Tom Hopkins, Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara
PRP: 39,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,94 lei
Diferență: 13,96 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Tom Hopkins
Editura: BUSINESSTECH
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari!
Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne“vindem” in fiecare zi la serviciu– fie ca lucram in vanzari sau nu.
Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:
- Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti
- Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse
- Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor
- Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata
- Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.”
Anul aparitiei: 2014
Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne“vindem” in fiecare zi la serviciu– fie ca lucram in vanzari sau nu.
Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:
- Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti
- Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse
- Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor
- Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata
- Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.”
Anul aparitiei: 2014
Titluri de aceiași autori
‹
38,94 lei
PRP: 59,90 lei
›
Categorii de carte
+-- Carte strainaActivity books / Art and craft books / Babies and toddlers books / Childrens fiction books / Christmas books / Colouring books Tweet / Cooking and gardening books / Encyclopedias, general knowledge / English language / Fairy tales and classic stories / Foreign languages / Geography books and atlases / Gift books / Growing up and mental health / History books / Maths books / Music books / Nature and outdoors / Picture books / Puzzles, games and quizzes / Religions / Science books / Sports books / Sticker books
- Carti in dar
- Carti la pret redus
- Jucarii si jocuri
- Beletristica
- Carte scolara
- Carti diverse
- Colectii
- Drept
- IT&Calculatoare
- Limbi straineDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverseDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverseDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverseDictionare / Exercitii, texte / Fara profesor / Ghiduri / Gramatica / Incepatori / Intensiv / Carti diverse
- Literatura pt. copii
- Manuale scolareLimba romana / Matematica / Cunoasterea mediului / Dezvoltare personala / Arte vizuale si lucru manual / Limbi straine / ReligieBiologie / Chimie / Desen plastic / Educatie muzicala / Engleza / Geografia romaniei / Istoria romanilor / Limba romana / Matematica / Limbi straine / Limba moderna Franceza / Limba moderna Engleza / Educatie tehnologica / Altele / Limba Germana / RELIGIEBiologie / Desen artistic / Educatie muzicala / Fizica / Geografia romaniei / Istoria romanilor / Limba romana / Limbi straine / Limba moderna Engleza / Matematica / Religie / Altele / EDUCATIE TEHNOLOGICA / Limba FrancezaBiologie / Chimie / Educatie muzicala / Elem. de teh. gen. / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Latina / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba italiana / Limba si lit. romana / Logica si argumentatie / Matematica / Religie / AlteleBiologie / Chimie / Contabilitate / Economie / Educatie muzicala / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Latina / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba italiana / Limba si lit. romana / Matematica / Psihologie / Religie / AlteleBiologie / Chimie / Contabilitate / Desen tehnic / Economie / Educatie muzicala / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba si lit. romana / Matematica / Religie / Altele / Limba LatinaBiologie / Chimie / Economie / Filozofie / Fizica / Geografie / Informatica / Istorie / Limba engleza / Limba franceza / Limba germana / Limba italiana / Limba si lit. romana / Matematica / Religie / Altele
- MedicinaAlergologie / Cardiologie / Chirurgie / Dermatologie / Fiziopatologie / Generala / Ginecologie / Medicina interna / Medicina legala / Naturista / Neurologie / Oftalmologie / ORL / Ortopedie / Pediatrie / Psihiatrie / Stomatologie / Urologie / Anatomie / Carti diverse
- Multimedia
- Stiinte economice
- Stiinte exacte
- Stiinte umaniste
- Materiale didacticeTruse / Simulatoare si manechine / Planse / Microscoape / Sectiuni microscopice / Mijloace audiovizuale / Modele si macheteTruse / Mecanica / Electricitate / Optica / Termodinamica si caldura / Osciloscoape si detectoare / Planse / Mijloace audiovizuale
- Birotica si papetarieAccesorii table magnetice / Agende / Agrafe, pioneze, ace cu gamalie / Benzi adezive si dispensere / Cabinete, flipcharturi si hartie / Capsatoare, capse, decapsatoare / Cosuri pentru hartii / Ecusoane si accesorii / Elastice, accesorii ambalare / Foarfeci / Mape pentru birou / Panouri, suporti, aviziere / Perforatoare de birou / Seturi pentru birou / Suporti articole birou / Table magnetice, plannere / Tavite, suporti documente / TipizateArticole hartie dest. speciala / Blocnotesuri si blocuri de desen / Caiete de birou, registre, reper / Etichete autoadezive / Hartie imprimante si copiatoare / Notesuri si cuburi autoadezive / PlicuriAscutitori / Corectoare / Creioane mecanice, creioane / Instrumente de scris de lux / Linere / Markere cerneala pe baza de apa / Markere cu destinatie speciala / Markere pentru CD/DVD / Markere pentru desen / Markere pentru textile / Markere permanente / Markere table si flipcharturi / Markere universale / Mine creion mecanic / Pixuri cu gel / Pixuri cu mecanism / Pixuri de unica folosinta / Pixuri fara mecanism / Pixuri metalice / Pixuri multifunctionale / Rezerve pixuri / Rollere / Seturi pix si stilou / Stampile, tusuri, tusiere / Stilouri si rezerve / TextmarkereAccesorii arhivare / Bibliorafturi / Caiete mecanice / Clipboarduri pentru documente / Cutii si containere / Dosare din carton / Dosare din plastic / Dosare suspendabile / Folie protectie documente / Indecsi si separatoare / Mape de plastic / Mape din carton / Mape si serviete / Punga de cadouriArticole igiena si curatenie / Detergenti pentru bucatarie / Detergenti pentru pardoseli / Produse curatat diverse / Produse vasul toaletei/baie / Servetele si hartie igienicaAcuarele si seturi pictura / Adeziv / Lipici / Ascutitori / Caiete scolare format A4, A5 / Caiete speciale / Carioci si markere / Carnetele A6, A7 / Creioane si creioane colorate / Foarfeci pentru copii / Genti, rucsaci si penare scolare / Ghiozdane / Instrumente de desen / Instrumente de scris / Plastilina si materiale modelaj / Portofele / Radiere / Uz didactic
- Reviste si integrame
Edituri
+-- ARAMIS [-25%]
- PRESTIGE [-20%]
- TREI [-25%]
- NATIONAL [-18%]
- POLIROM [-14%]
- CORINT [-40%]
- FARMA MEDIA [-15%]
- BUSINESSTECH [-35%]
- CARTEX [-30%]
- ROXEL [-35%]
- C.H.BECK [-14%]
- HUMANITAS [-20%]
- CORUT PAVEL
- RAO GRUP EDITORIAL [-25%]
- METEOR PRESS [-15%]
- SHIK [-26%]
- UNIVERSITARA [-14%]
- 3D MEDIA COMMUNICATIONS [-30%]
- MIX [-18%]
- NICOL [-10%]
- ALL [-10%]
- ...alte edituri
REVIEW-URI