Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului

PRP: 20,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,20 lei
Diferență: 2,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:

Scrie un review!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.
Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.
In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comunicatiile. In acest context, in lume exista doua tipuri de afaceri: afaceri desfașurate exclusiv prin Internet și afaceri care nu se pot desfașura 100% prin Internet.
Afaceri desfașurate exclusiv prin Internet sunt acele afaceri care chiar pot fi realizate prin Internet, incepand cu vanzarea de carte, imbracaminte și pana la tranzactiile desfașurate pe platformele online de tranzactionare.
Afaceri care nu se pot desfașura 100% prin Internet sunt acele afaceri care necesita intalnirea fizica a oamenilor. In aceasta categorie putem include tunsul, producerea otelului, serviciile medicale etc. Toate aceste afaceri pot insa folosi Internetul pentru a- și face cunoscute produsele și serviciile pe care le ofera.
Deoarece Internetul devine coloana vertebrala a comertului, educatiei și comunicatiilor globale, calitatea și sfera de aplicare a retelelor in cadrul tarilor vor fi hotaratoare in determinarea fortei lor economice.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0484 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.