita in practicile cabalistice) este atat de eficienta in procesul dezvoltarii spirituale. (1)
Povestirea magica trezeste copilul din noi care inca isi aminteste si recunoaste jocurile de energii subtile ale vietii. Ne ajuta"sa devenim din nou copii mici", precum incurajeaza Sfanta Scriptura. Totul este viu pentru un copil. Pietrele sunt vii. Raurile vorbesc o limba"sopotita" si au o vointa proprie, pentru ca apa curge. Animalele gandesc sau sunt locuite de un spirit. Lucrurile pot simti si actiona, si desi parintii pot spune contrariul, copilul stie altfel. Din nefericire, aceasta cunoastere adevarata este data uitarii.
Arta povestirii magice face un apel simplu si emotional catre copilul din noi. Aceasta trezeste sentimente aflate de mult in stare latenta si ne poate creste sentimentul de compasiune si simpatie. Pe masura ce ne inspira imaginatia inca o data, ea ne ofera ratiune si intelepciune. Ne incurajeaza sa credem...
pag. 237-238
CAPITOLUL OPT
TEHNICILE VINDECARII BARDICE
Oricine poate fi un vindecator bardic. Acest potential exista in interiorul nostru. El necesita sa avem o noua perspectiva asupra noastra si a lumii si ne cere sa avem un nou simt al responsabilitatii. Traditia bardica va pregateste pentru noile perceptii. Rolul acesteia este legat de responsabilitatea fata de vietile noastre si fata de toate vietile celorlalti cu care interactionam. Aceasta traditie ne aminteste ca degetul care arata spre Soare nu este unul si acelasi lucru cu Soarele. Cu totii detinem in inimile noastre atat fericirea, cat si suferinta - ceea ce implica astfel tot ceea ce ne putem imagina si contempla.
Barzii antici erau preotii/preotesele si magicienii vietilor lor. Ei erau vindecatori in orice moment. Erau constienti de fiecare aspect al fiintei lor. Prin miturile, povestile, cantecele si cuvintele lor, invatam cum sa actionam.
In miturile grecesti, Orfeu ii induiosa inima lui Euridice prin cantecele si muzica lui, iar uniunea lor era binecuvantata. Din pacate, acestia au fost loviti de o tragedie: Euridice a fost muscata de un sarpe si a murit. Orfeu a cantat un cantec de jale, la care chiar si zeii au plans. Decis sa nu abandoneze, a ales sa-si interpreteze cantecul si in lumea de dincolo. Acolo, Hades a plans si toate spiritele celor morti au ramas neclintite. Pentru prima data, chiar si Furiile plangeau cu lacrimi de tristete.
Emotionat de acest cantec, Hades i-a promis lui Orfeu ca o va trimite inapoi in lumea celor vii pe preaiubita sa, Euridice, atat timp cat acesta nu se va uita in urma sa, pana cand cei doi nu vor ajunge inapoi pe Pamant. Nerabdator sa-si vada iubita, Orfeu s-a intors sa o priveasca, inainte ca ea sa treaca pasajul dintre cele doua lumi. Euridice a fost trasa inapoi, iar Orfeu a pierdut-o pe vecie.
Aceasta poveste ne aduce in prim plan responsabilitatile pe care trebuie sa ni le asumam in privinta vindecarii, cu care ne confruntam cu totii. Totul este posibil in viata noastra, atat timp cat invatam sa lucram cu legile si principiile care guverneaza lumea. Daca nu le vom respecta, vom plati pretul. Rasplata si realizarile noastre vor fi incomplete.
Traditia bardica ne invata ca avem o responsabilitate fata de toate aspectele vietii noastre. Exista anumite legi naturale care ne guverneaza viata. Daca ne vom abuza foarte mult corpul fizic, e posibil ca vindecarea sa nu il mai poata ajuta. Avem nevoie de o dieta corecta, de exercitii fizice, de odihna, de aer curat si de recreere, pentru a putea sustine vehiculul fizic. Netinand cont de oricare dintre acestea, vom ajunge la un dezechilibru. Si chiar si atunci cand lucrurile par iesite de sub control - ca si in cazul lui Euridice - folosirea corecta a iubirii si cunoasterea artelor vindecarii poate sa ne ofere o a doua sansa.
Nr. de pagini: 292
Anul aparitiei: 2014
REVIEW-URI